suomen eliitti haluaa suomeen lisää elätettäviä kehitysmaista
eliitin järjenjuoksua ei tavallinen ihminen ymmärrä.
Suomi ottaa velkaa 10 miljardia euroa vuodessa kun rahat ei riitä edes suomalaisille
ja tilanne pahenee ja pahenee
Eliitti on irronnut realimaailmasta kokonaan
eliitti haluaa elätettäviä
2
<50
Vastaukset
- erialueet
Haloset, Lipposet, Tuomioja, Stubbit ja muut LiiAnderssonit elävätlapsineen erillisillä asuma-alueilla, joilla ei asu mamuja.
Ville Niinistö vaimo ei kestänyt asua Turun Varissuolla, koska siellä asuu mamuja. Lähti pois, Ruotsiin, rikkaiden asuma-alueille.
Nämä samat "rikastajat" kyllä haluavat että keskiluokka ja köyhät laitetaan somalien naapureiksi. - Hyysäritoneliittiä
Eliitin ei tarvitse ajatella asioista realistisesti ja käytännönläheisesti, kun heillä ei koskaan ole pulaa mistään ja heidän ei tarvitse asua lähelläkään mamualueita. Osa ei varmaan ole koskaan nähnytkään mamua. Silloin on helppo ottaa hyysärin rooli, kun lähimmät kaverit pitää sellaista ihmistä suvaitsevaisena maailmankansalaisena.
Olen valmis vaikka lyömään vetoa, että innokkaimmat hyysärit eivät itse ole koskaan tavanneet mamua saatikka joutuneet tekemisiin mamujoukon kanssa lähiön kadulla.
Eikä niillä kustannuksillakaan mitään väliä ole, eihän ne rahat ole itseltä pois. Ne on pois köyhiltä ja huono-osaisilta, mutta eiväthän hyysärit koskaan ole näitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760