Että tämmöinen rekkakallu

Alavudenperseilijä

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reinohöpöttäjä_Joksu

      Jos on rillassa 3.0 l kone ja ropottivaihteet, niin kuin minulla on , niin kyllä Rellusta ohitse pääsee.
      Rumatikki antaa vielä lisäpotkua , kun kytkee sen päälle ohituksessa.

    • Puhaltelija

      Mulla on Rumatikki Atriatikissä,kesällä reissataan

    • SFCykskaksviiskuus

      Ei ole kun 2,4 litranen ahtamaton -89 ducato . Ohituksissa aina muijan pitää potkia vauhtia ovenraosta jos aikoo edes myötätuulessa alamäkeen päästä jostain "hitaammasta" romusta ohi.

      • SFCviiskaksneljäviiskuus

        Tuo se kuulostaa jonniinverran tien tukolta.


    • Laiskatfiiut

      Kyllä uudemmatkin Ducatot on nuhapumppuja mun 170 heppaseen pakuun verrattuna,aina jaloissa motarillakin.

      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Autas poika, kun polkasen 3.0 l ropottivaihteilla olevaa Fiattiani oikein kunnolla, Niin johan sinun rillasi jää toiseksi. Olen meinaan monta toisia traktoreitakin ohittanut


    • nipponkippon

      Ei tietenkään saisi edes karavaanaria kiusata, mutta kyllä suurimpia muun liikenteen kiusaajia on juuri karavaanarit itse.
      Kyllä siihen huussiin silloin saadaan vauhtia kun tulee ohituskaista tai muuten nopeammille mahdollisuus ohittaa. Kaikki huussit kun ei jaksa kulkea muun liikenteen vauhdissa.
      Olisiko ensin syytä siistiä oman porukan ajokäytös?

    • Turhakeskustellatehoista

      Eilenkin joku sakemanni luuli hesa-tampere motaria joksikin autoreeberbaanaksi ja kisutteli ducatoretkeilyromullaan ohi alamäissä ja oli taas tientukkona jopa rekoille motarin loivissa nousuissa.Ohitin sen jo toijalankohdalla ja sitten se tuli hämeenlinnan tunneliin ylinopeutta ja veti ohi,senjälkeen en sitä enään ohi päästänyt kun tosiaan se 170 heppaa kevyessä pakussa teki tehtävänsä myös monen ruotsalaisen homolavetinkin kohdalla,kun alkoivat tulla pakilla vastaan.

    • ompahyvinkin

      nämä palstaidiootit myös idiootteja tienpäällä,valitettavasti

    • saatanansuharivittu

      Missä tuossa oli se otsikon mukainen rekka?
      Ihan vitun oikein tuollaiselle vitun karavaanaripellelle.

    • Palstavahtijoksu

      Reinostani se on Reino vai Rumatikistä pitäisi viäntää???

      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Odotan Reinoni kiihkeästi tänne Niuvaan , että tuli nopeasti tuikkaamaan minua


    • Kesävärkki28

      Kyllä se on on se Reino tuo mussukkani,keskustellaanko välillä Rumatikistä?kiva,halpa värkki kesämenoon. Juoksuttaa.

    • Savonmualla

      Ei ole ilimanen tää puhalluavärkkikään ja Savossa tulee kyllä tällä Rumatikillä juttuun jottei ihan alasti maata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe