020300200???

Kokemuksia?

Onko kenelläkään kokemuksia yrityksestä? Toimistolle tuli maksukehoitus vaikka ollaan irtisanottu palvelu jo ajat sitten.

Onko kenelläkään samantapaisia tai ylipäätänsä mitään kokemuksia tuosta 020300200.comista?

62

55907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minni-hiiri

Minulla on paljolti kokemusta kyseisestä palvelusta... Se on tosi hyvä. Itse yrittäjän minulle tarjotaan vaikka mitä, mutta tuo on halpa ja hyvä!
      Käytän itse sitä päivittäin ( nettihakua) ja silloin tällöin numeropalvelua.

Jos teille soitetaan niin ehdottomasti kannattaa ottaa. Se 6kk on lyhyt aika mutta vuoden kun investoi niin parempi!

• masamies2

Tämä on huijausta, älkää vain lähtekö tällaiseen pelleilyyn mukaan! Uusi Wincapita!

• on tämä firma
        masamies2 kirjoitti:

Tämä on huijausta, älkää vain lähtekö tällaiseen pelleilyyn mukaan! Uusi Wincapita!

Tänään menen tekemään rikosilmoituksen. Puhelimessa mainostavat, että hinta menee, kun tulee käynti sivuille. Ja paskat. firman kautta sivuilleni tuli asiakkaita n. 40 kpl (sen näkee tilastoista, ja on todistettavissa), ja lasku yli 500 e sisältäen alv. Hoh hoh, aikas kallista sanoisin, ja vielä tuo valehtelu puhelimessa. Siispä hyvät yrittäjätoverit, älkää missään tapuksessa olko kyseisen firman kanssa missään tekemisessä.

• Kysyen vaan
        on tämä firma kirjoitti:

Tänään menen tekemään rikosilmoituksen. Puhelimessa mainostavat, että hinta menee, kun tulee käynti sivuille. Ja paskat. firman kautta sivuilleni tuli asiakkaita n. 40 kpl (sen näkee tilastoista, ja on todistettavissa), ja lasku yli 500 e sisältäen alv. Hoh hoh, aikas kallista sanoisin, ja vielä tuo valehtelu puhelimessa. Siispä hyvät yrittäjätoverit, älkää missään tapuksessa olko kyseisen firman kanssa missään tekemisessä.

Vai tuliko oltua samaan aikaan puhelimessa tekemässä jotain muuta kuin myyjä kertoi tuotteesta??
        Rehellisesti, onko muka joku huijaus vai harmittaako oma moka?
        Yrittäjänä tuli otettua 40e/vuosi oleva ilmoitus... kiinteä hinta, ei muita maksuja. Ei minusta paha. Muualle en sitten kyllä ole antanutkaan. Kalliita noi isommat..

• Calle Coo
        Kysyen vaan kirjoitti:

Vai tuliko oltua samaan aikaan puhelimessa tekemässä jotain muuta kuin myyjä kertoi tuotteesta??
        Rehellisesti, onko muka joku huijaus vai harmittaako oma moka?
        Yrittäjänä tuli otettua 40e/vuosi oleva ilmoitus... kiinteä hinta, ei muita maksuja. Ei minusta paha. Muualle en sitten kyllä ole antanutkaan. Kalliita noi isommat..

Minkä diilin teit hintaan 40€/vuosi? Eipä ole kukaan siitä firmasta vuodessa ulos kävellyt...

• Aivan outo palveluntarjoaja :)

• tyytyväinen käyttäjä

Mitä outoa on valtakunnallisessa nropalvelussa? Ja kaiken lisäks ainoo mistä ei peritä mitään lisämaksuu. Käytän jatkuvasti kyseistä palvelua.

• tarkoittaa
        tyytyväinen käyttäjä kirjoitti:

Mitä outoa on valtakunnallisessa nropalvelussa? Ja kaiken lisäks ainoo mistä ei peritä mitään lisämaksuu. Käytän jatkuvasti kyseistä palvelua.

että kukaan ei sieltä osaa hakea.

• myös harhautettu

Minuakin sai Suomen Yritysnumeropalvelun puhelinmyyjä harhautettua ottamaan kyseisen palvelun puoleksi vuodeksi.Nyt tuli uusi lasku puoli vuotta eteenpäin, ja kun yritin irtisanoa sen heti, ei kuulemma onnistunut, kun uusi sopimuskausi oli jo alkanut. Mistään sellaisesta ei puhuttu myynnin yhteydessä, mutta lukihan se pienellä sopimuspapereissa. Sanokaa sopimus siis irti ajoissa, jos ette halua jatkaa palvelua!

• Toinennkin, jolta huijausta...

Saavathan ne puhua puhelimessa ja lähettää "sopimuksen", jota et edes ole allekirjoittanut ja palauttanut.
        Mietis itse. Maksa, jos haluut

• T.T.

Pieni, mutta vakavarainen yrityksemme on vuosien varrella laittanut luetteloihin/nettihakuihin rahaa
      tuhansia. Tässä em.palvelussa mielestäni ei hinta
      ole lainkaan kohtuuton. Kysysyin myyjältä heti puhelimessa kuinka sopimuksen voi päättää ja se
      kerrottiin. Sama tieto luki tilausvahvistuksessa.
      Kyselin mielenkiinnosta tutuilta kolleegoilta
      numeron tunnettavuutta- osa tunsi, osa ei.
      Jokatapauksessa palvelu on mielestäni tervetullut
      näiden muiden kalliiden joukkoon.

• jkn

eiks vaan???

• Suomen 118

Onko kokemuksia Suomen 118 numeropalvelusta,nettiosoite, 118.fi
      tämähän ei ole se 118 palvelu johon olemme tottuneet kun soitamme lankaapuhelimesta,
      Hyvin on taas naamioitu, kun palvelua myydään.

• Tikkuja pers..

Suomen 118 yleiset sopimusehdot törkeydessään saman
        sisältöiset ja osin samansanaiset suomen yritysnumeropalvelun sopimusehtojen kanssa.
        Keltasävyinen logo....

• Ihmettelevä

Taas hävisi yksi Pohjoismaiden numeropalvelua koskeva threadi! Miksei firmaa saa kritisoida häh?

• suosiellavetelä....

"Taas hävisi yksi Pohjoismaiden numeropalvelua koskeva threadi! Miksei firmaa saa kritisoida häh? "

Jos suomen118 ja suomi24 on jotenkin kimpassa?

• Toinen huijattu

Minäkin lankesin tuohon samaan ansaan kun soittelivat tuolta suomen118:sta työpuhelimeeni ja luulin todella tilaavani palvelun siitä perinteisestä 118:sta.
      Juteltuani toisen firman edustajan kanssa ohimennen mainitsi hän, että suomen118 :lla ei ole mitään tekemistä sen perinteisen 118:sin kanssa. Minua oli siis huijattu!!
      Lasku tuli eilen kotiin ja tänään yritin siis perua sopimuksen. Sepä ei käynytkään enää noin vain. Vaadin sopimuksen irtisanomista tältä seisomalta.
      Asiakaspalvelun virkailija ehdotteli että maksaisit edes puolet jne..ja he palaavat asiaan parin päivän sisällä... PRKLE!
      On tää kyllä törkeetä huijjausta!

• B2B yrittäjä

tästä kyseisestä firmasta ja puhelu tuli 34-alkuisesta numerosta. Kyselivät ovatko tiedot ennallaan jne. Tässä tapauksessa sanoin suoraan että ei kiinnosta mutta juttu jäin vaivaamaan joten löysin tämän ketjun. Tätä tarjontaa ja huijausta riittää vaikka kuinka - jokainen yrittäjä tietää sen, sut yllätetään puhelinsoitolla ja etu on myyjällä. Tästä hommasta on kaksi reittiä ulos. Yksi kaverini sanoo että " joo, firma on tässä menossa nurin...." - loppuu kuulemma myynti aika lyhyeen.

Itse haluan aina tiedot sähköpostissa -KAIKILTA- jos niitä ei saa, palvelussa on jotain häikkää ja auttaa myös siihen että tietää mitä on ostamassa esim Fonectalta jolla on useampi tuote joita myydään erikseen. Silloin voit rauhassa arvioida onko palvelu OK. Se mikä vielä risoo tässä agressivisessa myymisessä on että näillä toimijoilla suurin osa tuloista menee tämän myynnin pyörittämiseen ei sen palvelun tuottamiseen eli maksat siitä että sinulle ja muille myydään. Toisaalta en kadehdi näitä myyjiäkään, joukossa on toki fiksujakin, mutta välillä kuulee niin epätoivoisia myyjiä että pahaa tekee.

• suomen 118 perkel...
        B2B yrittäjä kirjoitti:

tästä kyseisestä firmasta ja puhelu tuli 34-alkuisesta numerosta. Kyselivät ovatko tiedot ennallaan jne. Tässä tapauksessa sanoin suoraan että ei kiinnosta mutta juttu jäin vaivaamaan joten löysin tämän ketjun. Tätä tarjontaa ja huijausta riittää vaikka kuinka - jokainen yrittäjä tietää sen, sut yllätetään puhelinsoitolla ja etu on myyjällä. Tästä hommasta on kaksi reittiä ulos. Yksi kaverini sanoo että " joo, firma on tässä menossa nurin...." - loppuu kuulemma myynti aika lyhyeen.

Itse haluan aina tiedot sähköpostissa -KAIKILTA- jos niitä ei saa, palvelussa on jotain häikkää ja auttaa myös siihen että tietää mitä on ostamassa esim Fonectalta jolla on useampi tuote joita myydään erikseen. Silloin voit rauhassa arvioida onko palvelu OK. Se mikä vielä risoo tässä agressivisessa myymisessä on että näillä toimijoilla suurin osa tuloista menee tämän myynnin pyörittämiseen ei sen palvelun tuottamiseen eli maksat siitä että sinulle ja muille myydään. Toisaalta en kadehdi näitä myyjiäkään, joukossa on toki fiksujakin, mutta välillä kuulee niin epätoivoisia myyjiä että pahaa tekee.

Firmani on myös joutunut kyseisen huijareiden kynsiin.

Vaimolleni oli soitettu että jatketaanko sopimusta ja vaimo oli sanonut että kyllä koska oli luullut että sopimus on ollut. Ja lasku tuli soitin heti et mitään sopimusta ei ole tehty ja Vaimo on ollut jäävi tekemään sopimuksia ja Kun Vielä oli valehdeltu että jatketaanko sopimusta jota ei ole ollut. perseestä koko suomen 118 saatan,,,,, hermot menee

• spegulantti
        suomen 118 perkel... kirjoitti:

Firmani on myös joutunut kyseisen huijareiden kynsiin.

Vaimolleni oli soitettu että jatketaanko sopimusta ja vaimo oli sanonut että kyllä koska oli luullut että sopimus on ollut. Ja lasku tuli soitin heti et mitään sopimusta ei ole tehty ja Vaimo on ollut jäävi tekemään sopimuksia ja Kun Vielä oli valehdeltu että jatketaanko sopimusta jota ei ole ollut. perseestä koko suomen 118 saatan,,,,, hermot menee

Eihän Suomen 118 mikään huijariyritys ole vaan ihan tavallinen myyntiyritys joka maksaa veronsa ja tuottaa erilaisia palveluita.
        Saattaa olla yrittäjässä vikaa jonka luulo toimii paremmin kuin tieto.Saatu eli ostettu palvelu kyllä kerrottiin minulle sujuvasti kaikkine lisineen ja olen tyytyväinen.Miksi jotkut nostaakin hirveen kapellin 40€ laskusta jolla saa kuitenkin palvelun koko vuodeksi ehkäpä yrittäminen ei sovi kaikille ja kannattaa lopettaa YRITTÄMINEN jos tuntee tästäkin tulleensa huijatuksi

• ei penniäkään huijareille
        spegulantti kirjoitti:

Eihän Suomen 118 mikään huijariyritys ole vaan ihan tavallinen myyntiyritys joka maksaa veronsa ja tuottaa erilaisia palveluita.
        Saattaa olla yrittäjässä vikaa jonka luulo toimii paremmin kuin tieto.Saatu eli ostettu palvelu kyllä kerrottiin minulle sujuvasti kaikkine lisineen ja olen tyytyväinen.Miksi jotkut nostaakin hirveen kapellin 40€ laskusta jolla saa kuitenkin palvelun koko vuodeksi ehkäpä yrittäminen ei sovi kaikille ja kannattaa lopettaa YRITTÄMINEN jos tuntee tästäkin tulleensa huijatuksi

Suomen 118 (www.suomen118.fi) todellakin käyttäytyy ihan huijarifirman tavoin. Ja kuten sanottua, tällä firmalla ei ole mitään tekemistä 118 numeropalvelun kanssa (www.118info.fi) - eikö olekin ihan selvää harhaan johtamista?

Hetki sitten myyjä soitti palvelusta, halusi "tarkastaa että tiedot ovat heillä OK".

Ilmoitin, että ei minulla pitäisi olla heillä mitään tietoja. Myyjä vastasi, että hän ei tiedä sopimuksista mitään, hän vain tarkastaa tietoja.

Sitten tuli lasku kotiin. Missään vaiheessa en tilannut mitään. Soitin asiakaspalveluun. Pitkään työntekijä väitti, että "myyjä on ilmoittanut sinulle hinnan ja se tarkoittaa, että kun sinulle on kerrottu hinta, niin olet hyväksynyt sopimuksen". Eihän nyt hitto soikoon hinnan ilmoittaminen tarkoita sopimuksen solmimista!!

Sanoin, että en ole tilannut mitään. Asiakas"palvelija" lähti sitten laskemaan hintaa alaspäin, josko 48 euron sijaan maksaisin 40 euroa. Sanoin, että en maksa mitään, kun en ole tilannut mitään.

Henkilö siihen ilmoitti, että ei yritysten välillä tehtyjä sopimuksia saa ihan näin helposti vain peruttua. Sanoin, että

-ensinnäkään EN OLE TEHNYT MITÄÄN SOPIMUSTA
        -toisekseen mulla EI OLE MITÄÄN YRITYSTÄ!

"Ai, eikö sulla ole yritystä?"

Vasta tässä vaiheessa henkilö suostui siihen, että tämä "sopimus" puretaan ja laskua ei tarvitse maksaa.

Harhaan johtamista ja täyttä huijausta!!!

Googlettakaa "Suomen 118 huijaus", sieltä löytyy myös Aamulehden artikkeli kyseisestä firmasta. Se ei näy enää Aamulehden sivuilla, mutta Googlen hakutuloksista kun painat "Välimuistissa" -linkkiä, niin sieltä sen saa näkyviin.

• Toni
        B2B yrittäjä kirjoitti:

Just äsken soitettiin myös meille.
        nimikin on kyllä harhaanjohtava ja
        kyselivät ovatko nää tiedot oikein jne.
        osoite oli vanha ja kerroin uuden osoitteen,

Mutta hoksasin kysyä paljonko tää maksaa?

Tälläisiä soittoja on tullut niin paljon, että arvelin että tääkin voi olla joku samanlainen numeropalvelu juttu.

Koska me ei oteta mitään maksullisia palveluita ja nää yrityshakupalvelut ovat aivan turhia, kieltäydyin varmuuden vuoksi että "ei tarvita"
        Myyjä kysyi "onko teilla jossain muualla yrityshakemistossa"
        vastasin, että "me ei tarvita missään"
        Naismyyjä lopetti siihen.
        yleensä ne on ollut sitkeempiä.

Äänikin kuulosti siltä että hän ei ole oikein innostunut töistä ja kyllästynyt.

eli kaksi lausetta vaan:
        "ei tarvita"
        "me ei tarvita missään"
        Hyvin toimii.

Onneksi kieltäydyin.
        kaikkea palveluitahan saa myöhemmin pyytää itse, jos haluaa.
        Mitään ei kannata ratkaista sillä hetkellä, vaan miettiä asioita ja palata myöhemmin, jos on tarvetta.

Hyvä että otin selvää mikä toi on ja löysin tämän keskustelun.

• täälläkin
        Toni kirjoitti:

Just äsken soitettiin myös meille.
        nimikin on kyllä harhaanjohtava ja
        kyselivät ovatko nää tiedot oikein jne.
        osoite oli vanha ja kerroin uuden osoitteen,

Mutta hoksasin kysyä paljonko tää maksaa?

Tälläisiä soittoja on tullut niin paljon, että arvelin että tääkin voi olla joku samanlainen numeropalvelu juttu.

Koska me ei oteta mitään maksullisia palveluita ja nää yrityshakupalvelut ovat aivan turhia, kieltäydyin varmuuden vuoksi että "ei tarvita"
        Myyjä kysyi "onko teilla jossain muualla yrityshakemistossa"
        vastasin, että "me ei tarvita missään"
        Naismyyjä lopetti siihen.
        yleensä ne on ollut sitkeempiä.

Äänikin kuulosti siltä että hän ei ole oikein innostunut töistä ja kyllästynyt.

eli kaksi lausetta vaan:
        "ei tarvita"
        "me ei tarvita missään"
        Hyvin toimii.

Onneksi kieltäydyin.
        kaikkea palveluitahan saa myöhemmin pyytää itse, jos haluaa.
        Mitään ei kannata ratkaista sillä hetkellä, vaan miettiä asioita ja palata myöhemmin, jos on tarvetta.

Hyvä että otin selvää mikä toi on ja löysin tämän keskustelun.

Maanantaina tuli meillekin soitto, jossa "haluttiin tarkistaa, onko yrityksen tiedot pysyneet samana". En ole aiemmin vastannut yrityksessämme näistä asioista, joten luulin, että meillä tosiaan on ollut sopimus kyseisen firman kanssa. Ja luulin myös kyseisen firman olevan juuri SE 118.

Tyttö puhui 40 euron hinnasta, ja että mennään taas vuoden määräaikaisella sopimuksella. Ajattelin siinä kiireessä, että OK.

No, lasku tuli summalla 48,80, ja meikäläisen nimi vielä oli merkitty viitteeksi ja palvelun tilaajaksi. Kai se on maksettava, kun kerta itse lankaan menin. Eihän tuo summa maailmaa kaada, mutta ihan turhasta tässä maksetaan.

• yrittäjäsielu
        ei penniäkään huijareille kirjoitti:

Suomen 118 (www.suomen118.fi) todellakin käyttäytyy ihan huijarifirman tavoin. Ja kuten sanottua, tällä firmalla ei ole mitään tekemistä 118 numeropalvelun kanssa (www.118info.fi) - eikö olekin ihan selvää harhaan johtamista?

Hetki sitten myyjä soitti palvelusta, halusi "tarkastaa että tiedot ovat heillä OK".

Ilmoitin, että ei minulla pitäisi olla heillä mitään tietoja. Myyjä vastasi, että hän ei tiedä sopimuksista mitään, hän vain tarkastaa tietoja.

Sitten tuli lasku kotiin. Missään vaiheessa en tilannut mitään. Soitin asiakaspalveluun. Pitkään työntekijä väitti, että "myyjä on ilmoittanut sinulle hinnan ja se tarkoittaa, että kun sinulle on kerrottu hinta, niin olet hyväksynyt sopimuksen". Eihän nyt hitto soikoon hinnan ilmoittaminen tarkoita sopimuksen solmimista!!

Sanoin, että en ole tilannut mitään. Asiakas"palvelija" lähti sitten laskemaan hintaa alaspäin, josko 48 euron sijaan maksaisin 40 euroa. Sanoin, että en maksa mitään, kun en ole tilannut mitään.

Henkilö siihen ilmoitti, että ei yritysten välillä tehtyjä sopimuksia saa ihan näin helposti vain peruttua. Sanoin, että

-ensinnäkään EN OLE TEHNYT MITÄÄN SOPIMUSTA
        -toisekseen mulla EI OLE MITÄÄN YRITYSTÄ!

"Ai, eikö sulla ole yritystä?"

Vasta tässä vaiheessa henkilö suostui siihen, että tämä "sopimus" puretaan ja laskua ei tarvitse maksaa.

Harhaan johtamista ja täyttä huijausta!!!

Googlettakaa "Suomen 118 huijaus", sieltä löytyy myös Aamulehden artikkeli kyseisestä firmasta. Se ei näy enää Aamulehden sivuilla, mutta Googlen hakutuloksista kun painat "Välimuistissa" -linkkiä, niin sieltä sen saa näkyviin.

Sain puhelun 13.3.2009 Suomen118:lta.
        Sama teksti tuli kuin muillakin "... tarttis päivittää yritystiedot ...".
        Kysyin että mistä ovat saaneet yritystietoni niin vastasi että kaupparekisterin yrityshaku-palvelusta. Tietoja voi ostaa kait kuka tahansa maksua vastaan.

Suomen118 -yritys on rekisteröity Endora Oy:n alatoiminimelle. Endoralla on n.30 alatoiminimeä, joista yksi on keskusteluissakin esiin tullut "huijariyritys" Suomen Yritysrekisteri. Endoran postiosoite on PL21 Helsinki ja puhelinkin 020-alkuinen. Tiedot voi tarkistaa esim. kaupparekisterin nettipalvelusta www.ytj.fi.

Kannattaa tarkistaa kaikki puhelimitse tulevien yritysten päivityspyynnöt esim. netistä ja etenkin kaupparekisteristä.

Ps. Mulla ei oo tukka harmaantunut näiden takia :)

• masamies2
        spegulantti kirjoitti:

Tänne käy näemmä myös kyseisen huijariporukan väkeä puolustelemassa uutta Winclubiansa.

• yrittäjä1111

minulle tuli samanlainen puhelu, mutta myyjä kyllä kertoi ettei palvelulla ole mitään tekemistä numeropalvelun kanssa, ja sanoi selvästi että kyseessä on suomen118.fi netti sivusto. otin palvelun käyttöön kun maksoi vain 40 euroa, tähän asti olen saanu viikon sisällä jo 2 asiakasta kyseisen palvelun kautta, joten toimii loistavasti, en ymmärrä miksi väitetään huijauksesksi yms? kyse on vaan siitä että ihmiset eivät kuuntele tarpeeksi tarkkaan mitä ovat ostamassa tai kysele mistä on kysymys, mielestäni ihan oma vika jos sekoittaa johonkin toiseen firmaan.

• Työntekijä vain
        yrittäjä1111 kirjoitti:

minulle tuli samanlainen puhelu, mutta myyjä kyllä kertoi ettei palvelulla ole mitään tekemistä numeropalvelun kanssa, ja sanoi selvästi että kyseessä on suomen118.fi netti sivusto. otin palvelun käyttöön kun maksoi vain 40 euroa, tähän asti olen saanu viikon sisällä jo 2 asiakasta kyseisen palvelun kautta, joten toimii loistavasti, en ymmärrä miksi väitetään huijauksesksi yms? kyse on vaan siitä että ihmiset eivät kuuntele tarpeeksi tarkkaan mitä ovat ostamassa tai kysele mistä on kysymys, mielestäni ihan oma vika jos sekoittaa johonkin toiseen firmaan.

Nimenomaan. Itse olen myyjänä kyseisessä yrityksessä,eli suomen 118-hakemistopalvelussa. Kokemuksesta tiedän että asiakkaita saa vain aggressiivisella myynnillä,mutta kaikki tarvittavat tiedot kerrotaan kuitenkin. Ennen kaupan solmimista,kerromme asiakkaille hinnan sekä alv. summan. Ketään ei huijata puhelimessa,meillä on edessämme kansiot, joissa on muistutuksena kaikki tiedot jotka täytyy kertoa. Aloittelijalla saattaa unohtua jotain pieniä yksityiskohtia,mutta silloin on usein esimies vieressä kuuntelemassa ja muistuttelemassa unohduksista tai virheistä. Usein vika on vain kiireisissä yrittäjissä,jotka eivät menoiltaan muista kuunnella kaikkea. Itse en olisi mukana huijausyrityksessä. Meillä on satoja tuhansia tyytyväisiä asiakkaita,jotka jatkavat mielellään sopimustaan kanssamme huomatessaan palvelun tehokkuuden.
        Ja toivon että monet teistä myös muistavat,että mekin teemme vain työtämme. Tulin heti seuraavana päivänä töihin kun hyvä ystäväni oli kuollut,joten teki hieman tiukkaa kuunnella puhelimessa haistattelua ja luurin korvaan iskemistä yritysten työntekijöiltä.

• anno

Nykyään tämän tyyppisiä puheluita tulee jatkuvasti. Hiljattain jostain vastaavasta firmasta soitettiin ja haluttiin päivittää tiedot.

Soittaja sanoi, että heidän tiedoissaan firmamme toimiala on rakennustarvikkeiden myynti ja vuokraus. Totesin, että ei pidä paikkaansa. Ei ole koskaan ollut sen alan toimintaa. Soittaja siihen, että ne tiedot kannattaisi nyt muuttaa ajan tasalle, koska heidän palvelussaan on tuhansia kontakteja päivässä, ja tuskin haluan menettää myyntiä väärien tietojen takia.

Tietojen muuttaminen olisi maksanut jotain, mutta perusilmoitus, jossa yrityksen nimi ja puhelinnumero, ei maksanut mitään. Sanoin, että nimi ja numero riittävät, johon soittaja intti vastaan, että yleensä lähellä konkurssia tai toimimattomana olevat yritykset esiintyvät vain pelkällä nimellä ja numerolla.

Vastasin, että sopii mulle. Soittaja jaksoi sitkeästi väittää vastaan, että en kai halua antaa väärää kuvaa yrityksestä. Lopulta sanoin, että mulla ei edes ole valtuuksia päättää tästä asiasta. Sitten hän vasta lopetti, ja sanoi soittavansa uudelleen, kun yrityksemme omistaja palaa lomilta. Ei ole soittoa kuulunut.

• jännää....

Ei helv... En tiedä miksi ne myyjät alkavat vielä dissaamaan ihmisten yrityksiä! "Niin eikö teidän yrityksellä ole varaa maksaa 40 euroa?! Täällä on 70% Suomen yrityksistä."

• Hakemistoo

www.020300300.com

:)

• Vihainen23

Kehtaa ne dissaa, olen kuullut useasti mm.

"Aiotteko muka jatkaa yritystoimintaa vielä vaikka ette laita meidän hakemistoon.."

"(Naurahtaen) Aika rohkea päätös olla laittamatta tietojanne tänne.."

• Ikävä kyllä

Tein 020300200-putiikista alias Directasta rikosilmoituksen keväällä. Kaikkiaan yrittäjät ovat tehneet ko. putiiksita yli tuhat rikosilmoitusta.

Kohtalotovereiden tarinoita löytyy esim. täältä: http://keskustelu.huijaa.info/viewforum.php?f=4

• entinen yrittäjä

Paska Directa. Tuli postissa 550€ lasku!!!
        "maksu koostuu yritykseen kohdistuneista hakuosumista"
        Paskaa sanon minä. Poliisille menee tämäkin asia.

• nyt riittää
        entinen yrittäjä kirjoitti:

Paska Directa. Tuli postissa 550€ lasku!!!
        "maksu koostuu yritykseen kohdistuneista hakuosumista"
        Paskaa sanon minä. Poliisille menee tämäkin asia.

Ei annettu puhelimessa ymmärtää ettei liity mitenkään puhelinpalveluun, tehty reklamaatio, mutta ilmoittivat ettei silti onnistu ja puolet laskusta maksettava. Eihän tuo paljon ole, mutta tämä yritysten kusetus alkaa riittää, jätän maksamatta ja katotaan kumman pokka pettää kun Suomen Yrittäjien kautta lähtee poliisitutkintaan asia. Olisi edes hyötyä tuosta palvelusta, vaan ei: kun kirjoitan Googleen yritykseni nimen, ei tule edes 50 ensimmäisen hakutulokseen, eli hakijan täytyy ensin tajuta mennä suomen118.fi sivulle ja sieltä etsiä tiedot?!!! Kuka sellaiseen vaivautuu jos edes koskaan on kuullut palvelusta, ainakaan mainontaan eivät rahaa käytä että palvelu voitaisiin löytää. Jos kirjoitan Googleen toimialani, tulee suomen118.fi hakutulos sijalla 26. Eikä edes ylimpänä tai oikealla maksullisissa hakutuloksissa - yrittäisivät edes!!

• samipekkalauri
        nyt riittää kirjoitti:

Ei annettu puhelimessa ymmärtää ettei liity mitenkään puhelinpalveluun, tehty reklamaatio, mutta ilmoittivat ettei silti onnistu ja puolet laskusta maksettava. Eihän tuo paljon ole, mutta tämä yritysten kusetus alkaa riittää, jätän maksamatta ja katotaan kumman pokka pettää kun Suomen Yrittäjien kautta lähtee poliisitutkintaan asia. Olisi edes hyötyä tuosta palvelusta, vaan ei: kun kirjoitan Googleen yritykseni nimen, ei tule edes 50 ensimmäisen hakutulokseen, eli hakijan täytyy ensin tajuta mennä suomen118.fi sivulle ja sieltä etsiä tiedot?!!! Kuka sellaiseen vaivautuu jos edes koskaan on kuullut palvelusta, ainakaan mainontaan eivät rahaa käytä että palvelu voitaisiin löytää. Jos kirjoitan Googleen toimialani, tulee suomen118.fi hakutulos sijalla 26. Eikä edes ylimpänä tai oikealla maksullisissa hakutuloksissa - yrittäisivät edes!!

http://www.youtube.com/watch?v=iUsB5AmTCrU

• Tamperelainen yrittäjä
        samipekkalauri kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=iUsB5AmTCrU

Sama pulju huijasi minuakin joku vuosi sitten.Nämä jotka kehuvat halvaksi 40e maksavaksi,eivät varmaan hoksaa,että tämä ei ole 118 numeropalvelu,vaan Suomen 118,joka käyttää tuota numerosarjaa röyhkeästi hyväkseen.Minulle tuli myös puhelu,jossa tarkastettiin firman tiedot,ja sitten perään heti 150e lasku.Ilmoitin kirjallisesti,etten ole tilannut palvelua.Ei mitään reaktiota.Hieman myöhemmin uhattiin ulosotolla.Soitin Aamulehteen,tekivät jutun-johon haastateltiin poliisiakin.Poliisi käski tuomaan laskut heille.Tampreelta oli tullut 20 laskua,kun kävin,ja joku oli tehnyt rikosilmoituksen.
        Vuosi sitten jouduin uuden huijarin uhriksi.Valitettavsti en ollut lukenut tätä juttua:
        http://www.aamuposti.fi/Uutiset/Arkisto/2008/08/14/Yrittajalle-tulee-lasku-pyytamattakin
        Enää en ota mitään tällaisia palveluita.Kaiken lisäksi sain tyylikkäät,oikeat nettisivut firmalleni 40:llä!Monisivuiset,ja asiakkaiden kovasti kehumat!

• -
        Tamperelainen yrittäjä kirjoitti:

Sama pulju huijasi minuakin joku vuosi sitten.Nämä jotka kehuvat halvaksi 40e maksavaksi,eivät varmaan hoksaa,että tämä ei ole 118 numeropalvelu,vaan Suomen 118,joka käyttää tuota numerosarjaa röyhkeästi hyväkseen.Minulle tuli myös puhelu,jossa tarkastettiin firman tiedot,ja sitten perään heti 150e lasku.Ilmoitin kirjallisesti,etten ole tilannut palvelua.Ei mitään reaktiota.Hieman myöhemmin uhattiin ulosotolla.Soitin Aamulehteen,tekivät jutun-johon haastateltiin poliisiakin.Poliisi käski tuomaan laskut heille.Tampreelta oli tullut 20 laskua,kun kävin,ja joku oli tehnyt rikosilmoituksen.
        Vuosi sitten jouduin uuden huijarin uhriksi.Valitettavsti en ollut lukenut tätä juttua:
        http://www.aamuposti.fi/Uutiset/Arkisto/2008/08/14/Yrittajalle-tulee-lasku-pyytamattakin
        Enää en ota mitään tällaisia palveluita.Kaiken lisäksi sain tyylikkäät,oikeat nettisivut firmalleni 40:llä!Monisivuiset,ja asiakkaiden kovasti kehumat!

Palvelu itse saattaa toimiakin, mutta jos sitä ei ole tilannut niin siitä ei mielellään vastaanottaisi laskua. Reklamoidessa saimme hyvityslaskun hatusta repäistyllä summalla ja viittauksella olemattomaan laskunumeroon. Jos eivät ole huijareita niin sitten vaan niin järkyttäviä idiootteja :D Kyä ne vaan kehtaavat! Tutkintapyyntöä kehiin :)

• Ilmaista näkyvyyttä
        - kirjoitti:

Palvelu itse saattaa toimiakin, mutta jos sitä ei ole tilannut niin siitä ei mielellään vastaanottaisi laskua. Reklamoidessa saimme hyvityslaskun hatusta repäistyllä summalla ja viittauksella olemattomaan laskunumeroon. Jos eivät ole huijareita niin sitten vaan niin järkyttäviä idiootteja :D Kyä ne vaan kehtaavat! Tutkintapyyntöä kehiin :)

Kyllähän niitä puheluja tulee tuolta erinäisistä nettihakemistoista ja aina alottavat sillä tietojen tarkastuksella. Heti kun saan suunvuoron, ilmoitan että voivat pitää siellä kaiken sen mitä ilmaiseksi pitävät mutta mitään maksullista en ota. Yleensä se riittää ja toivotellaan hyvät jatkot tms. Ainoa, mihin olen laittanut tietoni on täysin ilmainen http://www.yrityswiki.fi

• tapani perttunen

Tuo meinas unohtua...

Tämähän on myös samaa porukkaa noiden muiden kanssa: http://salestin.com/
        Yhtä samaa iloista perhettä.

• Salapoliisi2
        tapani perttunen kirjoitti:

Tuo meinas unohtua...

Tämähän on myös samaa porukkaa noiden muiden kanssa: http://salestin.com/
        Yhtä samaa iloista perhettä.

