Escitaloparm ratiopharm

Piti olla hyvä lääke paniikkihäiriöön sekä sosiaalisten tilanteiden kammoon,,no joo söin kolme päivää 5mg per päivä,ja järkyttävät sivuvaikutukset

Pahoinvointi ,ruokahaluttomuus,ei saa nukuttua öisin ,sekä seksuaalihäiriöit,kulli aivan puuduksissa eikä kuti lähde...huh mitä myrkkyä
566
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

No se nyt on sitä serotoniinia, mitä sulla lähdettiin sillä lääkkeellä nostamaan, kun oletetaan että sulla on siitä puutos..

Äänestä
  • Nytkö jo paniikkikohtaukset ja ihmisten kohtaamisen pelonkin sanotaan olevan serotoniinivajeesta kiinni?

    Äänestä

  • Kyllähän se siihen varmasti auttaakin. Auttaahan extaasikin olemaan luontevampi ihmisten seurassa, mutta on ihan eri kysymys että johtuuko ongelma siitä ja mikä on tämän pitkäaikaisen serotoniinin peukaloimisen lopullinen hinta? Aku Kopakkalahan mm. sanoi että ihmisen aivojen serotoniinitasoa ei voi mitenkään mitata ellei päähän porata reikää.

    Olen itse syönyt joskus tramalia mielialalääkkeeksi. Sain sitä kipuun ja söin sitä lääkitäkseni mieltäni. Se kun nostaa sitä serotoniinia. Hyvin auttoi juu, mutta aiheutti myös hyvin ailahtelevia mielentiloja ja riippuvuutta.

    Äänestä

vaste lääkkeelle tulee n.2-3v.päästä.sitä ennen tulee erinäisiä oireta mm.kovaa ahdistuneisuutta,ainakin itselle.kestää aikansa ennenkuin keskushermosto tottuu.kysykää hyvät ihmiset apteekin ammattilaisilta lääkkeen mahd.sivuvaikutuksista ,varsinkin uuden lääkkeen kanssa.kun jaksaa sen pari -kolme viikkoa,helpottaa.viisas kysyy,eikä oleta ! !

Äänestä
  • Voin olla nyt hieman tyhmä, mutta eikös keskushermoston tottuminen tarkoita sitä että aineelle tulee toleranssi jonka jälkeen tilanne palaa lähemmäs alkuperäistä? Eikö siihen ahdistukseen nyt ole todella muuta lääkettä kun koko ihmisen serotoniinijärjestelmän toiminnan uusiksi laittaminen?

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Hhhhillll kirjoitti:

Piti olla hyvä lääke paniikkihäiriöön sekä sosiaalisten tilanteiden kammoon,,no joo söin kolme päivää 5mg per päivä,ja järkyttävät sivuvaikutukset

Pahoinvointi ,ruokahaluttomuus,ei saa nukuttua öisin ,sekä seksuaalihäiriöit,kulli aivan puuduksissa eikä kuti lähde...huh mitä myrkkyä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu