BMW:n avain hukassa, mitä nyt?

kabli

Kävi köpelösti ja BMW 500-sarjaisen/vm -97 toinen oven/virta-avain katosi. Mitä tehdä, lienee pakko vaihtaa lukot jne.
vakuutus ei varmaan korvaa jos auto varastetaan ja jäljellä on vain 1 avain? Onko havaintoa mitä suurussluokaa homaa maksaa esim. Laakkosella (varmaan maltaita...)?

5

4947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteys Laakkoselle

osaavat siellä neuvoa tarpeelliset toimenpiteet. Jos avain on jo elektroninen (siinä on silti mekaaninen avainosa) niin sen voi ehkä "kuolettaa". Joka tapauksessa taidat saada uuden avaimen vain tehtaalta tilattuna. Siis soitto Laakkoselle !

• taitava bemarikuski

Onkos tuossa mitään ongelmaa ellei avaimessa ole tunnistustietoja?

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Joo, ei ole ongelmaa jos ei tunnistustietoja avaimen mukana. Uusi avain maksaa n. 200 €. Saat koodattua jäljellä olevat avaimet(kaukosäädöllä olevat) itse, ohjeet löytyvät auton ohjekirjasta. Jos kadonnut avain löytyy, auto ei käynnisty sillä avaimella koodauksen jälkeen, mutta sisään sillä pääsee. Senkin tosin saa toimimaan uudestaan koodaamalla. Jos tiedot olivat avaimen mukana, menee kaikki lukot ja ajoneston ohjainlaite uusiksi.

• kabli
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Joo, ei ole ongelmaa jos ei tunnistustietoja avaimen mukana. Uusi avain maksaa n. 200 €. Saat koodattua jäljellä olevat avaimet(kaukosäädöllä olevat) itse, ohjeet löytyvät auton ohjekirjasta. Jos kadonnut avain löytyy, auto ei käynnisty sillä avaimella koodauksen jälkeen, mutta sisään sillä pääsee. Senkin tosin saa toimimaan uudestaan koodaamalla. Jos tiedot olivat avaimen mukana, menee kaikki lukot ja ajoneston ohjainlaite uusiksi.

Kiitos vinkeistä ja tiedoista. Laakkosella koodattiin jäljelle jäänyt avain uusiksi. Ja uusi avain tosiaan maksaa! Tarkalleen ottaen 198 Euroa, joten kyllä tästä oppii huolehtimaan entistä tarkemmin avaimistaan.

Tässä jäi tietenkin riski, että jos avain on pudonnut kadulle ja joku näppärä alkaa kokeilemaan sitä päästäkseen sisälle jne.

• tötsä

taas leikin viisasta ja teetin vara-avaimen makso 6.50 ja se ei oo oikeestaan kova hinta lukkojen vahitamisen tai ikkunan rikkomisen ohella!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1795
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1180
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      456
      1146
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1053
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      831
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      827
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      763
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      718
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      681
    Aihe