Mustikka tekee hyvää lihaksille!

mustikkaonparasta

11

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • srthgagbhs

Nyt vaan Marjis esittelemään niitä hyvinvoivia ja voilla turvotettuja lihaksiaan.

• taunos

Väitätkö mustikkaa huonoksi ravinnoksi?

• srthgagbhs
        taunos kirjoitti:

Väitätkö mustikkaa huonoksi ravinnoksi?

Mustikka paskaa, vehnä parempaa!

• statiinimies

Statiinit parhautta!

• bodaajille.juuri

Mustikoita ja muitakin marjoja jokaisen bodaajan ja muun kehourheilijan pitäisi syödä aamupuuron ym. joukossa 1-2 dl päivässä ympäri vuoden. Mustikka yksi kaikkein parhaimmista marjoista, tosin myös karhunvatukka, marja-aronia, mansikka erinomaisia puuro- ym. marjoja. Puolukkaa, karpaloa ja tyrnimarjaa kannattaa myös käyttää, tosin happamina esim. smoothien ym. joukossa banaanilla jne. makeutettuina.

• Bodaajat.rahaa.vuolemaan

Parhaana päivänä 200 kg mustikkaa
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13722596/parhaana-paivana-200-kg-mustikkaa

Thaipoimijat Ylellä: Parhaana päivänä 200 kg mustikkaa – palkka 240 euroa päivässä.
      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438215753221.html

Omille vätyksille ei kelpaa kuin sossunraha.

Poimia ihan yksityisesti, marjanostajia on joka kulmilla melkein>kauppiaat pääosin.

Ei edes veroa mene.

Ämpärit ja poimuri kaupasta, vajaat 10 €. Muuta ei tarvita työkaluiksi.

Turha edes vasemmiston sepitellä mitään vastustavaa.

Thaipoimija paiskii 13-tuntista työpäivää – "Hyvältä paikalta olen poiminut 200 kiloa mustikkaa päivässä"
      http://yle.fi/uutiset/thaipoimija_paiskii_13-tuntista_tyopaivaa__hyvalta_paikalta_olen_poiminut_200_kiloa_mustikkaa_paivassa/8189835

Ehdotus:

Menkää nyt porvarit ihmeessä lomanne ajaksi ja viikonloppuisin hakemaan metsistä sitä marjakultaa, te kun sen rahan perässä juoksette muutenkin. Äkkiäkös te ahkerat Suomen Toivot hakkaatte Thaipoimijoiden enkat ja yli 200kg/300litraa päivittäin poimitte ja myytte vielä itse tienvarsilla 5€/kilo, kun marjafirma maksaa Thaipoimijoille vain 1,20€/kilo. Teidän ei tarvitse maksaa noista edes veroja, jotka menevät laiskoille työttömille. Teinä minä lopettaisin huonosti menevän yrittämisen jonka takia joutuu koko ajan valittaa ja itkeä ilkeää verottajaa ja laiskoja työttömiä vasureita joille teidän rahat menee, ja siirtyisin kokoaikaiseksi marjanpoimijaksi. Äkkiäkös te marjakautena keräätte 200kg/300litraa päivässä koko mustikka- ja puolukkakauden ja elelette näillä verovapailla tuloilla herroiksi verottajan kiusaamatta tai vasurityöttömiä elättämättä. Mielikin valaistuu kun ei koko ajan tarvitse käyttää energiaa niiden vihattujen vihervasemmistolaisten manailuun.

• Faktatietoa

Jokainen tietää tämän saman #uutisen#, se tulee jokainen vuosi.

Fiksu tietää ettei mustikoita voi kerätä 200 kg päivässä, sitä ei tee kukaan tästä maailmasta oleva.

Sankollinen mustikoita painaa 5-6 kg. Kaverin tulisi kerätä 36 sankollista päivässä. Jos tekee 15 tunnin päivää josta yksi on ruokatunti(Thaimaassa se on oikeasti tunti) joutuisi keräämään 2.5 sankollista tunnissa ilman siirtymisiä.

Jotta tämä voitaisiin nyt todistaa niin voisiko joku kerätä tunnin aikana 3 sankollista siten että kutsuisi muut katsomaa miten se tehdään:)

Ei tartte kerätä 36 sankollista, riittää kun näyttää 3 sankollista tunnissa.

• Uskomatonta.juttua

Maksanko yleveroa jotta YLE saa kertoa marjayrittäjien, EK:n ja oikeiston porvarihallituksen valheita: http://yle.fi/uutiset/thaipoimija_paiskii_13-tuntista_tyopaivaa__hyvalta_paikalta_olen_poiminut_200_kiloa_mustikkaa_paivassa/8189835 "Thaipoimija paiskii 13-tuntista työpäivää – "Hyvältä paikalta olen poiminut 200 kiloa mustikkaa päivässä".

Kukaan ei tosissaan kerro vuodesta toiseen näitä samoja marjametsän kalajuttuja jos niillä ei ole jotain toista tarkoitusta, joka on tietenkin sosiaalirasistisen kirjoittelun aikaansaaminen jossa suomalaiset työttömät kuvataan laiskoina jotka eivät viitsi edes hakea lottovoittoja metsistä. Vastakkainasettelua tälläkin uutisoinnilla haetaan. Tyhmimmät tarttuu täkyyn heti, jos kermaperseinä eivät ole edes marjoja poimineet ja kaikki paska menee läpi. No on taas syy äänestää kokkareita seuraavissa vaaleissa=))

• IsännänÄäniKuuluu

Mustikkafirman orjapiiskuri vieressä. On laittanut sanat suuhun tai ei osta enää kyseisen poimijan marjoja. Mitä siinä voi muuta kuin toistella ulkoa opeteltua. Median tuttu juotettu ja syötetty porvarihaastattelija tekee saman jutun kuin jo vuosia tähänkin asti, mustikan poiminnan kilo-, litra- ja euromäärät vaan kasvavat vuosittain jutussa. Sosiaalirasistit saavat aiheita haukkua taas suomalaisia työttömiä, jotka eivät hae metsien mustaa kultaa. Vanha vitsi joka ei enää edes naurata.

• lollllllll
    • fgfgfgfgfgffgfgdddd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72