Sakari Mäkinen
Oikeen v*tun maanteiden sankari... Tultiin lahdentielle kehän rampista ja tämä kaveri mersulla sitä pitkin Helsingistä. Kerettiin hyvissä ajoin eteen, mutta huomasin ettei mese kiihtynyt tarpeeksi nopeasti, vaikka yrittikin ehtiä blokkaamaan meidät. Sen jälkeen hän meinasi tulla auton takakulmasta sisään ja kun kohteliaasti vähän väistin niin meinasi tulla kylkeen, vielä ihan tarkoituksella... Jos olisin ollut omalla autolla ja ei olisi ollut avovaimo ja koirat kyydissä, niin olisin varmaan antanut osua. Ei vaan tiedä yli satasen vauhdissa minne sitä saattaa pyörähtää jos sopivasti kolahtaa. Ja reissu olisi pahasti viivästynyt... Prkl kun keittää vieläkin.
Sitten päätin selvittää auton kuskin, ja Trafin tiedoista paljastui että kuski oli Pekka Henttu. Noh, ajattelin katsoa mikä Pekka on miehiään. Internet tarjoaa moneen asiaan vastauksia ja yllätyin kun ilmeni että kuski oli Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin ilmailujohtaja ja Eurooppan lentoturvallisuusvirasto EASA:n hallintoneuvoston puheenjohtaja. Kuskin tunnisti helposti nimitysuutisesta jossa kerrottiin hänen saaneen tittelin ensimmäisenä suomalaisena.
Mielestäni liikenteessä näin käyttäytyvä ihminen ei sovi tehtäväänsä liikenteen turvallisuuden parissa. Ehkäpä Pekka suhtautuu vain lentoliikenteeseen vakavasti? Häntä kovasti nauratti kuskin paikalla tämä episodi. Kansalaisen voi aina jyrätä tieltä ulos.
Hentun Pekka tyri!
Liisataan
1
119
Vastaukset 1
- ilmailuasia
Poliisin olisi syytä heti selvittää tämä insidentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531373Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221095Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216839En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593