Vastailen rehellisesti kysymyksiinne!
Kyselkää mitä vain 13 v. pojalta
11
<50
Vastaukset
- Pillumies123
ootko homo
miggis13 kirjoitti:
En ainakaan tietääkseni:)
Viimeaikaisista keskustelunavauksista päätellen tietosi tai ainakin itseluottamuksesi on tainnut lisääntyä aika lailla. :)
- tytti9998
Miten sä käyttäydyt ihastuessasi? Vai ootko ees ihastunu koskaan?
Sori voi tulla pitkä vastaus:D
Mulla oli vuos sitte sellanen "ihastus" ku meil oli disco koulus ja sit me päädyttiin tanssii kerran siel. Sit se tyttö ei ainakaan ite osottanu mitään vastaihastumisen merkkei ni mä jälkeen päin pyysin sitä wapissa jutskaa ja sit me juteltiin jostaan yleisest. Sit se sano et mä oon hyvä tanssii hitaitra ja kysys et oonko yhtä hyvä pussaa. Sit mä vastasin sille et sun pitää ottaa siitä selvää. Se pyysi mua alkaa ja nyt me ollaan vielkin yhes. Jos sun kysymys oli yleisellä tasolla, et miten pojat käyttäytyy ihastuessaan ni vastaisin et pojat ei osaa oikeen tehä alotetta ainakaan kasvokkain. Jos sul on ihastus tai joku jonka luulet/pelkäät olevan suhun ihastunu pyydä sitä juttelemaan SOMESSA!
Toivottavasti autoin ja onnea ihastukselle;)
- Minäitse40v
Tykkäätkö haistella ulostettasi?
- Ksjsklslzbfvf
Tykkäätkö panna isäsi siskon koiran kaiman lajitoverin serkkua?
- Sukukehitys
Ihailetko koskaan sukuelimiäsi peilistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057