Kysely: Rationaalisuustesti IIb

KATin_haamu

II b. Huuhaa- ja salaliittoteoria-alttiustesti v. 2.12 by MrKAT

Tee mielessäsi rasti mahdollisimman moneen seuraavaan kohtaan jos olet samaa mieltä:

1.
- "Ilmastonlämpeneminen on huuhaata"
- "Kasvihuoneilmiö ei toimi kuin korkeintaan puutarhojen kasvihuoneissa"
- "Evoluutioteoria on humbuugia"
- "Ihminen on erikseen luotu eikä kehittynyt apinoista"
- "GMO on vaarallista ihmisen terveydelle"
- "Rokotteet tuhoavat terveyden"
- "Kuussa ei ole käyty"
- "Vuoden 2001 WTC 9/11-isku oli suuri huijaus"
- "Astrologia toimii"
- "Homeopatia toimii"
- "Uskomuslääkintä toimii"
- "Voi on aito luonnontuote, margariini on teollisuuden prosessoima myrkkyseos"
- "Statiinit eivät paranna ketään vaan tuhoavat terveyden"
- "Mikroaaltouuni tuhoaa ruuan vitamiinit ja terveytemme"
- "Meitä säteilytetään ja kemikaalivanatetaan"
- "Lastentaudit, kuten tuhkarokko, ovat viattomia tauteja ja vain vahvistavat kehoa"
- "Bentsoehappo ja natriumglutamaatti ovat luonnottomina kemiallisina yhdisteinä ihmisterveydelle haitallisia"
- "Jos tuoteselosteessa lukee E300 ja E140 niin ne ovat epäilyttäviä, todennäköisesti luonnottomia lisäaineita ja hylkään sen"

2.
- "Ilmastonmuutos-usko on salaliitto, suuri viherkommunistihuijaus"
- "WTC 9/11 on USA:n häikäilemättömän hallituksen salaliitto"
- "Rokotteet ovat suuri lääketeollisuuden bisnes, joilla vain rahastetaan"
- "Statiinit ovat lääketeollisuuden ja terveysviranomaisten maksettu salaliitto"
- "Kuussa käynti on Hollywood tekniikalla tehty huijaus, siis suuri salaliitto"
- "Rokotteet ja GMO on tarkoitettu ihmiskunnan väen vähentämiseksi ja sairastuttamiseksi"
- "Holocaust on liioiteltu salaliittohuijaus"
- "Maailmaa hallitsee sionistinen media"
- "Viralliset ruokasuosituksemme ovat ruokateollisuusbisneksen rahoittamia ja vääristämiä"
- "Kemikaalivanat ovat ihmiskunnan väestönkasvua hillitsevän myrkyn levittämisen mahdollistava salaliitto"
- "Totuus löytyy pikemmin Magneettimediasta ja Verkkomediasta kuin Helsingin Sanomista tai TIEDE-lehdestä"
- "Alec Jones, NaturalNews ja Mike Adams tietävät totuuden!"

Montako rastia ruksitte 1:ssa ja montako 2:ssa ?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helpompaa.kuin.koulussa

Ensinnäkin, en tiedä mitä ovat holocaust ja sionistinen media, mutta varmuuden vuoksi rastitin ne. Alec Jones ja ne muut siinä ovat kanssa tuntemattomia, mutta ei minulla ole syytä epäillä, etteivätkö he tietäisi totuutta. Siis rastitin senkin.

Muutkin kohdat ruksitin paitsi kohdan "Uskomuslääkintä toimii". En usko uskomuslääkintään ja siksi vältän terveyskeskuksissa käyntejä. Kun keliakiaa ja laktoosi-intoleranssia ensin vuosikymmenet hoidetaan psyykelääkkeillä ja nyt samaa tehdään fibromyalgisille ja sähköallergille, niin usko virallisten uskomussuositusten järjellisyyteen ja luotettavuuteen väkistenkin horjuu. Näitä harhoistaan kärsiviä diagnosoitaessa itse diagnosointi tietysti tapahtuu kohtuullisen oikein, potilas vain on väärä: harhaluulo kun on lääkärillä. Tietenkin jos lääkäri alkaisi siinä potilaan läsnäollessa diagnosoimaan itseään tai THL:n käypähoitosuosituksia rustannutta jäykkäaivoa, niin potilas saattaisi kokea tilanteen nolostuttavana, ellei peräti pelottavana. Mutta siis, en usko viralliseen uskomuslääkintään.

Rokotteet tuhoavat terveyden, siihen laitoin vain puoli ruksia. Sivuvaikutusten vuoksi niin tietenkin aina välillä toisille käy, ja sitten sitä hoidetaan virallisella uskomuslääkinnällä, joka uskomuslääkinnän tapaan on yleensä tehotonta. Sen sijaan pitäisi korostaa potilaalle, kuinka hän on uhrautunut kansan ja kenties koko ihmiskunnan paremman tulevaisuuden eteen vahvistamalla laumasuojaa oman terveytensä uhalla. Luvata hänelle pääsy linnanjuhliin ja valtion kustantama hautapaikka Hietaniemen hautausmaalla.

Tuossa ei muuten ollut mainittu lainkaan horoskooppeja. Minä uskon niihin, ne ehdottomasti toimivat. Naapurini kirjoittaa horoskooppeja ja eräänä päivänä hänen omassa horoskoopissaan luki, että kauas tulevaisuuteen näkevänä tulet pärjäämään elämässäsi hyvin. Se on pitänyt muuten täysin paikkansa, juuri viime viikolla taas vaihtoi autoa, luontoa rakastavana ihmisenä ostikin tällä kertaa hybridin toissa vuonna rakennetun omakotitalonsa pihaan, jossa autotalli sijaitsee ympäri vuoden sulana pidettävän uima-altaan vieressä.

• KATin_haamu

Siis olet kreationisti ja uskot suunnilleen miltei nuo kaikki nuo väitteet allekirjoittaen ?

Annoit muuten hyvän vihjeen siitä minkä virheen tein. "Uskomuslääkintä" on vain virallisten käyttämä nimitys, joten minun olisi pitänyt kirjoittaa se "vaihtoehtoinen lääketiede/lääkintä" jota sen harjoittajat itse käyttävät ..

Itse suhtaudun vaihtoehtolääkintään hyvin kriittisesti vaikka liiankin usein olen jäänyt viralliselta puolen ilman apua. Usein olen löytänyt itse paremmin diagnoosit ja hoitokeinot .(Liikuntaa ja mehua).
        En syytä siitä lääketiedettä tai lääkäreitä. Katson että kehoni on niin kryptinen, että siellä pitäisi olla itse Dr. House laumoineen minua tutkimassa. :D

• En tainnut saada yhtään kokonaista ruksia, muutamassa osittaisen.

• tsemppiä.sulle

Ei kannata masentua, vaan yrittää vaikka huomenna uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe