Vanhentuneet e-pillerit. Voiko käyttää?

pilleritönkö

Käytän Cerazette e-pillereitä ja nyt kolmen kuukauden satsi loppui eilen. Huomasin, että minulla on vielä vanhoja pillereitä kahden vuoden takaa jäljellä kaksi kuukautta ,mutta päiväys on ollut 5/2015. Mahtaako enää voida luottaa niihin?

5

5609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkäyttäisi

En käyttäisi. Ajattelisin itse ainakin näin, että raskaaksi tulemisen mahdollisuus kasvaisi niitä vanhoja pillereitä käyttäessä, mikäli siis ehkäisyyn pillereitä käytät.

• hgcjvb

Voi toki käyttää, mutta sitten ei pidä itkeä, kun "pillerit ovat pettäneet". Kuvitteletko, että ihan huvikseen on laitettu niihin jotain päivämääriä tai muita ohjeita?

• BLOODisLIFE

Niiden teho on huonontunut. Käytätkö ehkäisyn takia vai terveyssyistä?

• nainen39v

itse en käyttäisi vanhetuneita pillereitä.itsekin käytän cerazettea.oma vika kun et huolehdi siitä että pillereitä riittää.

• käyttäisinmutta

Minun kaapistani löytyy e-pillerit, joilla on käyttöaikaa vielä neljä vuotta.
      Jos sinun pillerisi ovat vain pari kuukautta yli-ikäisiä, niin tuskin niiden teho on romahtanut, jos olet säilyttänyt niitä oikein.
      Paniikkiin ei kannata mennä, mutta toisaalta olisi aika hankkia uudet pillerit. Jos lääkärin saa vasta kuukauden kuluttua, niin söisin vanhoja pillereitä siihen asti, että uudet on saatu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1642
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1555
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe