Hei! Toivoisin kokemuksianne Microgynonista. Itselläni ollut jo vuosia ja vuosia käytössä Diane Nova aknen vuoksi mutta ilmeisesti ei enää sovi, koska on alkanut tulla säännöllisesti tiputtelu- ja läpäisyvuotoa. Nyt tarkoitus vaihtaa Microgynoniin. Olen huolissani siitä, miten pillereiden vaihto mahdollisesti vaikuttaa akneen. Viimeksi kun pyrin Diane Novasta pois, tuli aknekin takaisin eikä lähtenyt millään, ennen kuin aloitin Diane Novan uudestaan. Onko muilla kokemusta aknen uusiutumisesta pillerimerkin vaihdon yhteydessä?
Diane Nova -> Microgynon
2
230
Vastaukset
- dianeeeeee
Olen syönyt about 3 vuotta diane novaa. Parin vuoden jälkeen kokeilen ehkä kuukauden matalahormonisempaa merkkiä läjed välittömästi meni iho taas huonoon kuntoon. Onko tuo microgynon vielä korkeahormonisempi sitten? Ymmörtääkseni tiputteluvuoto johtuu liian matalahormonisesta pilleristä, eli älä ainakaan matalempasn vaihda.
- Giyan
No ainakin eri hormonia siinä on ja pienempi määrä, mikäli mä yhtään mitään noista määristä ymmärrän. Lääkäri sanoi, että Microgynonissa olisi parempi tiputtelukontrolli, liekö nyt sit kuitenkaan niin... No, tänään eka pilleri uutta merkkiä, toivotaan parasta ja pelätään pahinta vai miten se meni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2664654Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232590Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951282
- 471169