raamatulla ja jumalalla?
hih.
Mitä eroa on
29
67
Vastaukset
Vastaus: raamattu on ihmisten kirjoittama kirja ja jumala on jotain muuta.
Uskovaiselle tämä ei vain liene selvää.
Voisivat vähän miettiä.
Ihanaa että alkaa syksy! Lempivuoden aikani kynttilöineen.
Höpöjä kirjoitan yksinäni.- älä-puhu-höpöjä
Uskovainen ymmärtää paljon enemmän Raamatun viisauksia sitten kun elää uskonelämää.
Viisaus on eri asia kuin tyhmyys.
Minun mielestäni ihan vielä ei ole syksy, ja minä pidän enemmän kesästä. älä-puhu-höpöjä kirjoitti:
Uskovainen ymmärtää paljon enemmän Raamatun viisauksia sitten kun elää uskonelämää.
Viisaus on eri asia kuin tyhmyys.
Minun mielestäni ihan vielä ei ole syksy, ja minä pidän enemmän kesästä.Nyt on heinäkuun viimeinen päivä. Ehkäpä vielä elokuu voidaan laskea kesän ja syksyn sotimiseksi mutta syksy lopulta voittaa, ja alkaa kynttilöiden ja rauhan aika.
Uuden aika.
Syksy on kuin pieni uusi vuosi. Koululaisetkin aloittavat uuden lukukauden.
Mitä tarkoitit"viisaus on eri asia kuin tyhmyys"?
Etkö löydä viisautta muualta kuin raamatusta?- onpas.jännä.jutska
auroraboreallis kirjoitti:
Nyt on heinäkuun viimeinen päivä. Ehkäpä vielä elokuu voidaan laskea kesän ja syksyn sotimiseksi mutta syksy lopulta voittaa, ja alkaa kynttilöiden ja rauhan aika.
Uuden aika.
Syksy on kuin pieni uusi vuosi. Koululaisetkin aloittavat uuden lukukauden.
Mitä tarkoitit"viisaus on eri asia kuin tyhmyys"?
Etkö löydä viisautta muualta kuin raamatusta?Jumala opettaa uskovaiselle viisautta miten Häntä itseään huvittaa, miksi oppisin sitä vain Raamatusta?
- miettiivaan
Raamattu kertomuksissa vakuutetaan että Jumalan sana(t) pysyy ikuisesti
- vaikken Jumalaa koskaan ole nähnyt - vain ihmisiä, jotka jumalasta, jumalista myös mon. kertoo
uskon että jokinhan aina maailmaa muuttaa, ei maailma pysy samanlaisena kaiken aikaa
- pysyvätköhän taivaat - onko aikaan ja paikkaan sidottuja - aikakausiin - oonkohan koskaan oikein ymmärtänyt raamatunkaan tekstejä tai jos on painovirhejuttuja
vaikka esm jumala on maa ja kaikki mitä siinä on, toisessa raamatussa lukee että jumalan on maa ja kaikki mitä siinä on.
Pysyvätkö jossain bittiavaruudessa muuten kaikki tieto kuin vaikka maailman siemenpankkeihin varastoidut jonkun maailmaa ja ihmiskuntaa uhkaavan totaalisen tuhon varalta?Hmm...mielenkiintoista pohdintaa sinulta.
Olen joskus miettinyt tuota samaa että jos vaikka navat siirtyvät paikaltaan ja tulee totaalinen tuho.
Ei ois enää nettiäkään ja vain muutama ihminen ja eläin, jotka sitten maanviljelyksestä aloittais uudestaan.
Ei olis enää kristinuskoakaan.
Paljon on ihminen ja maailma muuttunut tiedon myötä.
Varmaan kaikkein eniten se ihminen muutti joka keksi sähkön.- siitä-se-vaan-lähti
auroraboreallis kirjoitti:
Hmm...mielenkiintoista pohdintaa sinulta.
Olen joskus miettinyt tuota samaa että jos vaikka navat siirtyvät paikaltaan ja tulee totaalinen tuho.
Ei ois enää nettiäkään ja vain muutama ihminen ja eläin, jotka sitten maanviljelyksestä aloittais uudestaan.
Ei olis enää kristinuskoakaan.
Paljon on ihminen ja maailma muuttunut tiedon myötä.
Varmaan kaikkein eniten se ihminen muutti joka keksi sähkön.Ihminen sai liikaa älyä silloin kun hän söi paratiisissa sen häneltä kielletyn hedelmän.
siitä-se-vaan-lähti kirjoitti:
Ihminen sai liikaa älyä silloin kun hän söi paratiisissa sen häneltä kielletyn hedelmän.
Liikaa älyä? Hehe..miten jollain voi olla liikaa älyä? Olet hassu.
- onpas.jäntskää
auroraboreallis kirjoitti:
Liikaa älyä? Hehe..miten jollain voi olla liikaa älyä? Olet hassu.
Itse olet hassu koska et edes ymmärrä mitä kysyit.
- sesevarmaanoli
siis tarkoititko hik?
Ai oli sun mielestä? Mars takaisin peruskoulun penkille...tai ei...päiväkotiin opettelemaan sanoja.
Mikä mahtaa ollakkin sun äo:si?- ei-kuulu-sulle
auroraboreallis kirjoitti:
Ai oli sun mielestä? Mars takaisin peruskoulun penkille...tai ei...päiväkotiin opettelemaan sanoja.
Mikä mahtaa ollakkin sun äo:si?Mitä hänen ÄÖ:nsä sinulle ollenkaan kuuluu? Mene muualle ja puhu höpöjäsi niiden samanlaisten höpöjen kanssa kuin vaikutat itsekkin olevasi.
ei-kuulu-sulle kirjoitti:
Mitä hänen ÄÖ:nsä sinulle ollenkaan kuuluu? Mene muualle ja puhu höpöjäsi niiden samanlaisten höpöjen kanssa kuin vaikutat itsekkin olevasi.
Jojoo. Mä oon kirjoittanut palstalle REKISTERISSÄ yli 10 vuotta ja nyt sinä puskajussi sait minut lopullisesti häipymään ärsyttävällä viestilläsi. Mitä oikein kuvittelet? Mikä sä oikein uskis luulet olevasi?
- ana.logia
Jumala ja Raamattu on kuin Niiskuneiti ja Muumi-kirja.
- älä.höpötä
auroraboreallis kirjoitti:
Joillekin jumala ja raamattu on sama asia.
Ai niinkuin kenelle?
älä.höpötä kirjoitti:
Ai niinkuin kenelle?
No, mitä eroa sun mielestä niissä on? Aina kun kysyy uskovaiselta jotain hän alkaa siteeraamaan raamattua että se on mukamas jumalan puhetta.
- menikö-se-hikka
auroraboreallis kirjoitti:
No, mitä eroa sun mielestä niissä on? Aina kun kysyy uskovaiselta jotain hän alkaa siteeraamaan raamattua että se on mukamas jumalan puhetta.
Oletko oikeasti ikinä edes kysynyt yhdeltäkään uskovaiselta yhtään mitään, tähän paikkaan voi kirjoittaa mitä sattuu...!
- niin-monenlaista
menikö-se-hikka kirjoitti:
Oletko oikeasti ikinä edes kysynyt yhdeltäkään uskovaiselta yhtään mitään, tähän paikkaan voi kirjoittaa mitä sattuu...!
Ainahan voi väittää jutelleensa vaikka presidentin kanssa, mutta kun on sellainen ihan toinen asia vaan että ei pidä paikkaansa...
- heikkomotiiviolikin
Jumala keksi sähkön ihan enstöikseen!
ihminenkin sittemmin oppi sitä käyttelemään eri muodoissa.
sähkötuolinkin ihmispolo kehiti vain siksi että voisi osoittaa olevansa oikeammassa kuin toinen keksijä!- no-voi-voi
auroraboreallis kirjoitti:
Olet oikeassa.
Siihenkö nyt höpö älykkyys sitten riittää?
no-voi-voi kirjoitti:
Siihenkö nyt höpö älykkyys sitten riittää?
Taas uskovainen vittuilee ja pilkkaa. Eikä häpeä. On muunkinlaisia uskovia, en sitä sano.
- niiiiiinnnoooonnnn
langennut älykkö tekee ensimmäiseksi sähkötuolin naapurille!
se on viisautttaaaaaa.Vähän kakspiippunen juttu. Tuomari joka lyö nuijaansa kuolemanrangaistukselle on murhaaja myöskin. Samoin se joka sen sähkötuolin sähköä painaa, mutta rangaistusta ei tule. Vaikka murhaa.
- mitenlieneitsee
Romanttinen pöytä kynttilällä sekä yksi sähkötuoli jossa selkänojassa kaunis pitsinen käsityö.
(myynti-ilmoituksen harjoitusmalli) - hihihihihihii
hihihhh.. ei mitään. .hihihihihi.... pikkutytöt. hihihihiihhi. jumalallal hihihihihih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
