Länsimaiden kehitysapu on tuottanut vain : elintasoturistien vyöryn eteläeurooppaan . Missä näette tuon rahanpolttamisen hyödyt ?
Kehitysavulla tuotettu elintasoturisteja
5
68
Vastaukset
- maailmapelastuuko
Ainut hyöty kehitysavusta on ollut,että muutama hum kand.on saanut suojatyöpaikan,mutta kalliiksi ne paikat ovat tulleet.
- Rahaaeiole
Suomi on jakanut 50 vuotta kehitysmaille runsaasti rahaa, ilman mitään tuloksia. Nyt kun valtionvelka on 100 miljardia euroa, on sulaa hulluutta ottaa velkaa ja velkarahalla maksaa kehitysapua. Lisäksi maahan otetaan jatkuvasti somaleita, joilla tubi, hepatiitti ja hiv. Esim. Yhdysvaltoihin muuttavan täytyy olla terve.
- iisakki32
Varsinaisia elintasoturisteja ovat suomalaiset maaniljelijät, sen verran runsaasti virtaa EU:n ja kansallisia tukiaisia ja turvaamalla ylisuuret poistot saadaan koneet ainakin puoli-ilmaiseksi.
- iisakkivaan
Älä nyt sössötä potaskaa, suomesta on kadonnut melkeen puolet viljelijöitä, ja kohta ei oo noita loppujakaa, kannattavuus ihan nolla, kiistattomat tiedot löytyy kyllä, etsipäs äläkä puhu lööperiä.
- Hoitsulikka07
Tänään jutelin norjalaisen ystäväni kanssa:on kertonut mitä heille uudet pakolaiset sanoo: miksi sinulla on enemmän kun minulla? Miksi et jaka minun kanssani? Nyt he haluavat hänen koti ja auto ja muuta , pelkästään turvapaikka ei riitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031687- 2101527
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58835En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k50787Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49775Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58725Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5722