Ja taas liikenteeseen. Konttorilla panivat ajokieltoon merkittävän ympäristöhaitan vuoksi. Myönsin, että auto oli likainen mutta kyse olikin päästöistä, jotka olivat täysin poskellaan. Vika löytyi äkkiä ja seuraavana päivänä tuli leima.
Vika oli aktiivihiilisuodattimelta lähtevä paluuletku, jotenkin näin se meni. Oli vanhuuttaan mennyt rikki vaikutti päästöihin katastrofaalisesti. Toinen vika oli väljä oikea alapallo.
Dedra ajokieltoon..
3
1598
Vastaukset
- Kiinnostaa
????????????
- r1150r
saattaa kiinnostaa kun jotakin vastaavaa sattuu kohdalle... Sovellettavissa tietysti myös Tempraan ja Tipoon kun samaa tekniikkaa ovat. Ja miksei kiinnostaisi muitakin kun etsivät vikaa vastaavaan vaivaan...
Hyvää Joulua muillekin asiattomien kommenttien heittelijöille! r1150r kirjoitti:
saattaa kiinnostaa kun jotakin vastaavaa sattuu kohdalle... Sovellettavissa tietysti myös Tempraan ja Tipoon kun samaa tekniikkaa ovat. Ja miksei kiinnostaisi muitakin kun etsivät vikaa vastaavaan vaivaan...
Hyvää Joulua muillekin asiattomien kommenttien heittelijöille!Onhan Dedralla ajajia vielä, kuten minäkin ja paljon saa sijoittaa, että parempi löytyy.
Kaikki Dedraa koskevat kommentit ovat erittäin kiinnostavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427