Truxal -lääke

Minula on kättössä Truxal iltaisin uneen 150 -200 mg. Olen huomannut, että nostaa pulssin korkealle. Lääkärinikin määräsi minulle 2,5 mg Bisoprotol -betasalpaajaa laskemaan sykettä. Muuten hyvä, mutta en nyt jaksa liikkua juuri ollenkaan! Pitäisi juosta hlkkiä syksyllä, mutta kun ei pysty harjoittelemaan, Kannattanee vaihtaa Truxal toiseen, niin en tervi tuota betasalpaajaa,

3

574

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruskea kovakuorinen, pyöreä, pilleri, valkoinen tiiviiksipakattu jauhe sisällä.

• Lääkeresistenssi

Mulla unettomuuteen truxal 150mg (3x50mg) ja imovane 15mg (2x7,5mg) samaan aikaan otettavaksi. Ei minkään valtakunnan vaikutusta. Sama kuin karkkia söis. Ei ole tullut mitään sivuvaikutuksia kummastakaan lääkkeestä. Ei ole mitään muuta sairautta kuin keskivaikea masennus, johon syön sertralin 100mg aamuisin. On kokeiltu toista kymmentä eri masennuslääkettä usean vuoden ajan, joista mistään ei ole ollut mitään hyötyä. Tuli vain 20kg painoo lisää. Turhauttavaa kun lääkkeet ei auta....

• w34t

Niin nää on näitä millä pidetään vangit linnassa hiljaisina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      105
      1973
    2. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      67
      831
    3. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      765
    4. 45
      744
    5. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      126
      679
    6. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      44
      571
    7. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      39
      562
    8. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      59
      489
    9. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      29
      469
    10. Martinan naama Seiskan kannessa

Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      462
    Aihe