Joo ja tahan liittyy myos pari kuopiolaista yritysta, toisella "business centereita" ympari suomen (eli puhelinmyyjia) ja toinen tehtailee nettisivuja naille hieman kyseenalaisille hakemisto/puhelinmyynti firmoille. Hieman kun kaivelee niin loytyy vaikka mita mielenkiintoista, tosin firmojen valiset suhteet on aika vaikea selvittaa mutta esim. nettisivujen suunnitellu antaa jotain osviittaa asiaan, kun katsoo tarkemmin niin saman kuvapankin kuvia ja fontteja on kaytetty. Yhteista on myos se etta yhteyshenkiloiden nimia ko. yrityksiin ei loydy ei sitten mistaan. Ainoastaan maksulliset palvelunumerot ja yrittaja maksaa reklamaatiosta. Hienoa. Rahat pois vaan ja yleisin arguementti on se etta "eihan se ole kuin *e vuodessa". Luulen etta esim. Suomen 118 on laskuttanut satoja tuhansia yrityksia juuri tuolla "muminaa 118 paivaa, paivittettaisiin nama teidan tiedot tanne meidan tietokantaan. Hinta 40 e kuussa, onko jatketaanko ensi vuosi samoilla tiedoilla?"

Salapoliisi2 kirjoitti:

Joo ja tahan liittyy myos pari kuopiolaista yritysta, toisella "business centereita" ympari suomen (eli puhelinmyyjia) ja toinen tehtailee nettisivuja naille hieman kyseenalaisille hakemisto/puhelinmyynti firmoille. Hieman kun kaivelee niin loytyy vaikka mita mielenkiintoista, tosin firmojen valiset suhteet on aika vaikea selvittaa mutta esim. nettisivujen suunnitellu antaa jotain osviittaa asiaan, kun katsoo tarkemmin niin saman kuvapankin kuvia ja fontteja on kaytetty. Yhteista on myos se etta yhteyshenkiloiden nimia ko. yrityksiin ei loydy ei sitten mistaan. Ainoastaan maksulliset palvelunumerot ja yrittaja maksaa reklamaatiosta. Hienoa. Rahat pois vaan ja yleisin arguementti on se etta "eihan se ole kuin *e vuodessa". Luulen etta esim. Suomen 118 on laskuttanut satoja tuhansia yrityksia juuri tuolla "muminaa 118 paivaa, paivittettaisiin nama teidan tiedot tanne meidan tietokantaan. Hinta 40 e kuussa, onko jatketaanko ensi vuosi samoilla tiedoilla?"

Itse olin asiakaspalvelussa yrityksessä joka harjoitti juuri tälläista "tietojen päivitys" - puhelinmyynti taktiikkaa, vastaanotin siis kaikki valitukset. 2 kk:n jälkeen vitsailin jo valittajien kanssa työnantajani markkinointitavoista. Sanomattakin on selvää ettei työsuhteeni ko. firmassa jatkunut kovin kauaa... :) Kun firman markkinointietiikka soti täysin omaa asiakaspalveuetikkaani kohtaan ei oikein ollut vaihtoehtoja. Autoin ennen työsuhteen loppumista asiakkaita saamaan asianmukaisen hyvityslaskun kertomalla muutaman kikan:

1. Kiistä tilanneesi yhtään mitaan puhelimitse, firmat hyvin harvoin nauhoittavat myyntipuheluita - soittoja on satoja päivässa.

2 Vetoa markkinnoinnin harhaanjohtavuuteen

3. Uhkaa ottavasi yhteyttä lakimieheesi

Yrittäjien tulisi muistaa se että hyvin harva firma (jos mikään näista ... "huijareista" nauhoittaa puheluitaan ja silloin on hyvin helppo kumota alla oleva lainkohta yritysten välisestä sopimuksen synnystä jota monet näistä firmoista käyttävät reklamaatioiden yhteydessä:

Sopimuksen syntyminen

Sopimus syntyy oikeustoimilain mukaan, kun on annettu kaksi toisiaan vastaavaa tahdonilmaisua, tarjous ja sen hyväksyvä vastaus.

Eli jos kiistät antaneesi minkäänlaista tahdonilmaisua sopimuksen syntymiseen ei sopimus ole pitävä.

http://www.tieke.fi/julkaisut/oppaat_yrityksille/sahkoisen_kaupankaynnin_aapinen/sahkoisen_kaupankaynnin_oikeudel/yritysten_vali...

http://www.huittistensanomalehti.fi/aktiivi/Default.aspx?id=200

Sitooko suullisesti tehty sopimus?

Sopimus on sitova oli se sitten solmittu suullisesti tai kirjallisesti. Molemmat velvoittavat periaatteessa yhtä paljon sopimuksen mukaisen suorituksen täyttämiseen. Sopimusoikeudessamme on lähtökohtana vapaamuotoisuus. On kuitenkin huomattava, että yleensä sopimukset kannattaa tehdä kirjallisesti. Riitatapauksessa nimittäin suullisen sopimuksen olemassaoloa ja sisältöä saattaa olla vaikea tuomioistuimessa näyttää toteen. Kirjallinen sopimus auttaa myös palauttamaan mieleen, mitä oikeastaan sovittiinkaan.

http://www.laki24.fi/sopi-sopimuksenmuoto-suullinensopimus.html

Koko työsuhteen huippuhetkiä olivat tilanteet kun pystyin oikeasti auttamaan yrittäjiä jotka olivat haksahtaneet ko. "markkinointi" tapaan.

• artturivain
        Salapoliisi2 kirjoitti:

On toiminut meillä ja Googlellakin löydytään hienosti kun kävin itse lisäämässä yrityskorttiini hakusanoja (joita saa olla aika reilusti).
        Lisäksi sain tunnukset, jolla sain nuo puhelinnumerotkin muutettua kun ne vaihtui kesken vuotta. Koko roska 40e alv eli 48,80euroa koko vuodesta. Muita kuluja ei tule. Halpaa minusta ja saman palvelun saa kuin muualta.

Itsellä ollut tuolla jo kolmatta vuotta ja laskuristani näen paljonko on tietojani katsottu. Lisääntyi muuten se määrä sen jälkeen kun lisäsin niitä hakusanoja.
        Halpa ja toimiva. Kelpaa minulle.

Suotta parjattu, minusta. Ja työntekijöistä sen verran, että viimeksikin soitti oikeinkin mukava naisimmeinen, jonka kanssa keskustelimme tovin ilmalämpöpumpuista.

• Calle Coo
        artturivain kirjoitti:

On toiminut meillä ja Googlellakin löydytään hienosti kun kävin itse lisäämässä yrityskorttiini hakusanoja (joita saa olla aika reilusti).
        Lisäksi sain tunnukset, jolla sain nuo puhelinnumerotkin muutettua kun ne vaihtui kesken vuotta. Koko roska 40e alv eli 48,80euroa koko vuodesta. Muita kuluja ei tule. Halpaa minusta ja saman palvelun saa kuin muualta.

Itsellä ollut tuolla jo kolmatta vuotta ja laskuristani näen paljonko on tietojani katsottu. Lisääntyi muuten se määrä sen jälkeen kun lisäsin niitä hakusanoja.

