Timo Soini on ollut paniikissa jo lukuisia kertoja kuluneen kahden kuukauden aikana.
Soini lymyilee Heinoossa ja miettii, miten selviytyä tästä sotkusta. Tilanne on Soinin kannalta jälleen erinomaisen hankala. Turpiin tulee riippumatta siitä, millaisen kannan hän ottaa Immosen uusimpaan möläykseen.
Oppositiojohtajana riitti sutkaus tai jopa vaikeneminen. Istuvan hallituksen ulkoministerinä ja puoluejohtajana on pakko lausua mielipiteensä. Pakko.
Toukokuun lopulla arvelin, että Toimi Kankaanniemen aloittama Persut-Shown uusi kausi tulee olemaan vauhdikas. En olis uskonut kuitenkaan, että tulemme kahdessa kuukaudessa näkemään kaiken sen, mitä olemme nyt nähneet.
Persut tarjoavat meille viihdettä koko puoluetukensa arvosta.
Soini taas paniikissa
3
<50
Vastaukset
Kyllä kyllä. Pelleshowta parhaimmillaan. Illan A-studio voi olla mielenkiintoinen.
- Jätetään_koko_sakki
Ei ihan salonkikelpoinen puolue eikä kyllä puheenjohtajakaan. Taitaa Sipilää kyrsiä persujen ottaminen hallitukseen ja Stubbikin kuuluu sanoneen "fy fan" koko puolueelle.
Ja syyskuun alussa Soini saa tuta aikaisemmin oppositiossa huutelustaan. Ja katuu katkerasti hallitukseen menoaan. Taitaa käydä niin, että yhdenkerran äänestäjät jättävät persut.
Että mua naurattaa... - kaikkeesitämölistää
Tämä Breikvik-fanin aivopieru oli jo hyvän maun rajamailla ellei mennyt yli.
Isä-Timon ja muiden persujen selvitykset käyvät viihteestä. Isä-Timo on vielä ollut hiljaa kuin kusi sukassa. Ehkä hän kysyy Paavilta neuvoa mitä pitäisi sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287