jos tietäisit sen mitä nyt tiedät yksin jäämisestä?
Ätmi, mitä tekisit nuorena toisin,
43
92
Vastaukset
- ikuinensinkku
Alkaisin kiusaajaksi, rupeaisin tupakoitsijaksi, joisin ja trokaisin viinaa muille joillain ihme konsteilla, varastaisin kaupasta niin että tietäisin jääväni kiinni. Nämä siksi koska edellämainitut henkilöt saivat kouluaikoina naisia tai kai ne tyttöjä silloin oli. Itse en tehnyt mitään noista ja jäin naisettomaksi.
- Ikuinensinkku
helka kirjoitti:
Et uskaltaisi, ethän uskalla nytkään tehdä elämällesi mitään vaikka olet vanhempi.
Ja perusteluja kiitos? Mitä mä en uskalla elämälleni tehdä jos olet tietävinäs? Asun hienossa omistamassani talossa jonka olen ihan itse tehnyt, hommasin juuri uuden auton ihan itse säästämilläni rahoilla, uskallan harrastaa monia extreme lajeja, uskallan kertoa ihmisille tunteeni jne joten mitä mä en elämälläni uskalla?
- Penuela
Ikuinensinkku kirjoitti:
Ja perusteluja kiitos? Mitä mä en uskalla elämälleni tehdä jos olet tietävinäs? Asun hienossa omistamassani talossa jonka olen ihan itse tehnyt, hommasin juuri uuden auton ihan itse säästämilläni rahoilla, uskallan harrastaa monia extreme lajeja, uskallan kertoa ihmisille tunteeni jne joten mitä mä en elämälläni uskalla?
Et uskalla rakastaa ja päästää lähelle..et uskalla olla haavoittuvainen ihminen..
- 820
Ikuinensinkku kirjoitti:
Selvästikään et uskalla iskeä naista.
helka kirjoitti:
Et uskaltaisi, ethän uskalla nytkään tehdä elämällesi mitään vaikka olet vanhempi.
Itse uskalsit synnyttää äpärälapsen kusipäämiehelle ja pilata lapsen elämän, koska hänellä ei ollut normaalia perhettä. Rohkea nainen olet.
Olisin valinnut kiltin ja kunnollisen miehen :)
No mitä nyt yhden kokonaisen elämän hukkaan menemisestä.. Vastasin vaikka nainen olenkin, koska olen yhtä arka, saatanan YKSIN ja yhtä toivoton kuin ätmi (ja ätmienkin väheksymä jämäpala).- Toivotontapaus
Mikä nainen on muka jämäpala? Varsinkin sellainen joka ei ole yrittänyt paikata epävarmuuttaan tolkuttomilla seksiseikkailuilla. Palstan psykojen mielipiteitä nyt ei kannata vakavasti ottaa.
Yleensä naiset ovat yksin vain sen takia, etteivät riittävän selvästi osoita että kyllä se seura kelpaisi.
- Kilttiatm
Olisi pitänyt alkaa rikolliseksi. Ny jo myöhäistä.
- BenFurman
Koskaan ei ole liian myöhäistä saada onnellinen lapsuus ;)
- NNNNNNX
JOS olisin jo parikymppisenä ymmärtänyt olevani ätmi, olisin iskenyt itselleni muutaman vuoden vanhemman naisen ja hankkinut perheen hänen kanssaan. Eli noin 25-27v naisen...silloin kun itse olin noin 20v, pidin lähes kolmekymppisiä naisia ikäloppuina...todellisuushan on aivan toista.
Nyt olen itse 37, parisuhteita tai mitään muutakaan naiskokemusta ei ole kertynyt ollenkaan. Edelleen haaveilen vaimosta ja lapsista, vaikka hullukin tajuaa että se itsensä pettämistä. Juna on mennyt.
Itseäni nuoremmat naiset eivät kiinnostu minusta ollenkaan, ainoastaan "puumat", joilla on lapset tehtynä...- tarralenkkari666
Sinun ikäisesi naiset eivät ole puumia, jos ovat sinusta kiinnostuneet. Vai tarkoititko, että 60 naiset ovat sinusta kiinnostuneita?
- sellanenmies
Ostaisin viritetyn Suzuki pv:n, nahkatakin ja menisin amikseen ja löisin naisia ja pitäisin jatkuvaa vitun kovaa meteliä itsestäni joka paikassa, vittuilisin kaikille ÄÄNEKKÄÄSTI.
