Onkohan plastiikkakirurgian tasossa suuria eroja eri maiden välillä noin keskimäärin?
Miten esimerkiksi muissa Pohjoismaissa tai Virossa verrattuna Suomeen?
Kuinkahan paljon Ruotsissa tehdään esimerkiksi kasvojenkohotuksia?
Plastiikkakirurgian taso eri maissa
13
183
Vastaukset
- nshhdvvd
Olen miettinyt itse samaa. Minulle on Suunnitteilla on iso leuka leikkaus yksityisessä sairaalassa.. molempien leukojen siirto, ja kun julkiselle puolelle kriteerit eivät aivan täyttyneet joudun siis itse maksamaan operaation hinnan joka on lähes 30 000. Onko täällä ihmisiä joilla on kokemusta kyseisestä toimenpiteestä. Haluan tietää haikailenko kuuta taivaalta vai pystyykö tämä toimenpide tosissaan vaikuttamaan kasvojen ulkonäköön huomattavasti
- olisiko-hinnassa-ylimäär
Missä sairaalassa on tarkoitus tehdä tämä leikkaus. On aika kova hinta tästä leikkauksestä, en kyllä maksaisi näin paljon tästä leikkauksesta. Molempien leukojen siirto leikkaus kestää 3-4 tuntia. Onko sinulla purenta kohdallaan. Kyllä tämä leikkaus vakuttaa kasvojen ulkonäköön.
- hennnna1
olisiko-hinnassa-ylimäär kirjoitti:
Missä sairaalassa on tarkoitus tehdä tämä leikkaus. On aika kova hinta tästä leikkauksestä, en kyllä maksaisi näin paljon tästä leikkauksesta. Molempien leukojen siirto leikkaus kestää 3-4 tuntia. Onko sinulla purenta kohdallaan. Kyllä tämä leikkaus vakuttaa kasvojen ulkonäköön.
Purenta on kunnossa. Ainoastaan molempia leukoja ns kipattaisiin alaspäin. Ongelma siis täysin esteettinen. Leuat ovat ylöspäin kääntyneet.. kasvot siis täysisn neliöt ja maskuliiniset. Hinta kauhistuttaa
- jj-ll
Minulle on tehty monia leukaleikkauksia tunnen melkein kaikki Suomen leukakirurgit.
Voisin auttaa jos tietäisin missä on tarkoitus leikata. Minulle on sattunut monta hoitovirhettä.
- Surikat
Täällä tietoa Ruotsissa tehdystä kasvojenkohotuksesta http://sannaetna.blogspot.fi/p/facelift.html
- mahtavaplastikko
Ei tarvitse mennä Ruotsiin kun Riikka Valtheim leikkaa Suomessakin
- awRERWA
Mistähän näkisi Riikan taidonnäytteitä?
- erikoismyyjä
The Lookissa leikkaa "erikoiskirurgi" mainoksen mukaan. Mikähän koulutus tuo on... onkohan se erikoista että kirurgi on ulkomaalainen?
- Jäitä_hattuun
Taitaa olla erikoisinta se että konkurssissa oleva firma mainostaa edelleen leikkauksia. Kuka asiakas on niin hullu että työntää rahaa konkurssifirmaan eikä saa edes leikkausta.
- pojongpojong
Halvalla kun saa niin on helppo tehdä ostopäätös. Edellisen kanssa niin samaa mieltä, laita rahasi The Lookiin ja jos ei leikkaus onnaa, rahat meni kaivoon. Mistäs otat, kun firma on nurin?
- viina
pääasia
ei olisi kännissä töissä !- testosteroniii
Tuskin ne kännissä on töissä ainakaan suomessa mutta hormonit taitanee maistua
- OMPELUNaikana
viinanjuttuja ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171