Autoliike Tmi blomerus Orimattila

Tyytyväinenasiakas

Olen ostanut 1v sitte Audi A3 2001 mallin auton kyseisen liikkeestä. Voin sanoa paras autoliike mitä mä tiedän. Siitä lähtien ei ollut mitään vikaa autos ja auto on joka päivä ajossa. Myyjä on asiallinen ja hinastakin voi sopia helposti. Suosittelen!!!
Kiitos blomerus hyvästä ja asiallisesta autokaupasta.

61

11770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ertvwe

      No, onko se auto valmistettu sielä Blomeruksen liikkeessä?

    • oma_mainosko

      Kuinkahan paljon autoliikkeellä on tekemistä vanhan vaihdokin kunnon ja edellisten omistajien toimien kanssa?

      • vitunvitunvitutus

        Muistathan tuon myös silloin kun mielesi tekee itkeskellä liikkeeseen ostamastasi autosta.


    • pers-pektiivi

      Lensin Moskovaan tupolev koneella (vaimikäsenytoli) ja henkilökunta oli umpi venäläisiä (taimitänenytoli)...
      Voin sanoa, että paras lentoyhtiö mitä mä tiedän ja henkilökunnan palvelukin oli parasta mitä mä tiedän. Suosittelen!!!
      (En tosin ole aiemmin lentokoneessa käynytkään.)

      • Anonyymi

        joo, niisä tupolev-koneissa kunnon jalkatilat yli 190 cm ihmisille, mukavuuteen panostettu sillä lailla, ei kuten monessa muussa yhtiössä, laitetaan pieneen tilaan liikaa penkkejä, saadaan enemmä fyrkkaa, ja isot ihmiset kärsii!!


    • massiton

      Joo, kyllä Valto Blomerus myy vaikka mitä hyvää. Hevosiakin ...

    • SIHLMAN

      Orimattilassa nyt uusi halpis autoliike! Polmerukselle kilpailiaksi!

    • Ainakin.10KM.välimatkaa

      Minä ainakin kierrän kaukaa tuollaiset Blomerukset !

      • Anonyymi

        haiskahtaa rasismilta. minkä värinen / maan kansalainen ite oot? paljonko maksat veroja suomeen, vai maksatko olleskaan? oot aika ilkee ihminen. en oo tumma, mut kierrä mutkin, ja kaukaa, 1000km olis sopiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haiskahtaa rasismilta. minkä värinen / maan kansalainen ite oot? paljonko maksat veroja suomeen, vai maksatko olleskaan? oot aika ilkee ihminen. en oo tumma, mut kierrä mutkin, ja kaukaa, 1000km olis sopiva.

        Rasismi??? Yhyy ja hevon paskat. Et ole tumma mutta kirjoitus kertoo toista.

        Ei mitään kaada itsellesi vaan ja jatka sen rasismikortin heiluttelua niin tulee
        parempi mieli sekä kunnioitusta roppakaupalla.


    • Homma-haisee

      Mainokselta.
      Välttäkää.

      • Veskikeisari

        Täällä saa mainostaa vain yksi jobbariliike.


      • Anonyymi
        Veskikeisari kirjoitti:

        Täällä saa mainostaa vain yksi jobbariliike.

        joka on? sun /sukulaisen? heko heko, osta mopo siltyä "jobbariltas# ja pakene vuorille!! POs. tiiätkö mitä tuo murresana ees on suomeks? vastaus: se on polkupyörän tavarankuljetusteline, se siitä sun autokauppiastiedosta, sivistä ittees!!


    • uteliasostajainen

      Onko Sihlman minkälainen kauppapaikka?

      • enosta

        Kierrä molemmat kaupat todella kaukaa


      • lauta-aita

        ihan hyvä liike


      • lauta-aita

        siis blomeruksen liike


      • Anonyymi

        Ihan hyvä se on jos pistää vähän lisää mitä pyytää, tällä tekniikalla lähtisin kun en ko liikettä tiedä mutta vinkki on noin yleiskäyttöön.


    • Leiffikii

      Kyllä tuo on selevä mainos, voihan se ollakkii hyvä liike, vai voiko.

    • kehuttunillittäjä

      Ostakaa VAIN tarrajobbarilta.

    • kaalee

      mie ostin hevosen tältä plomeriukselta ja on ollu hyvä kaakki. En voi kun kehua

    • Asialliin

      Mikä ihme suomalaisia oikein vaivaa??? Ollaan haukkumassa ihmisiä ylen määrin vaikkei edes tunne ja tiedä kaverista mitään!!! Menkää peilin eteen haukkumaan ja katsokaa ITSEÄNNE!

      • Anonyymi

        HYVÄ,HYVä!!!!!!!!


