Ne naisen kutsusignaalit

Ex----PUA

Olen tästä aiheesta jonkin verran täällä jo puhunutkin. Eli naisen (ei-vapaaehtoisista) kiinnostuksen merkeistä.

Tässä on kohtalainen video aiheesta, joka mielenkiintoisesti kuvaa asiaa "naisen alistumisen merkeillä" (siinä on hieman mukana geneeristä PUA-sontaakin, mutta fiksut suodattanevat ne kyllä pois).

Ainoa peli mistä voimme olla varmoja, on numeropeli.

Samoin nainen valitsee, joten siksi näitä ei kannata missata.

Ellei sitten halua pelata tietämättään, epätehokasta numeropeliä.

http://m.youtube.com/watch?v=iPycuTZzvPs

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gameboiii

      Aight!

    • Tuollaiset videot ovat siitä hyviä, että ne alleviivaavat sitä, että yksikään nainen ei ole koskaan ollut kiinnostunut. Sen jälkeen voi rauhallisin mielin paneutua naisten lutkittelemiseen netissä.

      • Ex----PUA

        :D Niin tai sanoa niin kaikille naisille jotka eivät niitä signaloi. ;D


    • "Here, klutz" :D

      • Toi oli kyllä harvinaisen tarkkaan mietitty repliikki. Autetaan naista ja samalla hieman negataan pilke silmäkulmassa.


      • Ex-----PUA

        Tuota olen ihmetellyt, että miksi naiset tekevät tuota.

        Tiedän pari jotka tekivät tuota minun kohdallani toistuvasti.

        Kiitos PUA-ohjeiden, en toisen kohdalla nostanut sitä ja tehnyt kuten videolla, sillä "se on paskatesti ja alfat eivät nostele naisen tavaroita". Tämä tapaus myös teki täsmälleen kuten tuo ensimmäinen merkki, kun ensimmäisiä kertoa sen kanssa olimme enempi jutustelukontaktissa paremmin. Siihen kuului myös sellainen tyttömäinen koiranpentuilmeily.

        Toisen kohdalla tosin sitten nostin (huomasin kaavan, että kun se toistuu naisten kohdalla jotka tuntuvat minusta kiinnostuneilta) kun halusin testata mitä tapahtuu jos sen nostaa. Se oli aikaa kun ihan todenteolla olin luonnollinen (ja olen vieläkin, mutta se oli suurempaa irtiottoa). Tämä tapaus myöhemminkin vielä punasteli seurassani.

        Näillä kahdella ei nyt sen suurempaa merkitystä ollut, paitsi se että kyseessä oli selkeä kiinnostuksen merkki. Ehkä tosiaan tuo repla tuon oheen olisi saattanut lisätä tuon eleen tehoa? En tiedä. Sanoisin että tärkeintä on se, että noita ilmaantuu.

        Kumpaakin muuten näitä yhdisti se, että ne alkoi vihjailla että minä tykkään niistä, tyyliin heitoilla "oot täällä vaan koska oon susta niin ihana" tai "jaa nätti sää, mut sinusta mä kuitenkin oon se kaikista nätein mitä näet?". Useiin tuota vielä saatteli sellainen ujo hymy ja punastuminen. :3


    • Ex-----PUA

      "Se vain tapahtuu" mainittu kohdassa 4:16 min.

      Ja jatkettu sanoin "alitajunta auttaa pariutumisprosessia".

      Sekä palstan PUA-fanipojille mukana on myös erinomainen ohje, jota olen yrittänyt tolkuttaa (ihan luennon lopussa), siitä että milloin voi ryhtyä koskettelemaan.

      EI silloin kun näette naisen, sillä portsari luultavasti hakee teidä pihalle baarista, kun olette kyllin monen saanut heittämään juomat päällenne. (Palstan klassinen ohje: "mahdollisimman pian" ja vielä esim. jenkkakahvoista :D = assburger level 9000!)

      VAAN kun näitä kiinnostuksen merkkejä (jotka itse asiassa ovat enemmän kuin "IOI":t kuten tämä tohtori - on muuten aito psykiatri - sanoo ihan alussa) on tullut tarpeeksi, voi sen jälkeen alkaa koskettelemaan.

      Se on täsmälleen se, mitä minä teen. Esim. legendaarisina "ensimmäisilät treffeiltä suoraan sänkyyn"-keikoillani.

      Punainen pilleri: nainen valitsee.

      Kun hän tekee valinnan, voi mies toimia sen mukaan.

      Muuten hän voi tehdä mitä tahansa taikatemppuja karvainen silinterilakki päässään, eikä mikään tunnu auttavan.

      • Ex--PUA----

        "alitajunta auttaa pariutumisprosessia" = luontainen tapa, jota meinaan.

        Jos olet koko ajan pääsi sisäpuolella, et voi toimia luontaisesti.

        Mikä ajaa sinut pääsi sisäpuolelle?

        PUAutismi kaikkine rutiineine, tekniikoine ja roolituksineen sekä yrityksineen kontrolloida kaikkea mahdollista naisesta aina seuraavaan askeleeseen.

        Tuo on kaksisuuntainen tie.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2229
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      225
      1991
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1562
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1301
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      148
      1267
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      49
      1170
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      65
      1060
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe