En nukkunut, mutta silmäni olivat kiinni, kun yhtäkkiä näin kuvan Vicktoriasta rantavedessä ja Danielin lähistöllä. Heillä oli kova hätä, joka koski jotakin perheenjäsentä. Karistin mielikuvan mielestäni, mutta se jäi vaivaamaan, koska vuosia sitten näin unen Madeleinesta ja hänen erkaantumisestaan perheestään, mikä sitten toteutuikin.
Ruotsin kuninkaalliset
9
<50
Vastaukset
- Kerro.oma.tulkinta
Miten tulkitset unen?
- saltandpepper
Kaikki unet eivät ole profetioita.
Näin äkkipäätä voisi kuitenkin ajatella, että voisi tarkoittaa ihan tuota mitä kirjoitat. Tai sitten se on vain uni todellakin jolla ei sen kummempaa merkitystä. Oman mielikuvituksen tuotetta. - Kerro.oma.tulkinta
saltandpepper kirjoitti:
Kaikki unet eivät ole profetioita.
Näin äkkipäätä voisi kuitenkin ajatella, että voisi tarkoittaa ihan tuota mitä kirjoitat. Tai sitten se on vain uni todellakin jolla ei sen kummempaa merkitystä. Oman mielikuvituksen tuotetta.Unet voivat olla joskus profetioita, mutteivat todellakaan aina. Joskus oma psyyke tuo jonkun tärkeän asian esille kuin huomauttaakseen, että itse on väärässä.
Kerran mietin pitkään unta, jossa valehtelin valehtelemisen jälkeen eräälle sukulaiselle. Sukulainen ei uskonut sanojani.
Viikkojen jälkeen ymmärsin unen. Olin omilla sanoillani - hyvää tarkoittaen - antanut eräästä toisesta sukulaisesta liian hyvää kuvaa tälle unessa olleelle sukulaiselle.
Uni toi sen esille, ettei unessa ollut sukulainen uskonut minua kuitenkaan. Täydellistä totuutta arjessa en tiedä. Itse opin kuitenkin sen, että olin liian ystävällinen puollustaessani tätä sukulaista kohtaan. Ei pidä tehdä mustasta valkoista ja valkoisesta mustaa. Se on väärin.
MInä tulkitsen sen suoraan näin:
Ylösotto on tapahtunut ja tosiuskovat ja viattomat ovat kadonneet.- asfgasdfgsfg
Taasko. Teitä temmotaan ylösalas kerran viikossa. Eikö se käy raskaaksi?
Jarmo, mihin nämä temmatut ovat matkalla? Mihin Jeesus oli matkalla?
Jos esimerkiksi Jeesuksen taivaaseen astuminen tapahtui 2000 vuotta sitten, niin heppu ei ole ehtinyt kovin kauas, vaikka liikkuisi valonnopeudella. Linnunradan halkaisija taitaa jotain 100000 valovuotta, joten Jeessus seikkailee jossain lähietäisyyydellä. Andromedaan taitaa olla matkaa pari miljoonaa valovuotta.
Kääntyykö Jeesus kesken matkan takaisin, jotta tempaus toteutuisi? Tämä taas on ristiriidassa sen kanssa, että tarinan mukaan Jeesus lähti isänsä tontille ja pääsi perille asti. Liikkuuvatko Jeesus ja temmatut suuremmalla nopeudella kuin valo?- saltandpepper
Vickan ja Danieliko jäivät tänne rannalle surkuttelemaan Jarmon unitulkinnan mukaan? Ihania ihmisiä, ja luulen että suhteet yläkertaankin on kunnossa heillä.
- Toinen.todellisuus
netpunk kirjoitti:
Jarmo, mihin nämä temmatut ovat matkalla? Mihin Jeesus oli matkalla?
Jos esimerkiksi Jeesuksen taivaaseen astuminen tapahtui 2000 vuotta sitten, niin heppu ei ole ehtinyt kovin kauas, vaikka liikkuisi valonnopeudella. Linnunradan halkaisija taitaa jotain 100000 valovuotta, joten Jeessus seikkailee jossain lähietäisyyydellä. Andromedaan taitaa olla matkaa pari miljoonaa valovuotta.
Kääntyykö Jeesus kesken matkan takaisin, jotta tempaus toteutuisi? Tämä taas on ristiriidassa sen kanssa, että tarinan mukaan Jeesus lähti isänsä tontille ja pääsi perille asti. Liikkuuvatko Jeesus ja temmatut suuremmalla nopeudella kuin valo?Ymmärrän irvailusi "netpunk", mutta tuo avaruuden suuruus on kyllä jotain erityistä. Jossakin kohtaa Raamattua on kirjoitus siitä kuinka Jumala käärii avaruuden kuin kirjakäärön rullalle. Elämme näissä maallisissa kuvioissa, mutta on olemassa myös muuta todellisuutta.
Ja tiedät myöskin sen, että Jeesus, Jumala yms. eivät ole maallisiin luonnonlakeihin sidottuja.
- Kerro.oma.tulkinta
Miksi Aloittaja ei ole kertonut omaa tulkintaa unestaan? Minut se saa epäilemään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747774Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372516
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152136Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 222008
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 591629
- 181599