    • halvalla

      Mistäs sitä tietää, vaikka sais kelvollisen yksilön?

      • Anonyymi

        Ootko aatellu, se on ainakahden kauppa, ei kukaan pakota sua ostamaan sitä, vai pakottaako? Vaimo? ei ainakaan kauppias!!


    • Seatmimmi

      Hiljattain teimme autokaupatTmi Blomerus liikkeessä ja mielestäni palvelu oli hyvää, asiallista ja ystävällistä, autokin toimii moitteettomasti vm.2006 , joten voin suositella asioida liikkeessä.Hyvää kevättä toivotellen.

    • 6543

      Valto Blomerus myi hevoosta. Ostaja tuli ja juoksuutti hevosta tallin pihassa. Yhtäkkiä hevonen juoksi päin tallin seinää. Ostaja, tuo hevonenhan on täysin sokea.
      Ei ole , se oon rohkea, Valto huusi.

    • kavioura

      minäkin olen ollut tyytyväinen autokauppaani blomeruksen liikkeessä, voisin ostaa hevosenkin mutta kun pelkään niitä.

    • Ravihevonen

      Minä en ole tyytyväinen. Ostin hevosen ja eläinlääkärissä selvisi että minulle myyty hevonen onkin aasi.

      • kapa_81

        HehHeh !! Kaikesta huomaa, että olet ollut todella valveutunut ja asiantunteva asiakas. Menet AUTOLIIKKEESEEN ostamaan hevosta, jota osoittautuu aasiksi. Kysyppäs tältä konitohtorilta, että löytyisikö sinulle lääkitystä. Noo fiksuthan pärjää !!


      • Anonyymi

        Sithän teitä on kaksi, sinä ja ostamas eläin,


      • Anonyymi

        taes ostaja olla aasi


    • katkeraa_jorinaa

      Minä ostin auton ja huomasin tuhannen kilometrin jälähihin että sen perSussa on reikä josta tullee puhetta.

      • Anonyymi

        Ja sulla ei ollut aikaa/varaa viedä autoa tutkittavaks, vaan luotit itsees? jos näin, niin älä valita, kts peiliin, niin eiköhä vika löydy sieltäki, eikä yksin autosta.


      • Anonyymi

        oisko ollut Pakoputki? ku auto kävi, niintuliko sauhua?


    • blomerukselta.parasta

      minä haluaisin ostaa täältä auton myös kun kaikilla on vaan hyvää sanottavaa tästä rehellisestä kauppiaasta ja autot on varmasti hyviä ja palvelu alttiita ovat että taidan mennä hyville kaupoille minäkin vaikken autoa edes tarvitse

    • Kannattaa.soittaa

      Minä meinasin ostaa blomeruksesta auton viimekesänä ja jo pelkkä soitto plomerukseen muutti elämäni täysin vaikken mitään ostanutkaan, voitin lotossa 90 miljoonaa ja ässäarvalla päävoiton lisäksi sain palkankorotuksen töissä ja hiuksetkin alkoivat kasvaa takaisin päähän. Kiitos plomerus

      • Anonyymi

        Heko heko, et osaa ees vittuilla uskottavasti, ootko ...? T. pitkähiuksinen


    • Avenshit

      Aivan, eikun kaikki ostelemaan laatuvehkeitä tuolta. Reklamaatioita on sitten turha esitellä!

      • Anonyymi

        reklamaatio, mikä hieno sana, osaatko niitä muitaki, ja tiedätkö tarkoituksen?


    • Liipolassarunkkuja

      Ostin tuossa joku aika sitten, palvelu oli hyvää ja asiallista. Autossa oli tosin sanomista, kumi puhki ja toinen takaiskari paskana. Toivottavasti ei tule muita ylläreitä.

    • Anonyymi

      tervehdys. aikas lailla asiatonta kommentointia. käytettyjen autojen myyjät myyvät kayttäjien vanhoja ajoneuvoja! joita suurin osa kommentoijistakin ovat! d-blomerus on orimattilassa aika suuri paikallisten korjaamoyrittäjien työllistäjä! kun hän paikkaa aiakkaidensa piilottamat virheet.! luuletteko oikeasti että auton vaihtaja kertoo autossaan olevat /tulevat viat myyjäliikkeelle? kyllä minulle on tullut sellainen käsitys että yksityinen kusettaa missä voi mutta liike ei voi. siis kunnia sille jolle se kuuluu!!!!!

      • Anonyymi

        Ainut kunniotettava kommentti näillä sivustoilla, ja tiedän paikkakuntalaisena sen olevan varmasti totta. Dan, kiitos sulle, nuoresta iästä huolimatta suuri ja rohkea yrittäjä. Kaiiki ne jotka täällä itkee, vois ite ruveta yrittäjiksi, ja tietäisivät kuinka herkkua se on. nim. ex-yrittäjä, ei konkurssia.


