Miksi avoliittolaiset puolustavat avioliittoa?

ProHetero

Nuannään näppituntumalta, lukuisia kaupunkilaisia cityvihreitä arvoliberaaleja tuntien, on surullista, että juuri ne, jotka itse asuvat avoliitossa, siis susipareina, eli kaupunkilaiset vihreät, haluavat kaikkein fanaattisimmin saada homoseksualisteille oikeuden mennä avioliittoon. Mikseivät he itse? Miksi he eivät mene avioliittoon? Suuri arvoitus on, ken sen voi selittää?

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhanterv

Minö olen itse uskossa ja puolustan tasa-arvoista avioliittolakia.

• minäkinuskon

mihin uskot,itseesikö vaiko naapurin mummoon?

• Niin mihin uskot? Ei se ole uskoa jos ei tee eikä elä Herran tahdon mukaan. Uskoon kuuluu myös uskollisuus, usko ja uskollisuus on sekä heprean että kreikan kielessä sama sana.

• George_L kirjoitti:

Niin mihin uskot? Ei se ole uskoa jos ei tee eikä elä Herran tahdon mukaan. Uskoon kuuluu myös uskollisuus, usko ja uskollisuus on sekä heprean että kreikan kielessä sama sana.

"Ei se ole uskoa jos ei tee eikä elä Herran tahdon mukaan."

Niin minulle heterona ja miehenä ei kuulu yksikään toinen "Herra" makuuhuoneeseemme lisäkseni! Eikö avoliitossa olekaan luonnollista HETERONA saati HOMOSEKSUAALINA havittelemassa uskovien mukaan LUONNOTTOMANA tasa-arvoista avioliittoa!? Pitää silti aukoa päätään "susiparina elämisistä" yms.!

Elän AVOLIITOSSA heterona, mutta puolustan todellakin tasa-arvoista avioliittoa!

• Mikään ei teille uskoville koskaan riitä? Koskaan te ette halua ymmärtää erilailla ajattelevia ihmisiä
        a) Joku elää tällä hetkellä avoliitossa toisen heteron kanssa
        b) Joku haluaa elää homoseksuaalina ja avioitua 3/2017 jälkeen
        c) Joku haluaa elää homoseksuaalina avoliitossa
        d) Joku haluaa mennä tasa-arvoiseen avioliittoon HETERONA 3/2017 jälkeen.
        e) Joku haluaa elää avoliitossa HETERONA koko loppuelämänsä
        jne.

Ettekö uskovat yhtäkään kohtaa hyväksy? Miksi ette?
        Minua koskee kohdat a, d ja e!

• Näinkoen

Niin todellakin, mummomuoriin tällä palstalla monet uskovat. Mutta se vie harhaan eksytykseen,luopumukseen ja jopa kadotukseen. Vain Jeesuksessa on pelastus meille kaikille nyt ja aina. Siis katsokaa ja uskokaa Jeesukseen ja Hänen voimaansa. Omat voimat eivät riitä taistelussa syntiä ja pahaa vastaan.

• "Vain Jeesuksessa on pelastus meille kaikille nyt ja aina"

En nyt ymmärrä, miten se Jeesus avioliittoon tai avoliittoon liittyy mitenkään. Makuukammarissa uskovan tulee naida Jeesuksen kanssa oli sitten mies tai nainen?!

• Kukaan ei voi mennä avioliittoon toisen puolesta.
      Oikeus avioliittoon jättää aina vapaaehtoiseksi sen, meneekö vai ei.

• Kukaan tervejärkinen ei nykypäivänä avoliittoa kutsu "susiparina elämiseksi" vaan kyllä avoliitto on ihan yhtä virallinen kuin avioliittokin. Avioliitossa isyys tulee automaattisesti, mutta jollei olekaan isä? Muita avioliiton etuja on omaisuuteen liittyvät asiat ja leskeneläkkeen verotus. Avoliiton virallistaminen on voinut tapahtua JOSKUS esim. Kansaneläkelaitoksessa yhteisen asunnon asumistukihakemuksessa.
      Avioliitto on Suomessa lopulta hyvin juridinen kuin uskonnollinen tarve, mutta miksi avoliitossa asuvat eivät saisi oikeutta avioitua niin sitä käsitystä en oikein aloituksestasi ymmärtänyt?!
      Tosin jo yli 10 vuotta asuneena avoliitossa, avioituminen saattaisi tulla kysymykseen pari vuotta sitten ostetun yhteisen omistusasunnon muodossa, mutta tuskin moinen olisi silti edelleenkään meillä tarpeen.
      Avoliitossa asuneet eivät ole siksi avoliitossa että olisivat homoseksuaaleja. Olen hetero.
      Avioliittoon tulisi saada vaihtoehdoksi jonkinlainen hakeminen vihkimisen rinnalle. En sano, että avoliitossa elävät pelkäisivät vihkimistä ja siksi elävät avoliitossa vaan eivät koe mitään tarvetta avioitua.
      Seksiä saa avoliitossakin, joten hyvin klassisesti sanottuna: ei se vittukaan vihkimällä parane! :)

• suvunjatkumo

Miehen kuuluu kosia. Ostaa sormukset. Elättää syntyvät vauvansa. Miehen . Naiset odottaa odottaa odottaa lopulta lähtee . Siis kaikki tytöt haluaa prinssin ja hääpuvun mieluummin ennen lapsten syntymää että lapset saa lailliset vanhemmat ja nainen kunnialliset sukusuhteet . Lapsethan ovat miehen suvunjatkajia miehen nimissä jos ollaan naimisissa. Vauva jatkaa naisen sukua jos isää ei löydy vaikka isä onkin tietysti . Kyllä mies kosii ja vauvat on miehen sukua .

• kristuksenomia

Jeesuksen perillisiä tietysti sukupolvelta toiselle ja kristitty kasvatus sekä kuoleman jälkeinen elämä koko sukuun . Älä pelleile .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10912
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7323
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5364
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      71
      5227
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4658
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4113
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2968
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2885
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2390
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      37
      2219
    Aihe