Olen huomannut, että ravinnolla on suuri merkitys päivittäisessä hyvinvoinnissa.
Jos yhtenä päivänä syö epäsäännöllisesti ja laittaa suuhun ihan mitä mieli tekee niin
tulen sairaaksi ns.vatsani voi pahoin ja minä itse myös.
Monipuolisesti ja kaikkea kohtuudella.
Viisas päätös oli että jätin vehnäjauhot pois kokonaan.
Tietenkin osuus on myös minulla todettu kilpirauhasen vajaatoiminta ja elimistö käy laiskasti.
Ikää kun tulee ( 57 v. ) niin aina pitäisi tarkkaan katsoa mitä syö ja kuinka paljon.
Liikun päivittäin kohtuullisesti.
Miten syöt siten elät
pihlaj
3
125
Vastaukset
- statiinihippi
Kottikärryllinen statiineja päivässä, PALJON margariinia ja rypsiöljyä niin jo on terveellistä!
THL suosittelee! (ja lääketeollisuus kiittää) - näinonnäppylät
Ikä ei hidastuta mitään aineenvaihduntaa.
Nuoret nyt vaan ei syö juuri mitään, siis ne laihat ja kalpeat. - hfhfhfhfhfhfff
http://viihtyy.com/supertehokkaat-kolesterolilaakkeet/ ohhoh! Matala kolesteroli ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait102898- 392527
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381393- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32786
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596