Suotta parjattu, minusta. Ja työntekijöistä sen verran, että viimeksikin soitti oikeinkin mukava naisimmeinen, jonka kanssa keskustelimme tovin ilmalämpöpumpuista.

Saisinko yrityksesi nimen, jotta voisin käydä hiukan tutkiskelemassa näkyvyyttäsi?

• Uusi yrittäjä -10
        artturivain kirjoitti:

Itse otin heiltä vähän kalliimman paketin missä sai lisätä logon ja kuvia. Hyvin tyytyväinen olen kyllä ollut ja asiakkaitakin on tullut tämän palvelun kautta. Joten kyllä se kannattaa joskus vähän panostaa yrityksen näkyvyyteenkin tuolla netissä niin saa lisää rahaa! ;)

• Pasijaana

Lyökää luuri korvaan kaikille puhelinmyyjille. Itse teen aina niin. Pohjoismaiden numeropalvelu lähettää helposti laskun joka tapauksessa, mutta se kannattaa reklamoida. Rikosilmoitusta suoraan poliisille.
      Medihelit, lastenklinikan kummit yms. kaikki ne on jonkun bisneksiä!!! yritetään hädällä saada edes pientä lahjoitusta.. hmmm. esim 112euron verran (hätäpuhelin numero?) niin melkein 700markkaa! hah.. siitä puhelinmyyjän taskuun 250markkaa, firmalle 250markkaa, 150markkaa kuluihin 62markkaa, ehkä? sinne medihelille tai jonnekkin?
      Moni on varmasti oikeallakin asialla, mutta mistä tiedät että soittaako soittaja juuri sieltä lasten klinikoilta vai onko kyseessä huijarifirma? Jos haluat auttaa, niin laita suoraan kummien tilille.. tilinro sivulla www.kummit.fi

• arxitehti

ko firmasta "Suomen 118" ja puhelut tulee Espanjasta.

Pelkkää huiijausta koko toiminta. Tiedot on imutoitu heidän palveluun automaattisesti patentti- ja rekisterihallituksen tai vastaavan myymästä tietokannasta. Tiedot menevät heidän palveluunsa ilman että yritys tietää mitään.

Näitä palveluntarjoajia on miloona, mihinkään ei kannata osallistua.

• Puistelee paataan

Siita etta toimiiko Suomen118 voi olla montaa mielta. Mutta halusin vain sanoa etta kylla firman toimintatapa on vahintaankin harhaanjohtava ja jos on tullut huijatuksi, ei siita kannata hirveasti soimata itseaan silla firma ihan tavallaan yrittaa harhauttaa yrittajia... Ja valitettavasti siina myos onnistuu.

Olin itse Suomen 118 toissa, tosin monta vuotta sitten. Soittokeskus on Espanjan Fuengirolassa. Tyontekijoita etsittiin Tyovoimatoimiston kautta ja sen kautta minakin sinne paadyin. Ensimmaisesta paivasta alkaen oli selvaa etta yrittajia haluttiin harhauttaa (tosin sanaa harhautus ei koskaan saanut mainita... pomot uskotteli tyontekijoille ja itselleen etta ihan rehtia tyota siella oltiin tekemassa) vakio "spiikilla" missa puhutaan tietojen paivittamisesta ja Googlen kanssa yhteistyossa olemisesta. Yritykset mihin soitettiin louydettiin yritysrekisterin kautta. Sielta pomo eri alan firmojen tiedot ja sitten vaan soittelemaan. Pomo ei ollut hirvean hyva printtaamaan kun usein oli sama sivu monena kappaleena siina kasassa mika tarkoitti sita etta sama firma sai jopa 3 soittoa saman paivan aikana eri myyjilta. Ihan karmeaa puuhaa.

Onneksi en ollut niista komissiotuloista riippuvainen joten jatin tyot siihen jo ekalla viikolla ja aloitin lomailun.

Muistan vaan etta silloinkin oli mediassa juttua tuosta Suomen 118 huijauksesta. Jotkut tyontekijat oli tasta huolissaan jolloin pomo vaan muistuttu kaikkia etta maara-aikaisella sopimuksella olevan tyontekijan voi irtisanoa valittomasti. No siinahan tunsi useampikin koyha opiskelija joka siella oli kesatoissa itsensakin huijatuksi.

Valitettavasti naita moraalittomia yrittajia riittaa.

• puhelinmyyjä

Tervehdys puhelimen toisesta päästä.

020300200 on surullisen kuuluisan Directan palvelu. En suosittele. Miettikää, kuinka moni suomalaisista soittaa tuohon palveluun verraten 0100100, 020202 ja 118-numeropalveluita. Näissä isommissakaan ei näkyvyydet paljoa maksa, ja sopimukset ovat turvallisia (määräaikaisia ja kiinteäkustanteisia).

Lukaisin viestiketjua läpi, vastaan tuli myös suomen118.fi. Sillä ei ole mitään tekemistä numeropalvelun 118 kanssa.

Jos joku minut tästä viestistä tunnistaa omaksi myyjäkseen, hymyt ja kevään toivotukset :)

• abcd1234--->

Endora Oy näyttäisi varanneen domainin www.verokortti.fi. Domainhuijaukset antavat aina luotettavan kuvan firmasta. Näiden kanssa lienee ilo asioida.

• 118 huijari!

Sama linja jatkuu edelleen. Lasku 118.lta tulee joka vuosi ja joka vuosi siitä joudun reklamoimaan. Tästä reklamoinnista aion laskuttaa ko. yritystä, koska siihen menee aikaa.

• kyllästynyt 118

Tämä Suomen 118 on lähettänyt meille jo vuosia laskun ja aina siitä olemme reklamoineet. Kerran uhkasivat perinnälläkin. Nyt mittani on täynnä ja lähetän ko. yritykseen laskun ylimääräisistä laskujen selvittämisestä. Kenenkään ei tarvitse tutkia ja selvittää tilaamattomista tuotteista tai palveluista laskuja ilman veloitusta. Tiedän muitakin , jotka aikovat toimia samoin. Firma kuulema kiristää ja pyytää lähettämään lähetyistä laskuista hyvityslaskun tai muuten heidän lähettämänsä lasku menee perintään.. Aina kannattaa pyytää todistaja puhelimen viereen (puhelin kaiutintilaan) ja sanoa todistjan kuullen selvästi, että emme tilaa mitään maksullista palvelua. Näin eräässä yrityksessä toimittin ja lasku tuli kuitenkin (183,27 euroa) vaikka selvä kielto oli annettu, mutta onneksi paikalla oli 4 todistajaa. Nyt Suomen 118 saa sitten laskun perusteettomasta laskutuksesta. Jokainenhan voi arvioida oman työnsä arvon ja laskuttaa sen mukaan.

Uutena yrittäjänä markkinoille on tullut 118 HAKEMISTOPALVELUT. Sen markkinointitaktiikka on samanlainen (liekkö ottanut oppia Suomen 118.sta.)
      Laskussa kiitetään kuluneesta vuodesta. Mainitaan, että olette olleet osana palveluamme jne.. Tässä annetaan ymmärtää, että "olette vanha asiaakkaame". Vaikka yritys ei ole ollut missään tekemisissä ko. firman kanssa Laskun summa oli 369,00 euroa.

