Toisaalta uskon että jumala minut paransi.
Toisaalta raamattu on ihmisten kirjoittama mielestäni ja jeesus...jeesuksesta ei ole todisteita.
Kunnioitan muutamien uskoa.
Tekeekö se minusta uskovaisen kun tavallaan ymmärrän ... osaksi se on kai muistojani..muistan kuinka onnellista aikaa se oli silloin kun olin (lapsen-)uskossa.
Olen kyllästynyt itseeni
2
<50
Vastaukset
- pdä
Jos Jumala sinut paransi, niin se on todistus sinulle Jeesuksesta.
Laki on Isä ja Poika on armo, yhdessä he ovat Jumalan Sana, kaksiteräinen miekka.
Ilman toista ei ole toista.
Laki ohjaa synnintuntoon, se näyttää ihmiselle, että hänen on mahdotonta pelastaa itseään.
Synnintunnon myötä ihmiselle jää kaksi vaihtoehtoa kieltää Jumala tai uskoa Jeesukseen Kristukseen syntien sovittajaan, eli armoon.
Hän ei ole kaukana yhdestäkään meistä, Jumala kutsuu sinua luokseen tällä hetkellä ja tiedät sen sydämessäsi.Hyvä pdä, Parantumisprosentti vakavasta sairaudesta oli 4%, eli ei mitään.
Aivan jeesuksesta se ei minulle kerro kunhan jumalan rakkaudesta. Niin paljon minä rukoilin.
Se saa minut uskomaan että jokainen uskovainen, kuten sinä, pelastuu kuolemalta.
Sillä jumala on pelastaja.
Niin tunnen. Että sinä olet turvassa, koska haluat olla jumalan oma. Jumala vastaa sinulle siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1292291Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871099Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo99963Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898- 53801
- 62799
Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi279792- 46789
- 84763
- 51723