Lohjalla hyviä kirpputoreja (itsepalvelu)

Liikaa_vaatteita

Otsikossahan tää varsinainen kysymys tuli jo esille. Itse olen ennen käyttänyt karismaa, mutta en enää muuton jälkeen (paikka mennyt huonoksi). Hinta karismassa oli hyvä 70€/4vko.
Onko lohjalla vastaavia paikkoja?
Minkä hintaisia?
Käykö siellä paljon asiakkaita?
Omia kokemuksia asiakkaana ja myyjänä :)

Jos joku valittaa siitä että katso netistä, niin olen katsonut ja en löydä mitään järkevää :)

1

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • intokirppistelijä

Ei karismassa sinänsä mitään vikaa ole,ehkä turhan hämärä.Porukkaa ei oikein käy.Syy:Ei mitään ostamisen arvoista löytynyt aikoihin.Lähinnä jäteisiin menossa olevaa tavaraa.Keräilytavara on hinnoiteltu menneiden hyvien aikojen mukaan ja siellä seisovat ostamati maailman tappiin.
      Asiakas ei siellä viihdy ,kun ei koskaan mitään uuttaa.
      Taitaa Moduuli keskustassa jyrätä tällähetkellä.Kiintoisaa vaihtuvaa tavaraa ja järkevästi hinnoiteltua.Kauppa näyttää käyvän.
      Pari muutakin kirppistä on,mutta aikalailla seisoo sama tavara kuukaudesta toiseen,ei sellasessa jaksa käydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe