Windows kymppikö?

hyvin-epävarma

Mulla on kone englanniksi ja siksi olen hieman epävarma, mitä tulee tapahtumaan 29 heinäkuuta 2016 jälkeen?
Siinä näyttää olevan tekstiä siitä ajankohdasta. Ei kai vain Windows 10 häivy silloin? Siinä tapauksessa ei kannata ladata.
Miten kauan tuo Win 10 toimii? Ja voikohan sen päivittää ihan niin kuin seiskankin ja kuinka kauan?

21

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • äsken-epävarma

        No tuohan oli aivan mahtava tieto.
        Pitänee säästää tuo linkki jonka tuuppasit mukaan.
        Kiitän.


      • Kanniman_
        äsken-epävarma kirjoitti:

        No tuohan oli aivan mahtava tieto.
        Pitänee säästää tuo linkki jonka tuuppasit mukaan.
        Kiitän.

        Windows 8.1 on tuettu vähintään yhtä kauan ellei pitempäänkin.


      • siitäeroon
        Kanniman_ kirjoitti:

        Windows 8.1 on tuettu vähintään yhtä kauan ellei pitempäänkin.

        Windows 8.1 on niin hoopo -että.


      • Kanniman_ kirjoitti:

        Windows 8.1 on tuettu vähintään yhtä kauan ellei pitempäänkin.

        Windows 10:ä tuetaan pari vuotta kauemmin.


      • Win_kybä
        siitäeroon kirjoitti:

        Windows 8.1 on niin hoopo -että.

        Windows 8.1 on kyllä ihan hyvä, ei se kymppi ainakaan parempi ole.


      • Mitä sitten 10 vuoden päästä tapahtuu kun ei tule enää tietoturvapäivityksiä? Tarkoitan, että eikö ole ollut puhetta, että tämä olisi viimeinen Windows versio?


      • tuki_jatkuu

        10 vuoden päästä loppuu Win10 perusversion ja LTSB 1:n tietoturvapäivitykset.
        2016 syksyllä julkaistaan Win10 GDR2 (Redstone) jonka tuki vastaavasti jatkuu 2026 asti. Päivittämällä aina uusimpaan versioon saa tukea jatkettua aina eteenpäin niin kauan kun uudemmat versiot eivät vaadi uusia cpu-komentoja tms. jotka estäisivät asennuksen vanhaan koneeseen.



    • dfvdfdf

      Kympin elinkaari ja päivitykset saattaa tulla sinä mielessä eroamaan edellisten windowsien päivityksistä, että niihin tulee hintalappu


      • Jep. En usko, että näillä vanhoista päivittäjillä on mitään. Uudet Windows 10 laitteet mitä tulee lokakuun lopulla, voi tulla maksua 2-5v jälkeen tai sitten homma toimii niin, että niissä on myös maksettu sinne 2025 saakka mutta homma on kiinni laitevalmistajasta.


      • ojnhtf

        jos niin kävisi, että hintalappuja alkaa tulemaan esiin niin se tietää Linuxella nopeampaa nousua.
        Joten luotan vielä siihen, että ne laput eivät ilmesty....


    • vuosi-ilmainen

      29.7.2016 alkaa Windows 10 laskutus rullaamaan.

      • Kuluttajat-ään-jaloilla

        Sitten Microsoftin alamäki vain kiihtyy!


      • optiosanktio1

        Älä luo katteettomia uhkakuvia, tiedät itsekin varsin hyvin että päivitykset ovat ilmaisia koko elinkaaren ajan (näin valmistaja on sen ilmoittanut)


      • ei-ilmainen

    • nanosoft

      Puhelin on ihan paskana päivityksen jäljiltä.

    • Vistaonparas

      Mitä suotta päivitellä uudempaa käyttöjärjestelmää kun Vistallakin mennään vielä kauan aivan loistavasti.

      Juuri ja juuri voisi 10 pyöriä minun tietokoneissa, mutta miksi vaihtaa hyvästä johonkin epävarmaan.

    • MerkillisiäPäivityksiä

      Toivottavasti koneestasi ei löydy grafiikkakorttia merkiltään Nvidia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1860
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      809
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      444
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      439
    Aihe