Sitten olisi varmaan tyttöystävä, jota löisin vuorokauden ympäri, mistä seuraa epävirallinen 25 vuotta ensimmäisestä lyönnistä voimassa oleva ns. pillukortti, joka meinaa siis että olen valtakunnallisessa tiedossa oleva jännämies, joka saa aina naista kun vain haluaa.- kunnollinenjakilttimies
ja sitten muut amisjännämiehet yllyttävät vieressä, että: " lyö sitä naista niin ku löisit omaa lastas!!"
- Penuela
kunnollinenjakilttimies kirjoitti:
ja sitten muut amisjännämiehet yllyttävät vieressä, että: " lyö sitä naista niin ku löisit omaa lastas!!"
Juu. Ja et elänyt sitä elämää.. ne löi...ne raiakasi. .. olin pieni tyttö. Oon nyt vanha ruma nainen.. ruma fyysisesti. .Etenkin henkisesti. . Kuule.. veri pirskui kun minua 10 v. Raiskattiin, mutta ei se tarkoita että se . .. Kukaan ei ... ihan sama.. antaa olla.. riittää jo!!! Elän vielä hetken... . Riittää jo
- Penuela
Mene hoitoon!!!
- Penuela
kunnollinenjakilttimies kirjoitti:
Häpeä !!penuela
- dsjdhjashdajshd
Muuttaisin introvertin ja ujon perusluonteeni ekstrovertiksi öyhöttäjäksi.
- gggrgrg
Perusluonnettaan ei voi muuttaan. Vaikeata olisi myös esittää ekstroverttiä.
- 8plus6
En ole ätmi mutta poikasena olin. Paljonkin voisi tehdä toisin mutta en tiedä kannattaisiko koska sillä voisi päästä huonompaan lopputulokseen joka kuitenkin ratkaisee. Olin kuitenkin vähän häirikkö itsekin, myymälävarkauksia, seinien sotkemista ja sellaista joten jos olisin vaikka treenannut lihaskuntoa niin olisin voinut olla väkivaltainen ja pilata saumat nykyiseen hyvään elämääni.
Olisin käyttänyt paikat silloin kun niitä alkoi tulla. Lukioikäisenä leikin kohteliasta ja jätin panematta vaikka tarjottiin. Siitäkään tuskin olisi haittaa jos olisin kitaraan tarttunut jo paljon nuorempana. - 10plus3
Olen 30-vuotias, olen seurustellut useampaan otteeseen ja en usko jääväni yksin loppuelämäkseni, mutta pidän itseäni ns. ätminä kuitenkin. Nuorempana pelkäsin kaikkea liikaa ja elin negatiivisuudessa. Elämä ja lukuisat hyvät asiat jäivät kokematta. Vasta hieman vanhempana aloin oikeasti elämään, rohkaistuin ja kokemaan asioita.
Jos voisin mennä ajassa taakse päin niin panostaisin enemmän ihmissuhteisiin, aloittaisin harrastukset ja terveelliset elämäntavat aikaisemmin sekä en välittäisi niin paljon muiden ihmisten mielipiteistä. Kokeilin erilaisia asioita, vaikka saattaisin epäonnistua niissä. Uskaltaisin luottaa ja näyttää tunteitani sellaisille ihmisille jotka oikeasti välittivät minusta enkä ajaisi heitä pois. - dvssdb
Enpä tiedä, muuttuisiko mitään. Tiedänhän minä nytkin vaikka mitä yksinäisyydestä ja mitä olen tehnyt väärin naisten kanssa, muttei se näytä kuitenkaan muuttuvan ja toistan samat virheet kerrasta toiseen.
- vanhaätmi
En tiedä osaisinko tehdä mitään toisin.
- 1212
- peruskoulussa olisin yrittänyt päästä kovien jätkien porukoihin tai suosioon
- lukiossa olisin pukeutunut muodikkaammin, käynyt salilla treenaamassa ja tehnyt aloitteita tytöille joista kiinnostuin
- amkissa olisin harjoitellut pokaamista, tavoitteena päästä samana iltana sänkyyn
- olisin tyytynyt alkuun kehen tahansa, enkä yrittänyt vain oikeasti kiinnostavia
- olisin reissannut enemmän festareille, laivoille, ulkomaille, jne ja yrittänyt pokailla naisia
- olisin pyrkinyt kehittymään sellaiseksi mieheksi joka vie, dominoi ja "ottaa naisen"
-- olisin luopunut haaveista että joku nainen jossain haluaa jotain muuta kuin dominointia ja "otetuksi tulemista"
- olisin pyrkinyt olemaan sinkku jonka kesyttäminen olisi naiselle kunnon haaste
-- olisin luopunut fantasiasta että joku nainen jossain haluaa suhteeseen miehen joka haluaa suhteeseen
Lyhyesti sanottuna, olisin pyrkinyt kehittymään siksi mieheksi joka istuu kaveriensa kanssa perheensä omakotitalon saunalla kertomassa tarinaa joka alkaa sanoilla "olin nuorempana kova pelimies...".Mitkä noista ovat sellaisia, mitä on liian myöhäistä toteuttaa nyt? Ehkä peruskouluikäisten kovien jätkien porukoihin ei kannata hakeutua, mutta mikään ei estä alkamasta nyt pukeutua muodikkaammin, treenaamasta, harjoittelemasta pokaamista, reissaamasta, kehittymästä.
Mutta ehkä on mukavampi istua netissä ja syyttää naisia siitä, kun eivät tule kotoa hakemaan?- 1212
helka kirjoitti:
Mitkä noista ovat sellaisia, mitä on liian myöhäistä toteuttaa nyt? Ehkä peruskouluikäisten kovien jätkien porukoihin ei kannata hakeutua, mutta mikään ei estä alkamasta nyt pukeutua muodikkaammin, treenaamasta, harjoittelemasta pokaamista, reissaamasta, kehittymästä.
Mutta ehkä on mukavampi istua netissä ja syyttää naisia siitä, kun eivät tule kotoa hakemaan?Olen harkinnut asiaa. Etuna minulla on suhteellisen hyvä rahatilanne, ja vaikken olekaan enää nuori, en ole liian vanha parikymppisille naisille.
Tällä hetkellä en ole varma olenko ATM. Ammattini hipoo statusduunin rajoja, joskin lähinnä hienon nimikkeen ansiosta ("jr portfolio manager = oikeasti lähinnä asiakaspalvelija). Toisella kierroksella olevat tutut yh:t ovat alkaneet jäämään baarissa jutuille.
Rajoittavana tekijänä on ulkonäkö ja perusluonne (introvertti, harkitseva, hiljainen). Sopisin elättäjäksi ja turvan tuojaksi eron myötä keskiluokasta tippuneelle yh:lle, mutta pelimieheksi olisi pitkä matka.
Elättäjäksi en toki aio ruveta. - Rose23
1212 kirjoitti:
Olen harkinnut asiaa. Etuna minulla on suhteellisen hyvä rahatilanne, ja vaikken olekaan enää nuori, en ole liian vanha parikymppisille naisille.
Tällä hetkellä en ole varma olenko ATM. Ammattini hipoo statusduunin rajoja, joskin lähinnä hienon nimikkeen ansiosta ("jr portfolio manager = oikeasti lähinnä asiakaspalvelija). Toisella kierroksella olevat tutut yh:t ovat alkaneet jäämään baarissa jutuille.
Rajoittavana tekijänä on ulkonäkö ja perusluonne (introvertti, harkitseva, hiljainen). Sopisin elättäjäksi ja turvan tuojaksi eron myötä keskiluokasta tippuneelle yh:lle, mutta pelimieheksi olisi pitkä matka.
Elättäjäksi en toki aio ruveta.Introverttiydestä ei tarvitse olla haittaa, jos keskittää huomiotaan enemmän introvertteihin naisiin. Toki jos tahtoo tosi sosiaalisen naisen niin sitten introverttiys voi olla ongelma.
- eiollumullajopoa
Ottaisin kylän yhteisen jopon ja polkisin kunnes päätyisin raflaan ja saisin vaihteen päälle.
- enmitään
En tekisi mitään toisin. Oman luonteeni mukaan olen valintani aina tehnyt. Sitä varten on olemassa tietokoneroolipelit, joissa voi katsoa sivusta tekemiään valintoja, joita ei oikeassa elämässä koskaan tekisi.
- äläkoskaanlyö
naiset pitää miehestä joka ei aliarvioi naista huonompana ihmisenä, eikä koskaan mies saa uhkailla tai lyödä, se on loppu heti tai jonkin ajan kuluttua..
- 1plus10
Älä yleistä.
- luuuuuseri
Aina ei voi tehdä toisin jos yhteiskunnassa on vikoja.
Jos en olisi ollut niin sulkeutunut, olisi kai sitä voinut yrittää yläasteella tutustua joihinkin kiinnostaviin tyttöihin, jotka tosin sitten aikuisena ovat kyllä häipyneet pieneltä paikkakunnalta muualle ja perustaneet perheen. Eli heidän suunnitelmansa eivät kuitenkaan olisi sopineet minun elämäni kanssa yhteen.
Muuten tekisin asiat suunnilleen samalla tavalla kuin tein, mutta naista en edes yrittäisi löytää.
Monesti olen miettinyt mitä tein väärin ja miten asiat olisi pitänyt tehdä. Pohtimisen tulos on se, että tein asiat täysin oikein. Ulkonäköni vuoksi kaikki toiminta ja yrittäminen naisten löytämiseksi oli täysin turhaa ja hukkaan heitettyä aikaa. Miettikää itse kuinka moni tuttavapiirinne miehistä on löytänyt naisen toimimalla "oikealla" tavalla. Ehkä jotkut, mutta harva. Nuori mies voi olla täysi kusipää, epäsosiaalinen introvertti, täysin ymmärtämätön muotiasioista yms. mutta saa helposti naisen jos pituutta sattuu olemaan vaikka yli 190 cm ja komea naama.
Periaatteessa jokaiselle pitäisi nuorenakin olla kumppani, koska eivät kaikki naisetkaan mitään kauniita ole. Nuoren ikänsä tuoman markkina-arvon turvin naiset ovat kuitenkin suosittuja ja saavat ainakin seksiä itseään huomattavasti tasokkaamilta miehiltä.
Naisten markkin-arvo laskee iän myötä ja nyt olisi sitten mahdollisuus päästä jonkun mummon elämäntoveriksi tai elättämään jonkun toisen miehen lapsia yh-mamman kanssa. Koska kannatan tasa-arvoa, niin tarjoan omalta osaltani mummoille ja yh-naisille yksinäisen loppuelämän. Kaikki eivät ole niin nössöjä että unohtaisivat vuosikaudet heitä kohtaan tehdyt vääryydet. Ja kyse ei ole katkeruudesta, kyse on oikeudenmukaisuudesta ja itsensä arvostamisesta.- Niinsitäpitää
Joo,et kuullosta ollenkaan katkeralta ja todellakin on täysin normaalia muistella kaikenlaisia vääryyksiä vuosikausia. Muakin vituttaa kun löin kolme vuotta sitten varpaani pöydänkulmaan;vitun pöytä,vielä mä kostan.Sulle myös on varmasti tapahtunut jotain vähintään yhtä hirveetä kun et pääse tapahtuneista ylitse. Ymmärrän kyllä halusi näyttää kaikenmaailman mummoille ja yhoille että saavat jäädä ilman sua,muista mainita kaikille näkuvissä oleville miten jäävät sun säkenöivästä seurasta paitsi. Kyllä niitä sitten kiukuttaa kun luultavasti olisit ollut monenkin mummelin ja yhn seuraava uhri. Pidä itsesi jatkossakin miehenä ja kerää lisää "oikeudenmukaisuutta ja itsesi arvostamista" siitä et voi muuta kun hyötyä.Vanhana on sitten niin kiva muistella kaikkea mikä elämässä meni vikaan,jee.
Niinsitäpitää kirjoitti:
Joo,et kuullosta ollenkaan katkeralta ja todellakin on täysin normaalia muistella kaikenlaisia vääryyksiä vuosikausia. Muakin vituttaa kun löin kolme vuotta sitten varpaani pöydänkulmaan;vitun pöytä,vielä mä kostan.Sulle myös on varmasti tapahtunut jotain vähintään yhtä hirveetä kun et pääse tapahtuneista ylitse. Ymmärrän kyllä halusi näyttää kaikenmaailman mummoille ja yhoille että saavat jäädä ilman sua,muista mainita kaikille näkuvissä oleville miten jäävät sun säkenöivästä seurasta paitsi. Kyllä niitä sitten kiukuttaa kun luultavasti olisit ollut monenkin mummelin ja yhn seuraava uhri. Pidä itsesi jatkossakin miehenä ja kerää lisää "oikeudenmukaisuutta ja itsesi arvostamista" siitä et voi muuta kun hyötyä.Vanhana on sitten niin kiva muistella kaikkea mikä elämässä meni vikaan,jee.
Arvasin että saan juuri tuollaisten tyhmän ja vajaaälyisen vastauksen.
Olen tyytyväinen valintaani, joten mikä siinä on ongelma sinulle? Ei pitäisi olla mikään.
Ymmärrän kyllä jos joillain naisilla menee pitkäaikaiset sunnitelmat hypergamiasta ja miesten taloudellisesta hyväksikäyttämisestä pieleen. Se aiheuttaa juuri tuollaista lapsellista kiukuttelua, että miksi en tee niin kuin jotkut aisurit ja nössöt.
