Kansalaisaloite rikkoo lasten oikeuksia!

merkkimerkkinä

Ylen aamutv:ssa 21.7. 2015 aito avioliitto -yhdistyksen puheenjohtaja Jukka-Pekka Rahkonen ja Setan hallituksen puheenjohtaja Panu Mäenpää keskustelivat sukupuolineutraalista avioliitosta. Kun katsoin heidän keskusteluaan, niin siitä nousi esille sellainen ajatus, että harvempi ihminen ihan oikeasti ymmärtää sen kuinka sukupuolineutraali avioliitto rikkoo lapsen oikeuksia. Aion tuoda kirjoituksessani esille näkökulmia ja asioita, jotka tuovat esille sen millä tavalla sukupuolineutraali avioliitto rikkoo lapsen oikeuksia ja kuinka sukupuolineutraali avioliitto ei ole tasa-arvo kysymys, vaan sen taustalla on pyrkimys heikentää ja romuttaa ikiaikaista perinteistä ja luonnollista perhemallia. Samalla tuon esille sen mikä on homoliikkeen todellinen päämäärä ja pyrkimys.

Teksti kopsattu tuolta http://www.kotipetripaavola.com/sukupuolineutraaliavioliittorikkoolapsenoikeuksia.html

2

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hepscuckuu

Millä tavalla se rikkoo lapsen oikeuksia? Meinaatko tällä oikeutta isään ja äitiin? Miten hoituu yksinhuoltajien lasten oikeudet kun heiltäkin on tämä "oikeus" monissa tapauksissa viety?

Ehdotankin että avioerot kielletään ja tästäkin asiasta voisi laittaa alulle kansalaisaloitteen ja tämähän koskisi koko kansaa, ei tarvitsisi kenenkään sivusta huudella.

Uuden lain mukaan voitaisiin myös määrätä pakkoavioliittoja jotta saataisiin tarpeeksi perheitä joista löytyy isä ja äiti. Erota ei saisi vaikka nyrkki heiluisi ja viina virtaisi koska lapsella on oikeus isään ja äitiin.

Uusi laki voisi olla myös lievempi. Eronneelle osoitettaisiin yhteiskunnan toimesta uusi puoliso jotta täyttyisi tämä edellämainittu oikeus isään ja äitiin.

Uusi laki aiheuttaisi tervehdyttävää muuttoliikettä kun muuttotappiokuntien peräkammaripojat muuttaisivat kasvukeskuksiin uusiksi isiksi toteuttamaan tuota lapsen oikeutta isään ja äitiin. Vanhat piiatkin saisivat tietysti muuttaa uuden lain puitteissa koska ketään ei sa syrjiä.

• MuistaLapsenEtu

"Miten hoituu yksinhuoltajien lasten oikeudet kun heiltäkin on tämä "oikeus" monissa tapauksissa viety?"

Yksinhuoltajuus on usein olosuhteiden pakosta aiheutunut tilanne. Homovanhemmuus taas homojen turhamaisuutta. Sitä ei pidä hyväksyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe