Yleisesti tunnettu fakta on, että halukas nainen saa aina. Iästä ja vaa'an lukemasta riippumatta.
Mutta entä, jos nainen ei haluakaan ihan pelkkää seksiä? Varsinkin, kun yhden illan jutut ovat yleensä nautinnon suhteen niin yksipuolisia - ja se nautinto on nimenomaan miehen puolella. Yhden illan jutuissa tai pelkissä seksisuhteissa mies ei ole yleensä kiinnostunut naisen nautinnosta, kunhan saa mitä itse haluaa ja lähtee lätkimään.
Ns. friends with benefits-kuvio sopii minulle paremmin kuin hyvin. En tässä elämäntilanteessa kaipaa parisuhdetta enkä ole valmis sitoutumaan. Mutta sitten tuleekin ongelma vastaan: kaveripiirissäni ei ole lainkaan sopivia miehiä. Tunnen kaksi miestä, joista toinen on varattu, toinen homoseksuaali. Ymmärrättekö jo ongelmani?
Olen yrittänyt tutustua uusiin miehiin internetissä, ja nimenomaan seksi mielessä. Mutta jos nainen ilmoittaa etsivänsä seuraa sänkykamarin puolelle, ei miehen mielessä muuta enää olekaan. Ei kiinnosta viettää aikaa naisen kanssa tai oppia tuntemaan naista ollenkaan, halutaan vaan mahd. nopeasti vällyjen väliin.
Ja jos taas ei kerro että etsii seksiseuraa, miehet joko A) eivät ole kiinnostuneita tutustumaan lainkaan tai B) ovat kiinnostuneita romanttisessa mielessä, jolloin joudun "särkemään" heidän sydämensä kertomalla etten halua parisuhdetta. En halua käyttää rakastunutta miestä hyväkseni, kun itse haluan vain läheisyyttä ja seksiä ilman sitoutumista.
Kuinka voi tutustua mukaviin sinkkuihin miehiin joiden kanssa voisi viettää aikaa ilman turhia paineita, pitää hauskaa ja jutella kaikesta mahdollisesta, katsoa vaikka leffoja tai pelata videopelejä, ja silloin tällöin heilutella lakanoita?
Seksikumppanin löytämisen vaikeus
10
<50
Vastaukset
Moi, mitä ikäluokkaa hakemasi lakanoiden heiluttaja voisi olla?
- mukaviin
Mukaviin miehiin tutustuu kulttuuriharrastusten parista ja perhejuhlista.
- 0813
Samaa mieltä. Mikä ikinä sinua kiinnostaa, oli se sitten kulttuuri, liikunta, retkeily, opiskelu tms., niin sieltä varmasti löytyy se sielunkumppani. Ja kun siinä opitte toisene tuntemaan niin aina sieltä löytyy niitä sopivia yövieraitakin.
Kyse on nimenomaan siitä, ettei netistä löyty henkisiä yhteyksiä. Ne löytyvät kasvotusten. Vaikka työpaikalta.
- kaverinkans
täällä ois yks mies jota kiinnostaa juurikin sama mikä sua! :)
mulla oli ennen kaverin kans seksi suhde et aina baarin jälkeen mentiin jomman kumman luokse harrasteleen läheisyyttä ja seksiä, heti ku toinen sano et nyt ei enään nii se oli siinä ( todella hyviä kavereita ollaan edelleen ) :) - Ihanmuutenvaan
Jos on paikka vapaana ja olet aika lähellä laita viestiä [email protected]
- eijaksaeiei
En vaan kyllä opi ymmärtämään miksi tälläisiä asioita etsitään netissä, kun ihmisiä on tavattavissa kasvotustenkin..... ihminen voi olla mitä vaan netissä ja voi kyllä menettää paljon....... vai pelkääkö joku sit todellisuutta.
No pitää vaan laittaa meiliä ja lähtee tutustumaan.
Kyllähän joku tuollainen suhde kävisi hyvin ja itse tykkään käydä mielellään esim. jossain keikoilla ja seurakin kelpaa. Tuumaillaan!- 953094
Ei mies naiselta muuta halua kuin seksiä. Se, mikä sinusta on "hauskan pitämistä", on miehestä pakkopullaa, jonka seksin saanti vaatii.
- voielämää
Asia johon on vaikea kommentoida, mutta yritän.
Kyllä netti on vihoviimeinen paikka löytää mitää.... kukaan ei tiedä kuka ja millainen se toinen on siellä ja sit mitää sopimusseksiä ei voi tehdä, että kun tavataan kuukauden päästä, niin sit tehää sitä ja sitä... Entä se lunastaminen?
Kyllä se ihminen pitää edelleen kohdata livessä alusta saakka läheltä sitä omaa elinympäristöä ja saada sit jotenkin narutettua kiinnostumaan itsestä. Se on varmaa vaikeeta sanoa sille, että haluis jutella.... Eikä sitä juttua voi alkaa seksistä, vaan se pitää alkaa jostain muusta.... ja sit saada asiat etenemää.... Seksiin voi olla kaksikin askelta, mutta joskus voi olla kymmenen ja pahimmassa tapauksessa kierreportaat ja kaatumisia.
Ja jos halut pelkkää seksiä, nii pistä kioski pystyy kävelykadulle.... kyllä sinne joku tuo koiransa kuselle ja kaataa sinapit rinnuksille......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510152
- 816733
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424827- 614467
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684171Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313769- 472848
- 362595
- 402270
- 2151894