Moi. Tietääkö kukaan onko pilleri kerinnyt imeytyä vähän alle 6 tunnissa, oksensin yöllä noin 6 tunnin jälkeen pillerin otosta, Aloitin e pillerit vasta eilen ja en ole ennen käyttänyt, milloinkahan ehkäisy teho alkaa, kun selosteessa sanotaan että jo ensimmäisenä vuoto päivänä mutta jotkut sanovat että kannattaa syödä viikko...
E-pilleri yasmin
littlehelp
2
76
Vastaukset
- mirenallinen
Pakkauksen ohjeissa asia kerrotaan.
Itse käyttäisin lisäehkäisyä viikon ihan tuon oksentelun takia kun on kyseessä ihan pillereiden aloitus. En ottaisi riskiä
Se pakkauksen ohje, siellä on tiedot tästä lääkkeesäsi, ei jossain palstoilla tai "joidenkin" jutuissa - hyväpakkausohje
Tilanne on ihan ok.
Pilleri on ehtinyt imeytyä. (Pakkauksessa on tieto)
Pillereiden teho alkaa heti ensimmäisestä pilleristä, koska on noudatettu pakkausohjetta aloittamispäivästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5877736Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3362949Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3922098- 1281307
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41189Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1051079- 911063
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892