Tapahtui eräässä paikallisjunassa. Samassa vaunuosastossa istui äitinsä kanssa poika, jolle oli puettu päälle trendikkään retrovärinen kukkamekko. Mitään ihmeellistä tässä ei ole, sillä olemmehan Ruotsissa.
Nykyään poikia näkee toisinaan somiin mekkoihin pukeutuneina. Tässä tapauksessa huomio kiinnittyi kuitenkin siihen, että poika ei ilmeisestikään tuntenut oloaan mukavaksi hameessa ja teki tämän selväksi äidilleen moneen kertaan. Äiti yritti parhaansa mukaan olla välittämättä poikansa protestoinnista, mutta itsepintainen kiukuttelu johti siihen, että äiti lupasi pojalle, että hän saa vaihtaa päälleen farkut ja paidan, jahka kotiin ehditään.
Tämä sai minut ajattelemaan vanhempia, joihin olen törmännyt eri tilanteissa, jotka tasa-arvon nimissä tuhlaavat suuren osan elämästään lastensa sukupuoleen liittyviin kokeiluihin. Facebookissa käydään tulisia keskusteluja siitä, koska lastenkirjojen yksikön kolmas persoona on vaihdettava sukupuolineutraaliin muotoon, kuinka tytöt saadaan heittämään nuket nurkkaan ja leikkimään autoilla, ja mikä on kätevin tapa kertoa tyttärelle, että he eivät saa toivoa prinsessaleluja syntymäpäivälahjaksi, koska tietyissä piireissä niiden ja kaiken pinkin värisen katsotaan olevan suoraan paholaisesta.
Koska itselläni on kaksi tytärtä, jotka rakastavat nukkeja ja pinkkiä väriä, ja joiden mielestä on mukavaa pukeutua prinsessoiksi, minun on vaikea olla puuttumatta joidenkin innokkaaseen vouhotukseen, mitä silloin tällöin näkee. Minäkin olen sukupuolisensitiivisyyden puuskassa tehnyt sen virheen, että olen yrittänyt antaa tyttärilleni leikkikaluja, joista he eivät ole lainkaan kiinnostuneita. Toisinaan minusta tuntuu, että nämä vanhempien kokeilut paremminkin estävät kuin edistävät lasten kehitystä. http://rahmispossu.net/2015/07/20/alkaa-tehko-lapsista-sukupuolineutraaleja/
Älkää tehkö lapsista sukupuolineutraaleja
4
<50
Vastaukset
- käytännönsanelemaa
Lieksassa on melko suuri vaara homoutua kun ei ole naisia. Jostain se tyydytys on saatava.
Tuollainen pakottaminen häiritsee lapsen normaalia henkistä kehitystä.
Ruotsi on Ruotsi vaikka hapansilakassa paistaisi.- Minä-hiljainen-mies
Sellaisen pakottamisen tulos on mm. kamuttaja. Oli jo kaksitoista vuotiaana viisitoistavuotiaan tasolla ja on muuten vieläkin.
- ZZ-TOP
Siis korjaus aloitukseen ja tuohon linkin takaa avautuvaan kirjoitukseen.
Näin olis voinu tapahtua.
Oli Svoinu on norjalainen satusetä.
Satusetä kirjoitti myös tuon Rahmissian jutun ja tämän ketjun aloituksen. Lapsille kerrottuna tuo voisi muuttua todeksi, mutta lapset ovat yleensä älykkäitä ja kovin kyseenalaistamaan.
Aloittajan kaltaisille reppanoille se on totta jo nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165