Ei nyt oikein ainakaan minun ymmärrys riitä lappusen aikamäärään ja maksupäivään.
Ajoneuvovero ajalta 09.08.2015-08.08.2016
Eräpäivä 21.09.2015
Joutuessani ratsiaan minulta otetaan rekisterikilvet koska tässä on 44 pv joilta päiviltä en ole maksanut ajoneuvovero.
Ajoneuvoverolippu
9
192
Vastaukset
- Reinik
Enintään sakottavat tyhmyydestä.
- maksettu.on
Kyllä sossu on sen jo maksanut, älä suotta huoli, niille menee suoraan kaksoiskappale kun tietävät että olet PA.
- diipadaii
Älä murehdi asioita, joihin ei ymmärrys riitä.
- Simplyskoda
Nyt vaan olet sen 44 pv ajamatta.
- Eräpäiväys
Älä murehdi, saat ajaa 44 pv velaksi...
- nollasumma
Ei sitä ennen eräpäivää tarvii maksaa.
- nollapää
Apua.
- ymmärrysnäin
Noin se menee. Laskun eräpäivä on liian myöhässä. Maksa ajoissa niin saat ajaa myös ennen eräpäivää
- tylsä_pää
siis mitä vittua häh.
lasku on maksettava viimeistään eräpäivänä. jos ei ole maksettu, niin autoa ei saa käyttää sen jälkeen liikenteessä. miten te teette näin yksinkertaisesta asiasta näin vaikeaa?
tai ootas.. mitenkäs se nyt olikaan.. hmm.. oliskohan se sit kuitenkin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161