Periaatteessa naiset naureskelee ja ovat näennäisen välinpitämättömiä mgtow-miehiä kohtaan, mutta todellisuudessa se aiheuttaa tuollaista katkeruutta ja hätää, että eikö kohta sitä suurta miesten varareserviä olekaan enää saatavilla, jotka suostuvat tekemään kaiken saadakseen naisen.- eunukki
super-atm kirjoitti:
Arvasin että saan juuri tuollaisten tyhmän ja vajaaälyisen vastauksen.
Olen tyytyväinen valintaani, joten mikä siinä on ongelma sinulle? Ei pitäisi olla mikään.
Ymmärrän kyllä jos joillain naisilla menee pitkäaikaiset sunnitelmat hypergamiasta ja miesten taloudellisesta hyväksikäyttämisestä pieleen. Se aiheuttaa juuri tuollaista lapsellista kiukuttelua, että miksi en tee niin kuin jotkut aisurit ja nössöt.
Periaatteessa naiset naureskelee ja ovat näennäisen välinpitämättömiä mgtow-miehiä kohtaan, mutta todellisuudessa se aiheuttaa tuollaista katkeruutta ja hätää, että eikö kohta sitä suurta miesten varareserviä olekaan enää saatavilla, jotka suostuvat tekemään kaiken saadakseen naisen.Ottamatta muuten asiaan kantaa, niin jonkin asteista kiukuttelua, epäuskoa ja hämmästelyä naisilta kyllä saa, kun kertoo ettei suhteilut kiinnosta ja on saattanut itsensä kyvyttömäksi jatkamaan sukua. Itse olen aina ihmetellyt, miksi reaktiot ovat yleensä tuollaisia. Syytä tähän käytökseen en ole keksinyt, sillä enhän ole naisille kelvannut silloinkaan, kun rakkautta vielä hain.
eunukki kirjoitti:
Ottamatta muuten asiaan kantaa, niin jonkin asteista kiukuttelua, epäuskoa ja hämmästelyä naisilta kyllä saa, kun kertoo ettei suhteilut kiinnosta ja on saattanut itsensä kyvyttömäksi jatkamaan sukua. Itse olen aina ihmetellyt, miksi reaktiot ovat yleensä tuollaisia. Syytä tähän käytökseen en ole keksinyt, sillä enhän ole naisille kelvannut silloinkaan, kun rakkautta vielä hain.
Heidän täytyy tuntea itsensä halutuiksi ja etenkin saavuttamattomiksi prinsessoiksi niiden miesten osalta jotka eivät heille kelpaa. Heidän ylemmyydentuntonsa siinä kärsii.
- olisin.paneskellut
Olisin keskittynyt vähemmän töihin ja opiskeluun ja muihin turhuuksiin. Olisin ryhtynyt rakentamaan kehoa ja ryypännyt enemmän ja harjoitellut naisten iskemistä, sosiaalisia taitoja ja itsevarmuutta. Olisin yrittänyt paneskella niin paljon kuin mahdollista, koska lopulta joku niistä naisista olisi voinut olla riittävän hyvä pitkään suhteeseen tai ainakin se kokemus olisi hieman auttanut sitten sen hyvän naisen iskemisessä.
Hyvällä työpaikalla ja rahalla ei tee yhtään mitään enää vanhempana jos ei saa hyvää parisuhdetta, koska sinkkuna paljon vähemmälläkin tulee toimeen. - JosKaikkiOlisiToisin
Olisin muuttanut heti ylioppilastutkinnon jälkeen Ruotsiin ja suorittanut siellä erään loppututkinnon. Ruotsista olisin siirtynyt edelleen opiskelemaan ja töihin Yhdysvaltoihin.
- Mennyttä-aikaa
Tekisin tällä järjellä aivan kaiken tosin. eli 20.v. olisin lähtenyt toiselle paikkakunnalle ja pyrkinyt etenemään uralla. ja toden näköiseti muuttanut ulkomaille.
Jk. moni teki, että otti akan ja teki pennut ja eli perhe helvetissä n.20.v. kakarat aikuistu, tuli ero ja alkoi juopotteleen ja syrjäytyyn. noin kävi perhanan monelle ja käy edelleenkin. - kaölfkölk
Olisin panostanut ruotsin opiskeluun ja muuttanut Ruotsiin tästä paskapaikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252038
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221400Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111059Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti10987- 87908
- 80809
- 17767
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107661