Jumala tietää.
Kiitos että rukoilette.
Paljon aiheita esirukoukseen ..
3
<50
Vastaukset
- jätähuolesiHerralle
On paljon todella aiheita, joita ihmisillä on. On huolta maailman tilanteesta, kun Eurooppaa on kohdannut tilanne, jota ei ole aikaisemmin ollut. On paljon niitä, joilla ei ole työtä, kaikki toiveet ja unelmat on jouduttu hautaamaan. Sinullakin on monenlaisia aiheita sydämelläsi, joihin kaipaisit muutosta.
Rukouksessa saat jättää kaikki sydämesi asiat Jumalalle ja hän haluaa kulkea sinun kanssasi koko matkan perille asti. Jumala on sinun puolellasi, lähesty siis rohkeasti häntä.
Kiitos Jeesus, että sinä vastaat monien esirukouksiin, vastaat monien vaikeisiinkin tilanteisiin, kiitos Jeesus, että sinä olet myös parantaja ja moni saa kokea avun sinulta. - jätähuolesiHerralle
Jumala kuulee, muttei auta. Sen lisäisin edelliseeni.
Ei-kiitos lapsien hädästä, jota itara hölmö Jeesus, olet sallinut- varkaitajavalehtelijoita
Miksi varastat?
Miksi valehtelet?
Ketä sinä luulet pettäväsi? Varkautesi ja valehtelemisesi panet julki nähtäväksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814