Sidotaan suvaitsevaisuus veroprosenttiin

sanonpahanvaan

Tekisiköhän joku kansalaisloitteen suvaitsevaisuudeen sitomisesta veroprosenttiin?

Nythän on niin että edustajiemme mukaan suvaistsevaisia on suurin osa kansasta, ei siis pitäisi olla mitään ongelmaa rahoittaa mamutusta heidän pussista kun he kerran haluaa toimia inhimillisesti ja oikein. Laitetaan veroilmoituksiin rastitettavaksi kohta:

x Olen suvaitsevainen

Näin voisivat suvaitsevaiset sitoutua siihen että maahnmuuton kustnnukset jaettaisiin ruksineiden kesken ja me muut juntit voitaisiin jättäytyä tuon ihanan kansainvälisyyden ulkopuolelle.

Samoin voitaisiin menetellä EU:n ja sen aiheuttamien kulujen kanssa, ruksittavaksi:

x Olen eurooppalainen EU-kansalainen

Me muut joille käy ihan hyvin olla metsäläisjuntti oltaisiin sitten semmoisia.

Olen varma että dynaamiset ja avarakatseiset euroihmiset mielellään rahoittaisi eikä tuntuisi juuri missään nuo pienet kulut heillä kun kerran olisivat hyvällä asialla.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä_idea

Mamutushaluvero kuten kirkollisvero, maksaa joka haluaa. Hienoa!

• olliket

Hyvä !
      Rikollisten ja loisivien mamujen elatusVERO.
      Maksakoot ne edes kaikki kustannukset, KAIKKI KUSTANNUKSET, jotka näitä mamuja maahan haluavat.
      Kaikki suomalaiset joutuvat kuitenkin kärsimään mamutuksen seurauksista.

• suvainti.pilalla

Niille jotka eivät suostu suvaitsevaksi määrättäisiin taatusti suvaitsemattomuudenpäästömaksu joka porrastuisi oletetun suvaitsemattomuuden mukaan.
      Pienin maksu Helsingin Kalliossa asuvalle vihervasurille vegaanille joka ajaa eläinten ja maahanmuuttajien oikeuksia eikä ole koskaan tavannut perussuomalaista.
      Siitä maksu suurenisi ja toisessa ääripäässä olisi kantasuomalainen ylipainoinen maalla asuva lihaasyövä hetero mies joka ei kannata pakolaiskiintiöitä. Maksua nostaisi vielä punainen väri jos sitä on niskassa.
      Näin saataisiin suvaitsemattomuuspäästöt kuriin pilaamasta humaanin kulltturellia suvaitsevuusilmapiiriä.

• hgujvbjkvb

En haluaisi rahoittaa myöskään teatteria eli sitä että kommunistihomot ja lesbot hyppivät lavalla alastomina, karjuen ja ulvoen kapitalismin pahuutta.

• suvaitsevainenHullu

X .......hyvin suvaitsevainen ----kuten minä. Minä suvaitsen kaiken.
      Aivan kaiken.
      Haluan maksaa suvaitsevuusveroni kaksinkertaisena - minne voin lähettää nämä 2 Euroani.
      Ps. Paitsi niitä minä en suvaitse jotka eivät ole suvaitsevaisia.

• OrpoPetteriTäälläHei

Minäkin olen hyvin suvaitsevainen.
      Suvaitsen kaiken.
      Maksan ilomielin sen 2€ mamutus-veron.
      Välimeren mamutus-ristely-terveisin, Orpo Petteri

• Kannatan

Hyvä ehdotus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      48
      2318
    2. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      146
      1887
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      58
      1865
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      31
      1445
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      55
      1171
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      69
      1086
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      83
      1085
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      881
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      877
    Aihe