Nyt kaikki mukaan erittäin hyvän asian meidän kaikkien suomalaisten parhaaksi.
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/jyvaskylassa-osoitetaan-mielta-rasismia-ja-uusnatseja-vastaan-keskiviikkona/2099111?pwbi=3a4b93cd9e5422f6e084299007ae0cba
Tärkeä Tiedotus !!
8
<50
Vastaukset
- Loistava_asia
Aivan varmasti tulen nyt paikan päälle osoittamaan mieltäni fasismia vastaan.
- puoluetoimistonväki
Tullaan porukalla!
Hyvän asian puolesta näemmä mieltä osoitetaan.
- no_huh_huh
Tämäkö nykypäivää Suomessa?
Viikottain on jossin päin Suome mielenosoituksia rasismia ja uusnatseja vastaan.- Oenonen
Pakko kai se on kun väkivaltaterroristit uusnatsit hilluvat ja valtio vain heitä hyysää...
- SUPISUOMALAINENKIN
VASTUSTAN RAHOJEN AMMENTAMISTA MAAILMANHALAILUUN SEKÄ KOMMUNISMIN HAPATUSTA!
- AikaPorvari
Kustannan matkani paikalle ihan itse.
- Asdertson
Odotan Olli Immosen plus erittäin korkeatasoisen PS-edustajan saapuvan paikalle ja sanovan sen mitä heiltä odotetaan: PS tuomitsee rasismin ja väkivallan.
Timo Soini tai Jussi Halla-aho olisi kiva yllätys.
En pitänyt alun perinkään opiskelukaupunkina tunnettua Jyväskylää erityisen rasistisena, vaikka pari natsitapausta mainetta nyt yrittikin mustata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39926Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533