Palstalaiset

Palstanainen

Tähän ketjuun saa avautua traumoistanne.

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko pakko jos ei halua?

      • Palstanainen

        Saa.


      • Palstanainen kirjoitti:

        Saa.

        Kiitos kuitenkin tilaisuudesta. Alkaa olla jo niin väsähtänyttä tämä touhu täällä, että hyvät yöt.


      • jgjggjfllj
        Jassuka kirjoitti:

        Kiitos kuitenkin tilaisuudesta. Alkaa olla jo niin väsähtänyttä tämä touhu täällä, että hyvät yöt.

        Väsyneet ja kukutaidottomat poistukoon nukkumaan muka-huvittavine kommentteineen ylhäiseen ylimielisyyteensä. Levollisia unia!


      • jgjggjfllj kirjoitti:

        Väsyneet ja kukutaidottomat poistukoon nukkumaan muka-huvittavine kommentteineen ylhäiseen ylimielisyyteensä. Levollisia unia!

        Niu nau niu nau. Ota kissa kermaa ja jatka naukumista. :)


      • jgjggjfllj kirjoitti:

        Väsyneet ja kukutaidottomat poistukoon nukkumaan muka-huvittavine kommentteineen ylhäiseen ylimielisyyteensä. Levollisia unia!

        Huomasitko muuten lukutaidoton alkaa L-kirjaimella. Että muistaisin olla ylimielinen.


    • VÄÄRYYS

      EN SAA IKINÄ NAISIA JOITA HALUAN!!

      • et ole ainoa, tosta aiheesta voisi kirjoittaa kirjan :D


    • Kilttiatm

      Miksi naiset vihaa lyhyitä alle 170 cm kunnollisia miehiä?

    • zlqå

      Siks kun ne haluu pitkiä 180 miehiä !! ihan sama ...eipä tartte tapella niiden kanssa ...

    • loias

      En tiedä miks ne pitkät miehet kiinnostaa ... eihän kaikki voi olla yli 180 !?? no eipä tartte tapella niiden kanssa ...

      • 188cm

        Tähän on olemassa ihan looginen selitys. Pitkät miehet ylettävät ylähyllyille missä ovat mustapippurit, suolat, oreganot, yms. purkit ja purnukat.


    • ExPUANUHRI

      Kun kohtasin täällä palstalla ExPUA:n niin traumatisoiduin pahasti ja tää on tosi juttu :(
      Käyn terapiassa hoitamassa itseäni.

      • ryhmääpukkaa

        Kohtalontoveri, et ole ainoa. Meillä on Espoossa Kamreerintie 7:ssa terapiaryhmä, mikä kokoontuu Lokakuuhun asti joka Tiistai, Torstai ja Lauantai. Arkisin meiltä saa etukupongin, joka käy paikallisten kauppakeskuksien ravintoloihin, joten koko ateriakustannusta ei tarvitse maksaa itse. Lauantaisin menemme terapian jälkeen tuopille johonkin lähialueen kuppilaan, todennäköisemmin kannunkulmaan ja ei hätää, ensimmäinen tuoppi on aina ilmainen.

        Torstaina meillä on erittäin hyvä luennoitsija Per Knutsånson ja aiheet ovat.

        ExPUA - Katkeroitunut naisviha ja mielenterveysongelmat sen takana.
        - Heikkoitsetuntoisen nuoren miehen puskasta huutaminen.
        - Nettikiusaamisen syyt ja tavoitteet.
        - Mahtipontinen esiintymisen syyt.

        Itse erityisesti pidän kohdasta 2 ja 4. Siinä selvennetään erittäin hyvin, miksi juuri ExPUA on heikko, Per Knutsånson osaa sen perustella erinomaisesti, mutta ExPUA on siis fyysisesti ja henkisesti heikompi kuin hänen kohderyhmänsä nainen. Tähän tulee myös hyvä selvitys, miksi tämä tapahtuu ainoastaan puskasta huutamisena anonyymisti verkkopalvelusta, eikä mediassa kasvoillaan esiintyvästä henkilöstä, syynä siihen on mm. heikkous. Mitä heikompi ihminen, sitä kyseenalaisemmat tavat ja välineet.

        Mahtipontisella esiintymisellä on tarkoitus luoda itsestänsä fiktiivinen hahmo joka elää loisena isäntänsä haluamaa elämää netissä. Tarkoituksena on saada seuraajia ja ihailioita, kuuluvuuden tunnetta, mitkä kaikki jää normaalisti isäntäeliöltä kokonaan saamatta.