• Kerrasta viisastunut

Heh. Itse törmäsin juurikin tähän "uuteen" firmaan eli 118 hakemistopalveluun. Ko firmalla ei ole mitään tekemistä perus 118n kanssa ja laskuttajakin oli Granberry Media Solutions Oy. Jos etsitte googlesta firman nimeä niin huomaatte että toimipaikkoja on useita ja paikka riippuu täysin hakemistosta. Tampereella, Helsingissä, Espoossa. Yhdessäkään ei ole oikeaa toimipistettä. Uskoisin että sama tyyppi / tyypit pyörittivät vielä vuosi sitten Erino Solutions Oy:tä. Silloin vahingossa lasku meni suoraan tilinhoitajalle joka maksoi sen tietämättömyyttään. Laskun arvo oli tuolloin 200 e. Nyt tuli 118:lta lasku 369 e! Lasku jää suosiolla maksamatta sillä mitään sopimusta ei ole olemassakaan. Harmittaa muiden yritysten puolesta jotka maksavat laskut tietämättömyyttään. Joku nimittäin repii hyvää rahaa tällä huijauksella. Rahat menevät nordean kautta ulkomaiselle tilille... tuonne íhanaan etelähelsinkiin. Jonne toistaiseksi suomen viranomaisilla ei ole sakotusmahdollisuutta. Tai suomessa saatuja sakkoja ei siellä tarvitse maksaa.

• hankko

Menkää ihmiset hyvät ytj:n nettisivuille ja sieltä yritys hakuun ja sieltä kirjoitatte endora siihen hakupalkkiin. Näette sieltä kun avaatte kaikki kyseisen firman aputoiminimet mitä on lukuisia! Suomen118, turistiinfo yms.
      Tämä on huijarifirma, laskuja tulee jos ei selkeästi kiellä tilaamasta mitään tai lisäämästä tietoja. He kun soittavat ja sanovat tarkastavansa firmanne tietoja. jos et siinä vaiheessa kiellä, lasku tulee. Jos joku perustaa uuden firman ja kun firma on rekisterissä, soittelu alkaa ennen aamu yhdeksää! Kaikki on huijausta! Ja lisäksi on varmaankin maa jalkojen alla alkanut kuumottaa endoralla, kun ovat perustaneet taas uuden endora international firman. Hirveita huijareita.

http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1891384&kielikoodi=1&tarkiste=121F76C9AC62370BDC02E063D16F938A4E7786B9&path=1547;1631;1678

• Lehden luin
    • 0ikeutta

Endora Oy ei palauta edes maksettua ylimääräistä ( vahingossa maksettua ) rahaakaan. Yritetty useilla viesteillä ja kontakteilla puhelimitse,
      Asiakaspalvelussa nainen vastaa että "juuri tänään" on maksettu.
      Aikamoista huijausta, kysymyksessä satoja euroja. Nyt aionkin tehdä rikosilmoituksen!!! Olkaa ihmeessä varovaisia tällaisen yrityksen kanssa.

• oikeutta 1

Jihaa,
      Kun ilmoitin että tein rikosilmoituksen rahat olivat tilillä seuraavana päivänä

• Sihteerikkö

Kaikki nämä "yritykset" samalla y-tunnuksella ja samoilla puhelinmyyjillä.
      Älkää hyvät ihmiset menkö halpaan

Suomen118
      Suomen Yritysrekisteri - SYR
      Suomen Nettihakemistot
      Suomen Turisti-Info
      Suomen Netinfo
      Suomen Yritysrekisteri
      Suomen Telehakemisto
      Suomen Telehaku
      WTavel
      World Import
      China Import
      Step 123
      Golffari Finland
      Kala XO
      SunMax
      Fin For Finland
      Suomi-Info
      Russia Travel
      Europe-Import
      CityInfo Suomi
      Näköradio
      Suomen Patruuna
      ABC Netti-Info Finland
      Nettikioski
      Suomen BuC
      Idea Finland
      Netin 118
      Games Visio Center
      Suomen Nettikauppa
      EuroNetti
      EräSawo
      Talviopas

• Kuopio Koij-jaa

Puolirehellistä rosvoustahan nuo harrastavat. Myyntitaktiikka on kaikilla sama. "Tarkistetaan, etteivät tietonne ole muuttuneet,,,"-satu tulee kuin apteekin hyllystä. Jos langan päähän sattuu henkilö joka empii vähääkään tai ei ole tietoinen onko edustamallaan taholla ilmoitus noiden hakukoneella, niin kyllähän nuo osaavat laskun laittaa. Tilaajaksi kirjataan ja kelpaa kuka hyvänsä, vaikka ei olisi edes allekirjoitusoikeutta. Puhelinmyyjät tekevät työtään provisiopalkalla annettujen ohjeiden mukaan, joten kyllä se shitti sinne Kuopion päähän kuuluu. Onneksi kaikki savolaiset eivät ole umpikieroja.

• Rosvot kiinni.
        Kuopio Koij-jaa kirjoitti:

Puolirehellistä rosvoustahan nuo harrastavat. Myyntitaktiikka on kaikilla sama. "Tarkistetaan, etteivät tietonne ole muuttuneet,,,"-satu tulee kuin apteekin hyllystä. Jos langan päähän sattuu henkilö joka empii vähääkään tai ei ole tietoinen onko edustamallaan taholla ilmoitus noiden hakukoneella, niin kyllähän nuo osaavat laskun laittaa. Tilaajaksi kirjataan ja kelpaa kuka hyvänsä, vaikka ei olisi edes allekirjoitusoikeutta. Puhelinmyyjät tekevät työtään provisiopalkalla annettujen ohjeiden mukaan, joten kyllä se shitti sinne Kuopion päähän kuuluu. Onneksi kaikki savolaiset eivät ole umpikieroja.

Aamulehti kertoo lisää 24.1.2014 tämän firman hämäyksistä.

• Anonyymi

Netinfo tuttu porukoilleni. Eivät ole osanneet jättää rauhaan.

• Seppo.Jyrkinen

Itse kaytän litaniaa: "Yhteystiedot on samat kuin viimekin vuonna ja maksullisia palveluita en käytä". Ja missään tapauksessa ei pidä vastata yhteenkään kysymykseen KYLLÄ sanalla, vaan omalla lauseella. Etenkin silloin, kun kysymys on epäselvä tai sinulla itselläsi on kiire.

• kantapään kautta

Nämä ovat niin vittumaisia "palveluntarjoajia" , uudet yrittäjät menevät retkuun
      heidän puheistaan , koska he osaavat antaa sellaisen kuvan,ettei firma yksinkertai-
      sesti pyöri ilman ko. näkyvyysmainontaa !!

Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5347
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4321
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      378
      4263
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      490
      3777
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      150
      3401
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      3034
    7. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      53
      2754
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2728
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2316
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2211
    Aihe