Se, että naisella paikat löystyy, on totta. Liian usein puhutaan siitä, että se on vain myytti. Seurustelin naisen kanssa jonka kanssa erosimme. Rupesimme uudestaan seurustelemaan parin vuoden päästä ja siinä välissä hän ehti seurustella tämän ajan miehen kanssa, jolla oli kuulemma paljon isompi penis ja kuulemma todella paksu. Nainen oli aloittaessamme uudestaan seurustelemaan huomattavasti löysempi kuin ennen ja sellainen on edelleenkin. Olemme olleet yhdessä nyt uudestaan jo puoli vuotta ja hän on edelleenkin löysä eikä kuulemma tunne minua sisällään niin hyvin kuin ennen. Tunnen itseni riittämättömäksi. Mitä tehdä, onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kyllä se kuluu
17
<50
Vastaukset
- siitäkin
Kaikki löyystyy jos ei ole syytä pitää huolta tavaran laadusta. Toisaalta jokainen nainen voi olla niin tiukka kuin haluaa jumppaamalla pc-lihakset timmiin kuntoon.
- tewtewwtewt
ei voi mitään jos löystyy, sitten löystyy, se on aivan normaalia
Siinä syy miksi pieni munaiset vastustaa afrikkalaisten maahan tuontia.
- Piukkapillu
No juu kyllä varmaan voi löystyä jos ei jumppaa ilolihaksia. Itse kolme lasta synnyttänyt mut nykyinen seksi kumppani hämmästy miten piukka olen. Siis harrastan liikuntaa enkä ole mitään hirveän paksua sisääni ottanut.
- egegegwge
kuka nyt haluaisi löysää pillua soutaa?
egegegwge kirjoitti:
kuka nyt haluaisi löysää pillua soutaa?
Ei se käytössä löysty. Tiukkenee vaan kun siinä tulee niitä lihaksi jumpattua.
- Jjujbbj
Täyttä pskaa. Kyllä löystyy. Olet peräkammarin poika ja runkki, joka ei ole koskaan saanut?
Jjujbbj kirjoitti:
Täyttä pskaa. Kyllä löystyy. Olet peräkammarin poika ja runkki, joka ei ole koskaan saanut?
Olen kyllä peräkammaripoika ja olen saanut monestikkin. Pari mustaa kaveria on pannut mua monesti peppuun. Enkä oo löystynyt yhtään. Aina kehuvat tiukaksi.
- Altaseurannut
Vaimolla yli 50nen tiukka pimppi. Hän kyllä liikkuu paljon. Pyöräilee, ui, lenkkeilee. Käy risteilyllä ja ulkomailla naisystävänsä kans. Tyttärellään taas löysä kohta 30nen löysä pimppi. Hän taas ei harrasta liikuntaa muuten kuin jääkaapin ja sohvan välillä. Sen kyllä huomaa kun on ylipoainoinen. Kauniit kasvot kyllä hänellä on ja muuten kiva luontonen.
Altaseurannut kirjoitti:
Vaimolla yli 50nen tiukka pimppi. Hän kyllä liikkuu paljon. Pyöräilee, ui, lenkkeilee. Käy risteilyllä ja ulkomailla naisystävänsä kans. Tyttärellään taas löysä kohta 30nen löysä pimppi. Hän taas ei harrasta liikuntaa muuten kuin jääkaapin ja sohvan välillä. Sen kyllä huomaa kun on ylipoainoinen. Kauniit kasvot kyllä hänellä on ja muuten kiva luontonen.
Tota, mistä tiedät? Ja miten?
- fgfhdfdfhhdf
koska ei ole hemmon biologinen lapsi ja käynyt ajelemassa sekä äitiä että tytärtä. eli pistänyt ns. "letut laulamaan"
fgfhdfdfhhdf kirjoitti:
koska ei ole hemmon biologinen lapsi ja käynyt ajelemassa sekä äitiä että tytärtä. eli pistänyt ns. "letut laulamaan"
Hienoa, kiitos tiedosta.
Jk. Letut laulamaan?- hdfdffhdh
lettu=pillu, laulamaan=poraamaan
kuulemma vei tytärpuolen neitsyydenkin aikoinaan. sick man.
- ei-ongelmaa
Kun vittu on ajan saatossa löystynyt, kyrpä pitää panna sinne kaksinkerroin. Siinä iässä se on ihan helppoa.
- Pakkoollarehellinen
Kyllä minun alapää löystyi kun seurustelin todella ison miehen kanssa. Sen jälkeen ei kyllä normikokoinen enää tunnu miltään.
- Minttu94___
sama täällä
- Piukkamilffi
Minttu94___ kirjoitti:
sama täällä
Mä en ole just siks huolinut mitään liian isoa sisääni. Pienempikin tuntuu hyvälle. Sitten vielä treenaan lihaksia usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904