        Per Knutsånson hoitaa traumasi erinomaisesti, pystyt ymmärtämään paremmin tekojen tarkoituksia ja seuraamuksia. Ennenkaikkea pystyt ymmärtämään, kuinka ExPUA on oman itsensä uhri, kuinka paljon vahvempi henkisesti ja fyysisesti sinä olet, unohtamatta että sinä olet todellinen henkilö, jolla on annettavaa ja saatavaa tässä maailmassa, toisin kuin puskista huutelevista pojista.

        Terapiaemäntä Milla Knuutila-Johansson suosittelee myös jättämään tietyt toisarvoiset ja kyseenalaiset nimimerkit omaan arvoonsa, sillä kyseessä on joko manipulointityökalu tai toinen hyvin häiriintynyt poika, joka ei pärjäisi henkisesti saati fyysisesti pienelle tytölle.

        Sekarymhien lisäksi meillä on myös naisille ja miehille oma ryhmä, jossa tarvittaessa pääsee luottamuksellisesti purkaamaan traumoja halutessaan itse valitun kouluttajan tai terapiahenkilön kanssa.

        Pelkästään naisille ohjatut kurssit ovat:
        - Kuinka paljon vahvempi henkisesti ja fyysisesti olen.
        - Miksi minä olen arvokkaampi.
        - Kuinka lopettaa itsensä vahingoittaminen ja olenko paskahousutäti.

        Et ole paskahousutäti. Paskahousutäti on vain sellainen, joka täysin nimettömästi, IP-osoitteen suojasta puskista huutelee kaiken maailman hävyttömyyksiä uskaltamatta olla oikea heikko itsensä. Ette ole ihmispaskaa, se ihmispaska on se yksittäinen kiukutteleva pikkupoika, jonka traumoihin ja angsteihin me emme voi puuttua, autamme ainoastaan uhreja.


      • TaivaanPieksut

        Missä Naisasialuuserin uhrit ry kokoontuu? Tietääkö kukaan osotetta?


      • seuraava-ovi
        TaivaanPieksut kirjoitti:

        Missä Naisasialuuserin uhrit ry kokoontuu? Tietääkö kukaan osotetta?

        Kamreerintie 5:ssa


      • Ikis__M
        TaivaanPieksut kirjoitti:

        Missä Naisasialuuserin uhrit ry kokoontuu? Tietääkö kukaan osotetta?

        NAL:lin vanhemoien perunakellari NAL:in kotikylällä. Jos menet kokoontumiseen älä jätä mitään keskeneräisiä asioita pöydälle, saattaa tulla pidempi keikka.


      • lämpimästitervetuloa
        TaivaanPieksut kirjoitti:

        Missä Naisasialuuserin uhrit ry kokoontuu? Tietääkö kukaan osotetta?

        Luukkaansalmen sillalla Lappeenrannassa, Nallin kotikaupungissa.


      • EXPUANUHRI
        ryhmääpukkaa kirjoitti:

        Kohtalontoveri, et ole ainoa. Meillä on Espoossa Kamreerintie 7:ssa terapiaryhmä, mikä kokoontuu Lokakuuhun asti joka Tiistai, Torstai ja Lauantai. Arkisin meiltä saa etukupongin, joka käy paikallisten kauppakeskuksien ravintoloihin, joten koko ateriakustannusta ei tarvitse maksaa itse. Lauantaisin menemme terapian jälkeen tuopille johonkin lähialueen kuppilaan, todennäköisemmin kannunkulmaan ja ei hätää, ensimmäinen tuoppi on aina ilmainen.

        Torstaina meillä on erittäin hyvä luennoitsija Per Knutsånson ja aiheet ovat.

        ExPUA - Katkeroitunut naisviha ja mielenterveysongelmat sen takana.
        - Heikkoitsetuntoisen nuoren miehen puskasta huutaminen.
        - Nettikiusaamisen syyt ja tavoitteet.
        - Mahtipontinen esiintymisen syyt.

        Itse erityisesti pidän kohdasta 2 ja 4. Siinä selvennetään erittäin hyvin, miksi juuri ExPUA on heikko, Per Knutsånson osaa sen perustella erinomaisesti, mutta ExPUA on siis fyysisesti ja henkisesti heikompi kuin hänen kohderyhmänsä nainen. Tähän tulee myös hyvä selvitys, miksi tämä tapahtuu ainoastaan puskasta huutamisena anonyymisti verkkopalvelusta, eikä mediassa kasvoillaan esiintyvästä henkilöstä, syynä siihen on mm. heikkous. Mitä heikompi ihminen, sitä kyseenalaisemmat tavat ja välineet.

        Mahtipontisella esiintymisellä on tarkoitus luoda itsestänsä fiktiivinen hahmo joka elää loisena isäntänsä haluamaa elämää netissä. Tarkoituksena on saada seuraajia ja ihailioita, kuuluvuuden tunnetta, mitkä kaikki jää normaalisti isäntäeliöltä kokonaan saamatta.

        Per Knutsånson hoitaa traumasi erinomaisesti, pystyt ymmärtämään paremmin tekojen tarkoituksia ja seuraamuksia. Ennenkaikkea pystyt ymmärtämään, kuinka ExPUA on oman itsensä uhri, kuinka paljon vahvempi henkisesti ja fyysisesti sinä olet, unohtamatta että sinä olet todellinen henkilö, jolla on annettavaa ja saatavaa tässä maailmassa, toisin kuin puskista huutelevista pojista.

        Terapiaemäntä Milla Knuutila-Johansson suosittelee myös jättämään tietyt toisarvoiset ja kyseenalaiset nimimerkit omaan arvoonsa, sillä kyseessä on joko manipulointityökalu tai toinen hyvin häiriintynyt poika, joka ei pärjäisi henkisesti saati fyysisesti pienelle tytölle.

        Sekarymhien lisäksi meillä on myös naisille ja miehille oma ryhmä, jossa tarvittaessa pääsee luottamuksellisesti purkaamaan traumoja halutessaan itse valitun kouluttajan tai terapiahenkilön kanssa.

        Pelkästään naisille ohjatut kurssit ovat:
        - Kuinka paljon vahvempi henkisesti ja fyysisesti olen.
        - Miksi minä olen arvokkaampi.
        - Kuinka lopettaa itsensä vahingoittaminen ja olenko paskahousutäti.

        Et ole paskahousutäti. Paskahousutäti on vain sellainen, joka täysin nimettömästi, IP-osoitteen suojasta puskista huutelee kaiken maailman hävyttömyyksiä uskaltamatta olla oikea heikko itsensä. Ette ole ihmispaskaa, se ihmispaska on se yksittäinen kiukutteleva pikkupoika, jonka traumoihin ja angsteihin me emme voi puuttua, autamme ainoastaan uhreja.

        Kiitos kutsusta!
        Sairastuin koska Pua syyllistää naisten seksuaallisuutta joka päivä huorittelemalla keskustelijoita hypnoottisesti, manipuloiden uskomaan että naiset ovat huoria, se sairastuttaa herkän ihmisen mielenterveyden.
        Ei kukaan normaali ihminen tee sellaista, kyllä sen ymmärrän.
        Hänellä on mielenterveys ongelma aika paha, mutta ei itse kykene sitä näkemään.
        Hänelle tämä on kuin leikkiä joka on henkistä väkivaltaa.
        Syyllistäminen on tehokas ase ihmisiä vastaan varsinkin kun on kyse ihan normaalista asioista jotka liittyvät seksuaalisuuteen. Sillä pyritään hallitsemaan ihmisiä, mutta on se epätoivoista toimintaa näin netin kautta.
        Expuan kirjoitukset pahenee vain koko ajan lisää, luulisi hänen jo sekoavan omasta pahasta olostansa Itsekkin.


    • viaton.uhri

      kun naiset pakottaa pussaamaan pimppiään ja joutuu jopa rapsuttaan sitä pitkin päivää

    • MrJuha82outolintu

      Mulla ei kai pitäs olla traumoja, tai sitten on, mutta osaan hyvin kätkeä ne.
      Eli olen koulukiusattu ja myös myöhemmin mua kiusattu hyvinkin usein.
      Oikeastaan melkein joka paikassa mua kiusattu.
      Se miten reagoi kiusaamiseen on sitten eri asia.
      Ei ole pakko itkeä, mut ihminen ei voi mitään itselleen, jos on herkkä.
      Olen kasvanu kyllä ihmisenä, mut silti voi olla, että sisimmissään olen yhä se herkkä nuori poika.
      Olen pyrkiny välttämään lukemasta ihmisten kommentteja, jos esim tiedän joitain ilkeämielisiä, ettei tulisi mitään isoja riitoja jne.
      Olen kokenut myös burn outin oireita jo useita vuosia.
      Hermosto palaa loppuun pienestäkin työnteon määrästä.
      Ei voi mitään.
      Poden kai synnynnäistä sairautta eli minussa on ehkä asperger, muttei sitä oo tutkittu vielä kokonaan.