      • Anonyymi

        Käyttää kyllä leimalla kun on tuttu inssi siellä, silti autot läpi vaikka ajokieltoo pitäisi laittaa.


    • 70luvulla meillä kävi mustalaisia kaupoilla Mossella. Mosse käynnistettiin metrin koivuhalolla.

      • Anonyymi

        Rasisti, eei saa sanoa noin!!! >Nykyisin me ollan romaaneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasisti, eei saa sanoa noin!!! >Nykyisin me ollan romaaneja.

        Romaneja.


    • Anonyymi

      ja siinä Audissa ei ollu ruostetta ees rekisterikilvissäkään, vai puuttuko siitä kilvetkin.....

      • Anonyymi

        rekisterikilvet yleensä alumiinia, ei ruostu herkästi, toisin ku audit, Ex- audi autoilija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rekisterikilvet yleensä alumiinia, ei ruostu herkästi, toisin ku audit, Ex- audi autoilija

        Ruuveista se ruoste lähtee, valtio myy niitä katsastusasemilla.


    • Anonyymi

      samoij, ostin auton n.7v sitten, kohtuu hinta, kuntyó, ja ystävällinen palvelu!!

    • Anonyymi

      Ostin juuri D, Blomerukselta kolmannen autoni 12v. sisällä, edellisellä ajoin 8v, ja sitten myin sen vakuutusyhtiölle. Pojan auto kesti kaksi katsastusta, ja sitten se myytiin pois, ei paha 200€ autolta, oli ostettaessa juuri katsastettu. Uskoisin tämän Golfin, joka oli ikäisekseen Suomen halvimmasta päästä hinnaltaan kestävän mun ajolla useamman vuoden. Kiitos Dan, taas mukavaa asioidfa kanssasi. HYVÄÄ UUTTA JA KORONATONTA UUTTA VUOTTA SINULLE JA PERHEELLESI. T. Seppo, erittäin tyytyväinen pitkä-aikainen asiakas. Ps. Älä välitä noista negatiivisista kommenteista, karavaani kulkee, ja "koirat" haukkuu, mut ei ainaskaan meijän saku.

    • Anonyymi

      mutta jos Audi muka kestää vuoden en usko en

    • Anonyymi

      Minäkin olin aluksi samaa mieltä, kuin useimmat tässä ketjussa, että todella ystävällistä ja hyvää palvelua. Mutta... kun tuli reklamaation aika niin sähköpostilla keskusteltiin asiallisesti, mutta puhelimessa käytös oli kaikkea muuta kuin asiallista. Todennäköisesti tämä johtui siitä, että ajateltiin jos olisi pitänyt mennä oikeuteen asti, olisi sähköpostit olleet todisteena. En tiedä luuleeko joku ettei nykypäivänä puheluita voi nauhoittaa? Suosittelen siis liikettä vain niissä tapauksissa kun kaikki sujuu hyvin. Itse asioin jatkossa muualla.

    • Anonyymi

      Lukuisia kokemuksia autoliikkeistä ja voin sanoa että automyynti Blomerus on ollut paras. Asiakaspalvelu erittäin hyvää, aikatauluista ja sovituista asioista pidetään kiinni. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Blomerukselta ostettiin aika uusi auto, muutaman päivän jälkeen alkoi paljastua asioita joita ei myyntitilanteessa kertonut. Nyt tilanne se että vaihteisto uusittava ja tulisi maksamaan liikkeessä ainakin 5000€, mutta blomerus ehtottaa "hänen suhteiden" kautta korjaamista joka maksaisi 1000€ ja me jouduttaisiin maksamaan 50% tästä.

    • Anonyymi

      Myi minulle rikkinäisen auton hintaan 9800€, ajoimme 200km kotiin ja vietiin suoraan kuntotarkastukseen varmuuden vuoksi, sieltä kävi ilmi että automaattilaatikko menossa rikki ja on vaihdettava heti. Blomerukselle tästä kun kerroin, koska myyjällähän olisi vastuu kun kyseessä puolet auton hinnasta oleva remontti, mutta blomerus jätti nuolemaan näppejä ja ei vastaa enää viesteihinkään. !!EN SUOSITTELE!!

    • Anonyymi

      Ei voi mitään, en vaan pysty luottamaan romaaneihin.

    • Anonyymi

      Huijari mikä huijari

    • Anonyymi

      Niinpä. Myyvät vain hevosia ja nekin aaseja.

    • Anonyymi

      Rikkinäisen hevosen ostin ei syö edes kaaleja mikähän lie aasi sitten tämäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe