Mitä olisitte mieltä ihmisestä joka valtaan päästyään alkaisi kiduttamaan ja polttamaan ihmisiä miljardeittain? Kuin hitler vähintään.
Ei hänkään sitä itse tehnyt mutta värväsi joukkoja siihen.
Samanlainen on jumalanne, hän vain pistää saatanan asialle.
Vain pieni joukko pelastuu. Suomessakin uskovaisia on vain parin-kolmen prosentin verran. Eniten ortodokseja epäuskoisten luterilaisten jälkeen. Ortodoksejakin on vain prosentti.
Vai ettekö uskovat pysty ajatteleen kuin omaa ns pelastumistanne. Ei ole hätää muista ihmisistä?
Hitler hyväksyi vaaleat arjalaisrodun. ns jumalanne vain heidät, jotka kysymyksiä esittämättä palvovat häntä.narsistia.
Millä perusteella jumalanne on hyvä?
10
<50
Vastaukset
- tomumaja.eikirj-
Jumala on hyvä koska ei sitä muuten jaksaisi kuormia vetää. Mitä muuten Sarille muuta kuuluu?
Onkohan jotenkin foorumin systeemit muuttuneet kun ei antanut käyttää entistä salasasanaa? - kolkko
Helvetti ei ole kristinuskon mukaan paikka, vaan sielun tila = tyhjyys - ikuinen ero Jumalasta. Kristinuskossa ei ole tulta tai polttamista. NÄMÄ KUULUVAT ISLAMIIN. Muslimit polttvat ihmisiä myös jo maan päällä. Kun polttaa kristittyjä, saa neitsyitä taivaassa joukkoraiskattavaksi. Pimeä uskonto tuo islam!
No on todella pimeä.
Ateisteilla on hyvä olla ilman jumalaa. Joten ei se kaikille ole mitään piinaa olla ilman.
Minä olen ollut siinä käsityskessä että helvetti on sama kuin tulijärvi. On outoa että sinä sanot että kristinuskoon ei kuulu polttaminen eikä tuli.
Mulle ihan uutta.- Moderni_käsitys
auroraboreallis kirjoitti:
No on todella pimeä.
Ateisteilla on hyvä olla ilman jumalaa. Joten ei se kaikille ole mitään piinaa olla ilman.
Minä olen ollut siinä käsityskessä että helvetti on sama kuin tulijärvi. On outoa että sinä sanot että kristinuskoon ei kuulu polttaminen eikä tuli.
Mulle ihan uutta.Suurin osa kristityistä pitäytyy alkuperäisessä opissa tulijärvestä. Liberaalimmat ovat vaihtaneet käsityksensä 1900-luvun lopulla "eroon Jumalasta". Samaa tekevät liberaalit muslimit.
Ihminen saadessaan ehdottoman vallan toimii ihan samalla tavalla kuin hänen keksimänsä jumala. Yllättävääkö?
- ma-he
Tuo varmaan pätee myös atskuihin.
ma-he kirjoitti:
Tuo varmaan pätee myös atskuihin.
Kyse oli ihmisistä eikä uskon suunnasta. Uskooko vaiko ei.
Mutta jumalaltasi käy tuo kiduttaminen ja tappaminen called belvetti. Uskova joka sen hyväksyy on sadisti.
Ateistilla ei ole moista ajatusmallia.
- sitäsaamitätilaaniin
ahaa auroora on korkannut muutaman niin heti vaan kissansa turvin nettiin sekoilemaan!
etkö ole vielä herännyt painaako krapula ja muu pula pitkin patjoja!Mitä "pitkin patjoja"? Puhut sekavasti ja masentavasti. Etkö osaa muuta kuin vittuilla vai oliko tarkoitus vastata aloituksen kysymykseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa359341Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6132765- 1522013
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1481458- 1021448
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1061185- 751087
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon2181000- 37984
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10973