Olen monesti ihmetellyt a) miten uskovaiset suoriutuvat peruskoulusta b) miten kykenevät hankkimaan itselleen puolison, jolla olisi nykypäivänä samanlaiset ehdot?
Kannattaisiko uskovien keskittyä omaan elämäänsä kuin ihmetellä, miten joku tiukkaperäinen nainen voi juoksennella tiukoissa urheilutrikoissa keskellä päivää lenkkipolulla, jossa saattaisi liikuskella miehiäkin tms. Kamalaa oli varmaan se aikakausi uskoville, kun naisille tuli bikinit. Ruotsissakin on UNISEX-vessat ja uskovat huutaisivat taas välittömästi apua jos olisi sekasaunat Suomen uimahalleissa. Nykyisinhän kaikesta tullaan leikkaamaan, paitsi eri uskonlahkojen valtionverotuksista, joten leikkauksien takia ei tulis olla varaa ylläpitää kahta eri osastoa uimahalleissakaan. Ennemmin tulisi veroittaa vapaa-ajattelijoita varten kuin uskonlahkotemppeleitä varten, joita rakennetaan jatkuvasti uusia Suomeen valtion rahoituksella tai niitä uusia uskonlahkoja jatkuvasti perustetaan tai tuodaan Suomeen jostakin Yhdysvalloista, kuten se "New Age" -lahko tmv.
Kammottavaa on uskovista se, että naiset pukeutuvat nykyisin tiukkoihin urheilutrikoisiin ihan muutoin vaan kuin juoksulenkille mennessä, kuten ruokakauppaan.
Ennemmin tulisi kieltää uskonto kuin naisilta vapaus pukeutumiseensa. :)
Naisten oikeudesta pukeutua
4
<50
Vastaukset
- kyllä.on.kuvattavaa
Tuollaistako ateistit sitten haluavat katsella:
http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/8/2015/07/LihavuusSSP_tr.jpg
Tässä kuvassa taitaa ollakin vain ateisteja:
http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/5757/2014/05/10_rocktheballet_foto_o_fantitsch.jpgEn ole sanonut sanallakaan "katselemisesta" vaan naisten oikeudesta pukeutua. Konservatiiviset ihmiset tahtoisivat kieltää naisilta liian paljastavan pukeutumisen esimerkiksi urheilutrikoisiin.
Teiltä näyttää onnistuvan kyllä tuo kuvien googlaaminen, muttei koskaan mitä ilmeisemmin minkään asiaan liittyvien perustelujen etsiminen netistä kun teiltä jotakin kysytään!
- ateisti1956
Sinä ateisti 1982 olet sellainen ateisti, joka ymmärtämättäsi toimit enemmän teismin kuin ateismin hyväksi. Ehkä opit tämänkin asian joskus, tai sitten et opi. Veikkaisin kuitenkin, että nykyinen reaktiosi on tulikiven katkuinen tähän kommenttiini. (Tulikiven katkuinen toki viittaa kristinuskon helvettiin, mutta tässä yhteydessä tarkoitan sillä suuttumusta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449381
- 785902
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414366- 573883
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella573604Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313489- 472678
- 342192
- 402010