Mitä olisitte mieltä ihmisestä joka valtaan päästyään alkaisi kiduttamaan ja polttamaan ihmisiä miljardeittain? Kuin hitler vähintään.
Ei hänkään sitä itse tehnyt mutta värväsi joukkoja siihen.
Samanlainen on jumalanne, hän vain pistää saatanan asialle.
Vain pieni joukko pelastuu. Suomessakin uskovaisia on vain parin-kolmen prosentin verran. Eniten ortodokseja epäuskoisten luterilaisten jälkeen. Ortodoksejakin on vain prosentti.
Vai ettekö uskovat pysty ajatteleen kuin omaa ns pelastumistanne. Ei ole hätää muista ihmisistä?
Hitler hyväksyi vaaleat arjalaisrodun. ns jumalanne vain heidät, jotka kysymyksiä esittämättä palvovat häntä.narsistia.
Millä perusteella jumalanne on hyvä?
10
<50
Vastaukset
- tomumaja.eikirj-
Jumala on hyvä koska ei sitä muuten jaksaisi kuormia vetää. Mitä muuten Sarille muuta kuuluu?
Onkohan jotenkin foorumin systeemit muuttuneet kun ei antanut käyttää entistä salasasanaa? - kolkko
Helvetti ei ole kristinuskon mukaan paikka, vaan sielun tila = tyhjyys - ikuinen ero Jumalasta. Kristinuskossa ei ole tulta tai polttamista. NÄMÄ KUULUVAT ISLAMIIN. Muslimit polttvat ihmisiä myös jo maan päällä. Kun polttaa kristittyjä, saa neitsyitä taivaassa joukkoraiskattavaksi. Pimeä uskonto tuo islam!
No on todella pimeä.
Ateisteilla on hyvä olla ilman jumalaa. Joten ei se kaikille ole mitään piinaa olla ilman.
Minä olen ollut siinä käsityskessä että helvetti on sama kuin tulijärvi. On outoa että sinä sanot että kristinuskoon ei kuulu polttaminen eikä tuli.
Mulle ihan uutta.- Moderni_käsitys
auroraboreallis kirjoitti:
No on todella pimeä.
Ateisteilla on hyvä olla ilman jumalaa. Joten ei se kaikille ole mitään piinaa olla ilman.
Minä olen ollut siinä käsityskessä että helvetti on sama kuin tulijärvi. On outoa että sinä sanot että kristinuskoon ei kuulu polttaminen eikä tuli.
Mulle ihan uutta.Suurin osa kristityistä pitäytyy alkuperäisessä opissa tulijärvestä. Liberaalimmat ovat vaihtaneet käsityksensä 1900-luvun lopulla "eroon Jumalasta". Samaa tekevät liberaalit muslimit.
Ihminen saadessaan ehdottoman vallan toimii ihan samalla tavalla kuin hänen keksimänsä jumala. Yllättävääkö?
- ma-he
Tuo varmaan pätee myös atskuihin.
ma-he kirjoitti:
Tuo varmaan pätee myös atskuihin.
Kyse oli ihmisistä eikä uskon suunnasta. Uskooko vaiko ei.
Mutta jumalaltasi käy tuo kiduttaminen ja tappaminen called belvetti. Uskova joka sen hyväksyy on sadisti.
Ateistilla ei ole moista ajatusmallia.
- sitäsaamitätilaaniin
ahaa auroora on korkannut muutaman niin heti vaan kissansa turvin nettiin sekoilemaan!
etkö ole vielä herännyt painaako krapula ja muu pula pitkin patjoja!Mitä "pitkin patjoja"? Puhut sekavasti ja masentavasti. Etkö osaa muuta kuin vittuilla vai oliko tarkoitus vastata aloituksen kysymykseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146