Hei! Toivoisin kokemuksianne Microgynonista. Itselläni ollut jo vuosia ja vuosia käytössä Diane Nova aknen vuoksi mutta ilmeisesti ei enää sovi, koska on alkanut tulla säännöllisesti tiputtelu- ja läpäisyvuotoa. Nyt tarkoitus vaihtaa Microgynoniin. Olen huolissani siitä, miten pillereiden vaihto mahdollisesti vaikuttaa akneen. Viimeksi kun pyrin Diane Novasta pois, tuli aknekin takaisin eikä lähtenyt millään, ennen kuin aloitin Diane Novan uudestaan. Onko muilla kokemusta aknen uusiutumisesta pillerimerkin vaihdon yhteydessä?
Diane Nova -> Microgynon
2
238
Vastaukset
- dianeeeeee
Olen syönyt about 3 vuotta diane novaa. Parin vuoden jälkeen kokeilen ehkä kuukauden matalahormonisempaa merkkiä läjed välittömästi meni iho taas huonoon kuntoon. Onko tuo microgynon vielä korkeahormonisempi sitten? Ymmörtääkseni tiputteluvuoto johtuu liian matalahormonisesta pilleristä, eli älä ainakaan matalempasn vaihda.
- Giyan
No ainakin eri hormonia siinä on ja pienempi määrä, mikäli mä yhtään mitään noista määristä ymmärrän. Lääkäri sanoi, että Microgynonissa olisi parempi tiputtelukontrolli, liekö nyt sit kuitenkaan niin... No, tänään eka pilleri uutta merkkiä, toivotaan parasta ja pelätään pahinta vai miten se meni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599