      Kaikenkaikkiaan vietän onnellista elämää ja asun isäni kanssa, koska rakastan isääni.
      Osaan hoitaa omat hommani, kuten maksan omat laskuni jne.
      Asioin kylillä hyvin, enkä turhia pelkää siellä ihmisiä.
      Minussa on puhelias ja hiljainen puoli.

      • Samaa olen itsekin miettinyt. Ettei mulla kai ole traumoja tai osaan ne kätkeä. Ei ainakaan kauheasti tunnu hallitsevan elämää tai sitten en vaan tajua niiden merkitystä ja vaikutusta. Toi koulukiusaaminen on omallakin kohdalla koettu ja sen jälkeenkin silmätikkuna on saanut olla. Ei herkkyyttä kannata muiden vuoksi itsestään koitta hukatakaan. Ihmisille ei toki kannata sitä kauheasti näyttää, ainakaan niille joihin ei kykene luottamaan. Monet kun iskee siihen herkimpään halutessaan olla piruja.


      • MrJuha82outolintu
        Jassuka kirjoitti:

        Samaa olen itsekin miettinyt. Ettei mulla kai ole traumoja tai osaan ne kätkeä. Ei ainakaan kauheasti tunnu hallitsevan elämää tai sitten en vaan tajua niiden merkitystä ja vaikutusta. Toi koulukiusaaminen on omallakin kohdalla koettu ja sen jälkeenkin silmätikkuna on saanut olla. Ei herkkyyttä kannata muiden vuoksi itsestään koitta hukatakaan. Ihmisille ei toki kannata sitä kauheasti näyttää, ainakaan niille joihin ei kykene luottamaan. Monet kun iskee siihen herkimpään halutessaan olla piruja.

        Totta =(
        Ikävä kyllä jotkut voi iskeä heti tikarin siihen paikkaan =(
        En ymmärrä miksi pitää olla ilkeä?
        Mihinköhä ne sillä pyrkii?
        Että saisi ittensä näyttämään koviksilta?
        Vai ovatko vain psykopaatteja sittenkin??
        Huono itsetunto?


      • MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Totta =(
        Ikävä kyllä jotkut voi iskeä heti tikarin siihen paikkaan =(
        En ymmärrä miksi pitää olla ilkeä?
        Mihinköhä ne sillä pyrkii?
        Että saisi ittensä näyttämään koviksilta?
        Vai ovatko vain psykopaatteja sittenkin??
        Huono itsetunto?

        Varmaan vaan pahaa oloa potevia ihmisiä, taustalla voi olla kaikenlaista ikävää ja pahaa kokemusta, joka purkautuu kiusaamisena ja haluan levittää sitä oloaan muihinkin. Joku purkutie, vaikka tosi tyhmä sellainen.


    • SairasMaailma

      Minua on kätetty seksuaalisesti hyväksi (insesti), olen joutunut elämään 15 vuotta lapsuudenkodissa jokapäiväisen pelon ja henkisen -ja fyysisen väkivallan kohteena. Ette usko kuinka lähellä olin pimahtamista koska henkinen väkivalta oli jatkuvaa ja olin herkässä teini-iässä. En nyt muita traumoja osaa sanoa, loppuelämäni joka päivä joudun tuon muistamaan. Ehkä pitäisi kokeilla jotain päihdettä jos unohtuisi edes hetkeksi.
      Asiat olen kyllä käsitellyt (myös terapiassa) eli sen suhteen ei enää herätä vihaa tai katkeruutta. Olen nykyisin enemmän huolissani tämän henkilön nykyisistä uhreista, en tiedä pitäisikö minun ottaa heihin yhteyttä vaikka en heitä tunnekaan. Olen niin pahoillani kaikkien puolesta jotka joutuvat tämän ihmisen hampaisiin. Kun itse en ole enää hänen potkittava, hän kyllä hankkii uudelleen ja uudelleen ihmisen jonka elämän pyrkii tuhoamaan.

      • sairasmaailmatosiaan

        Huh :(


      • Nyt on pakko sanoa, että tuo mitä olet kokenut on ehkä karseinta mitä tiedän. Nostaa niskavillat pystyyn ja alkaa ottaa pannuun, että kukaan koskaan joutuu jonkun ääliön hyväksikäyttämäksi ja satutetuksi noin. Sitten ne vielä pääsee kuin koiraveräjästä jatkamaan sairasta touhuaan. :(

        Oksettaa, et sinä vaan se sun hyväksikäyttäjäsi.


    • Onnetonritari

      Tietääks joku missä hevosensa menettäneiden valkoritareiden vertaistukiryhmä kokoontuu? Nyt ois tarve sellaselle.

      • sielläonkaikki

        facebookissa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe