Jari Tervo rasismista ja mamukriittisistä

Seuraavassa todiste, että Jari Tervo osaa ajatella:
http://seura.fi/puheenaihe/kolumnit/jari-tervo/jari-tervo-rasistien-tyhmyys-on-todiste-siita-etta-suomalainen-geeniperima-kaipaa-pikaista-rikastamista/?shared=287549-4cbac7e0-999

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukekaa.juttu

      Tervo on oikeassa. Olen aina pitänyt häntä suhteellisen viisaana ihmisenä.

    • Iltasatus

      Ai, Tervolla on aivot...no olipa yllätys.
      Hohhoijaa, olipa taas ja vastaa vielä itse omaan...

    • tabermanni

      Tervo osaa esittää asiat niinkuin ne ovat

      • TärkiäJuttuJuu

        Juu, hohhojjaaa...kun väsyttää.


      • TärkiäJuttuJuu kirjoitti:

        Juu, hohhojjaaa...kun väsyttää.

        Sai sinut kuitenkin kommentoimaan ;)


    • näinsevainon

      Nyt kannattaa muista se fakta, kun Fazerit ym tuli Suomeen, ei silloin ollut Kelat ja sossut jotka takasivat lorvimisen.. Oli alusta heti ajateltava toimeentuloaan..Eli yrittäjiksi esim..

    • HyväJari

      Tervo oikeassa.Hyvin jäsennelty faktat.

    • C1R

      Tervon logiikka lienee vihreiltä lainattua, eli sitä ei ole. Yli sata vuotta sitten tulleilla mamuilla ja nykymamuilla ei ole senkää vertaa yhteistä kuin keskiverto suomalaisella ja kiinalaisella. Yritin kerran lukea yhtä Tervon kirjaa, jätin kesken, koska logiikka oli siinäkin hukassa.

      • Rautapää12

        Niin minäkin luin Tervon yhtä kirjaa ,muistaakseni rautapää kesken jäi vaikka yritän lukea kaikki aloitamani kirjat lopuun tätä räpellystä ei kertakaikkiaan jaksanut .


    • MiidiMaidiMo

      Kaiken kaikkiaan niin typeriä, ja oikeastaan mitenkään asiaankuulumattomia "esimerkkejä ja todisteita", ettei sen kummemmin jaksa ja viitsi niitä alkaa ruotimaan täällä tollon kanssa. Mutta ajatteles nyt ihan itse hoita "älykön" juttuja, hänhän kirjoittelee itseasiassa siirtolaisista, eikä siis pakolaisista. Siirtolaisia on aina ollut, ja tulee aina olemaan, tulevia ja lähteviä. Monikultuurillisuus on siis siinä mielessä osa omaa kultturiamme, niin kuin valtaosan muidenkin länsimaiden. Enkä usko, että siirtolaisia kukaan vastustataakaan, vaan pakolaisia, joista suurinosa ei edes täytä pakolaisstatusta.

      • Immoslaiset eivät vetäne eroa noiden kahden välille.


    • fggrrrbhrtbh

      Tervan Jari voisi ottaa kotiinsa pari rikastajaa, näin ens alkuun.
      Ja näytä että on tosissaan jutuillaan, puskista on hyvä huudella,
      kun mitään ei tartte itse tahdä.

    • tervontarvon

      Kyllä mäkin naapuriin ottasin mamun joka laittaa firman pystyyn ja palkkaa suomalaisen töihin,nyt vaan pakkaa naapuriin tulemaan mamu joka raiskaa,rosvoaa.elää suomalaisten rahoilla....

    • aivannaulankantaan

      >>Rasistien kylmyys, kovuus ja tyhmyys ovat varmin todiste siitä, että suomalainen geeniperimä kaipaa pikaista rikastamista. Myös rasistien syvä historiattomuus riipoo.<<

    • mielisairaanhoitaja

      Älkää vastatko pepepe hän on mielenvikainen se tyyppi joka laukoo tänne noin yhden rivin sairaasta mielestä kumpuavia mielleyhtymiä

      Teette palveluksen tälle mielenvikaiselle, kun ette vastaa, sillä huomio hänen kirjoituksiinsa vain pahentaa pepepe sairautta

      Aikaisemmin tämä kirjoitti yhden sanan viestejä nimellä dotsepak

      • uuu5588

        Tämä pepepe joka on melkein kaikkien niccien takana tämä vasurihäirikkö joka pääsi sairaseläkkeelle päästänsä hullupaperit tulivat kertaheitolla katsokaa noita avauksia johon tämä pösilö vastailee itselleen ,teette suuren palveluksen ette alennu tälle tasolle antakaa hullun olla .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      111
      2883
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1683
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1646
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1155
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      196
      1065
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      142
      980
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      889
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe