Profeetallinen aamunäky.

Avattu_sanoma

Sain aamunäyn jossa suuren kuusen latvus oli laho ja puolenvälin kohdalla se oli toiselta puolelta osalta matkaa ruskea.
Samalla hetkellä ajatuksiini tuli eräs S24 -profetiat palstalle kirjoittava persoona, joten mahdollisesti juuri tuo aamunäyssä ollut kuusipuu varmaankin kertoo kyseisen henkilön ominaisuuksista. Ehkä hän on eräällä tavalla sairas kuten suurin osa muistakin uskovaisista palstan käyttäjistä, tai muuten vain ajatuksiltaan jäykistynyt paikoilleen.
Itselleni tuo näyn sanoma on täysin selvä ja ehkäpä joku muukin lukijoista ymmärtää siihen kätketyn viestin kuvittelemalla kuusipuun sijalle ihmisen.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En_ymmärrä

En ymmärrä ollenkaan näitä näkyjä, joihin sekoitetaan uskonto. Ihmiset selittää kaikenmaailman uniaan ja mielikuviaan. Pitävät kaikkea profetioinaan ja toitottavat niistä muille. Mielestäni nämä eivät liity mitenkään uskontoon, vaan ihmismieleen ja psyykeen.

• voi_voi_

Ei tarvitse olla kovin kummalliset hoksottimet ymmärtääkseen mitä aloitusviestissä tarkoitetaan, mutta siitäkin huolimatta tuo näyttää olevan tämän palstan käyttäjille liian ylivoimaista.

• sinettisormus1

..... kiitos ...........

• voi_voi_

Etpä kiittelisi silloin jos huomautus koskisi (omalla tavallaan vastaavanlaista) sinun kirjoitustasi.

• sinettisormus1
        voi_voi_ kirjoitti:

Etpä kiittelisi silloin jos huomautus koskisi (omalla tavallaan vastaavanlaista) sinun kirjoitustasi.

...entäpä jos käänsin vain toisenkin poskeni .....

• Saattaa olla... mutta haluan muistuttaa ettei raamatullisesti koskaan puuta verrata ihmiseen, vaan oksat ovat ihmisiä, runko on sen suvun/uskonlahkon/tms. alkuperä. Esimerkiksi Hesekiel 47 kertoo runsaista hedelmäpuista ja taas Matteus 21 kertoo viikunapuusta, jonka hedelmät eivät kasvaneet. Jooel 1:ssä on kuivettuneista puista.
      Se miksi sinulle tuli meistä vakiokirjoittajista joku mieleen, niin se on taas vaikeempi juttu, ehkä enemmänkin liittyy siihen näkemäsi selvittämiseen.

• Pilvipoutaa

Tuo oli hyvä tieto - oksat ovat ihmisiä.
        Minulla kerran tärkeässä maallisessa unessa puiden rungot olivat mielestäni tärkeitä asioita, tapahtumia jne. menneisyydestäni. Siis se juuri tärkein mikä oli jäänyt psyykkeeseeni - karsittu kaikesta turhasta.

• Pilvipoutaa

Epäilen Aloittajan kristillisyyttä.

• Sairasta-on

sairas aloitus kuten koko palstan touhu...

• Etkö_ymmärrä

Aloittaja piruilee jäljittelemällä "sinettisormus1" vielä sairaampaa kirjoitusta.
        Latvalaho ja ruskea puun toinen puoli, eli viirapää ja paskat housuissa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe