Ruumis kellui uimahallissa....?

Tapaus-Outo

23

2187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voivoivoivoi

      Olisiko joku kilpauimari, joka vetänyt treeniä viime minuuteilla ja uimavalvoja nähnyt nousevan vedestä suihkutiloja päin. Todellisuudessa hypännyt vielä kerran altaaseen viimeisille altaanmitoille ja mitä sitten? Uimavalvoja luullut kaikkien nousseen altaasta ja poistuneen suihkutilojen kautta uimahallista pois. Ei olisi ensimmäinen kerta uimahallien historiassa:(

      • Kroolaaja

        Juu mutku tämä isäntä oli majoittunu sinne niin mitä järkeä olisi poistua suihkun kaultta pois hostellista?


      • Urheiluopistolainen
        Kroolaaja kirjoitti:

        Juu mutku tämä isäntä oli majoittunu sinne niin mitä järkeä olisi poistua suihkun kaultta pois hostellista?

        Kuortaneen uimahalli on eri rakennuksessa kuin majoitustilat. Uimahallissa ei saa yöpyä ja kulku sieltä pois on suihkutilojen ja pukuhuoneen kautta kahvioon ja ulko -ovelle. Hostellit on sitten erikseen. Tämä on urheiluopisto.


      • sinäkroolaja
        Kroolaaja kirjoitti:

        Juu mutku tämä isäntä oli majoittunu sinne niin mitä järkeä olisi poistua suihkun kaultta pois hostellista?

        Mitähän sä tänne tuut pätemään ku et mistää mitää tierä.


      • Upposukeltaja
        sinäkroolaja kirjoitti:

        Mitähän sä tänne tuut pätemään ku et mistää mitää tierä.

        Älä vouhota siinä, ukko oli yöpyny uima-altaassa et sä sille mitään voi huvinsa kullaki mut nyt kävi näin.


      • Uimarengas

        Eikö uimavalvoja nimenomaan valvo, että uima-altaassa ei tule vaaratilanteita, pelastaa, elvyttää. Ei nykypäivänä voi käydä niin, että hukutaan valvojan huomaamatta tai jos hukutaan, niin kyllä se pitäisi heti huomata eikä seuraavana päivänä. Hän valvoo, että kaikki poistuu altaasta hallin sulkeuduttua. Mitä, jos olisi ollut vaikka joku pidempi juhlapyhä?


      • Swincoach
        Uimarengas kirjoitti:

        Eikö uimavalvoja nimenomaan valvo, että uima-altaassa ei tule vaaratilanteita, pelastaa, elvyttää. Ei nykypäivänä voi käydä niin, että hukutaan valvojan huomaamatta tai jos hukutaan, niin kyllä se pitäisi heti huomata eikä seuraavana päivänä. Hän valvoo, että kaikki poistuu altaasta hallin sulkeuduttua. Mitä, jos olisi ollut vaikka joku pidempi juhlapyhä?

        Ei kai se valvoja tahalleen ole sen uimarin antanut hukkua?


      • LeksaI

        kelluuk ruumis mukamas? :O


      • tukkkojoo
        Upposukeltaja kirjoitti:

        Älä vouhota siinä, ukko oli yöpyny uima-altaassa et sä sille mitään voi huvinsa kullaki mut nyt kävi näin.

        Naama kiinni apina.


      • Anonyymi
        Urheiluopistolainen kirjoitti:

        Kuortaneen uimahalli on eri rakennuksessa kuin majoitustilat. Uimahallissa ei saa yöpyä ja kulku sieltä pois on suihkutilojen ja pukuhuoneen kautta kahvioon ja ulko -ovelle. Hostellit on sitten erikseen. Tämä on urheiluopisto.

        Veikkaan että se ei välttämättä auta


    • huoneeton

      Tosin eipä opistollakaan juurikaan iltaisin henkilökuntaa näy, kävimme kesällä yösijaa kysymässä, mutta kun kiertelimme paikat läpi eikä ketään näkynyt niin jatkoimme matkaa.

      • Jones441

        Säästetään ja säästetään. Henkilökunta minimiin ja tuloksia metsästämään. Muuallakin kuin kilparadoilla...


    • Salauimari

      No nyt sitä juttua tutkitaan jo kuolemantuottamuksena. Onhan se kyllä niin, että uima-allas ja tilat pitää tarkistaa ennenkö lähtee töistä mutta, jos mies piilotteli jossain tietentahtoen minkä sille kukaan voi.

    • akte

      Paaikallinen maakuntalehti on jättänyt uimahallikuoleman tosi kehnolle hoidolle. Ei mainintoja, oinko siellä ollut valvojaa ja jos ei pitäisikö siellä olla sellainen. Ainakin maakunnan muissa halleissa noudatetaan aika tiukkoja valvontamääräyksiä. Kuortaneen urheiluopiston tj pitää tapausta mysteerinä. Pysyisi hiljaa.

      • Sammakkosuussako

        Minua myös ihmetytti kommentti mysteeristä. Kyllä siellä valvoja on ollut ja varmastikin luvat sun muut kunnossa. En sitä epäile ollenkaan. Kyseenalaista julkisuutta tämä kyllä on. Tj ei anna tämmöisiä kommentteja julkisuuteen. Olikohan vain ajattelematon lipsahdus?


      • Anonyymi
        Sammakkosuussako kirjoitti:

        Minua myös ihmetytti kommentti mysteeristä. Kyllä siellä valvoja on ollut ja varmastikin luvat sun muut kunnossa. En sitä epäile ollenkaan. Kyseenalaista julkisuutta tämä kyllä on. Tj ei anna tämmöisiä kommentteja julkisuuteen. Olikohan vain ajattelematon lipsahdus?

        Happi laete voittaa paine ilma sukeluksen koska se ei lähetä kuplia pinttaan


    • Tietoja

      Mitä uutta?

    • midle

      JÄRKYTTÄVÄÄ.....miten tommosta voi tapahtua, ettei kukaan huomaa.

      • Direktiivitkuntoon

        Sitähän ne juuri selvittää. Uskomatonta kertakaikkiaan. Toivottavasti tämä lisää uimahallien turvallisuutta jatkossa vaikka harvinainen onnettomuus taisikin olla.


    • Anonyymi

      Mitä uutta?

      • Anonyymi

        Vanaha juttu..


    • Anonyymi

      Uusi juttu mulle, en ole nähnyt Ilkassa uutista. Varmaan on ollut pieni juttu, jos ollenkaan.
      Äijä on taatusti jäänyt jonnekin piiloon hallin sulkeuduttua. Muutenhan se olisi ajettu ulos.
      Mitä jutusta myöhemmin selvisi? Ei mitään?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe