Olipa harvinaisen kauhia löytö lauantaiaamuna Kuortaneen urheiluopiston uimahallissa. Minkähän takia mies oli jäänyt yöksi uimaan oliko uimavalvoja unohtanut hänet uima-altaaseen vai kuka?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015081520183305_uu.shtml
Ruumis kellui uimahallissa....?
23
2187
Vastaukset
- Voivoivoivoi
Olisiko joku kilpauimari, joka vetänyt treeniä viime minuuteilla ja uimavalvoja nähnyt nousevan vedestä suihkutiloja päin. Todellisuudessa hypännyt vielä kerran altaaseen viimeisille altaanmitoille ja mitä sitten? Uimavalvoja luullut kaikkien nousseen altaasta ja poistuneen suihkutilojen kautta uimahallista pois. Ei olisi ensimmäinen kerta uimahallien historiassa:(
- Kroolaaja
Juu mutku tämä isäntä oli majoittunu sinne niin mitä järkeä olisi poistua suihkun kaultta pois hostellista?
- Urheiluopistolainen
Kroolaaja kirjoitti:
Juu mutku tämä isäntä oli majoittunu sinne niin mitä järkeä olisi poistua suihkun kaultta pois hostellista?
Kuortaneen uimahalli on eri rakennuksessa kuin majoitustilat. Uimahallissa ei saa yöpyä ja kulku sieltä pois on suihkutilojen ja pukuhuoneen kautta kahvioon ja ulko -ovelle. Hostellit on sitten erikseen. Tämä on urheiluopisto.
- sinäkroolaja
Kroolaaja kirjoitti:
Juu mutku tämä isäntä oli majoittunu sinne niin mitä järkeä olisi poistua suihkun kaultta pois hostellista?
Mitähän sä tänne tuut pätemään ku et mistää mitää tierä.
- Upposukeltaja
sinäkroolaja kirjoitti:
Mitähän sä tänne tuut pätemään ku et mistää mitää tierä.
Älä vouhota siinä, ukko oli yöpyny uima-altaassa et sä sille mitään voi huvinsa kullaki mut nyt kävi näin.
- Uimarengas
Eikö uimavalvoja nimenomaan valvo, että uima-altaassa ei tule vaaratilanteita, pelastaa, elvyttää. Ei nykypäivänä voi käydä niin, että hukutaan valvojan huomaamatta tai jos hukutaan, niin kyllä se pitäisi heti huomata eikä seuraavana päivänä. Hän valvoo, että kaikki poistuu altaasta hallin sulkeuduttua. Mitä, jos olisi ollut vaikka joku pidempi juhlapyhä?
- Swincoach
Uimarengas kirjoitti:
Eikö uimavalvoja nimenomaan valvo, että uima-altaassa ei tule vaaratilanteita, pelastaa, elvyttää. Ei nykypäivänä voi käydä niin, että hukutaan valvojan huomaamatta tai jos hukutaan, niin kyllä se pitäisi heti huomata eikä seuraavana päivänä. Hän valvoo, että kaikki poistuu altaasta hallin sulkeuduttua. Mitä, jos olisi ollut vaikka joku pidempi juhlapyhä?
Ei kai se valvoja tahalleen ole sen uimarin antanut hukkua?
- LeksaI
kelluuk ruumis mukamas? :O
- tukkkojoo
Upposukeltaja kirjoitti:
Älä vouhota siinä, ukko oli yöpyny uima-altaassa et sä sille mitään voi huvinsa kullaki mut nyt kävi näin.
Naama kiinni apina.
- Anonyymi
Urheiluopistolainen kirjoitti:
Kuortaneen uimahalli on eri rakennuksessa kuin majoitustilat. Uimahallissa ei saa yöpyä ja kulku sieltä pois on suihkutilojen ja pukuhuoneen kautta kahvioon ja ulko -ovelle. Hostellit on sitten erikseen. Tämä on urheiluopisto.
Veikkaan että se ei välttämättä auta
- huoneeton
Tosin eipä opistollakaan juurikaan iltaisin henkilökuntaa näy, kävimme kesällä yösijaa kysymässä, mutta kun kiertelimme paikat läpi eikä ketään näkynyt niin jatkoimme matkaa.
- Jones441
Säästetään ja säästetään. Henkilökunta minimiin ja tuloksia metsästämään. Muuallakin kuin kilparadoilla...
- Salauimari
No nyt sitä juttua tutkitaan jo kuolemantuottamuksena. Onhan se kyllä niin, että uima-allas ja tilat pitää tarkistaa ennenkö lähtee töistä mutta, jos mies piilotteli jossain tietentahtoen minkä sille kukaan voi.
- akte
Paaikallinen maakuntalehti on jättänyt uimahallikuoleman tosi kehnolle hoidolle. Ei mainintoja, oinko siellä ollut valvojaa ja jos ei pitäisikö siellä olla sellainen. Ainakin maakunnan muissa halleissa noudatetaan aika tiukkoja valvontamääräyksiä. Kuortaneen urheiluopiston tj pitää tapausta mysteerinä. Pysyisi hiljaa.
- Sammakkosuussako
Minua myös ihmetytti kommentti mysteeristä. Kyllä siellä valvoja on ollut ja varmastikin luvat sun muut kunnossa. En sitä epäile ollenkaan. Kyseenalaista julkisuutta tämä kyllä on. Tj ei anna tämmöisiä kommentteja julkisuuteen. Olikohan vain ajattelematon lipsahdus?
- Anonyymi
Sammakkosuussako kirjoitti:
Minua myös ihmetytti kommentti mysteeristä. Kyllä siellä valvoja on ollut ja varmastikin luvat sun muut kunnossa. En sitä epäile ollenkaan. Kyseenalaista julkisuutta tämä kyllä on. Tj ei anna tämmöisiä kommentteja julkisuuteen. Olikohan vain ajattelematon lipsahdus?
Happi laete voittaa paine ilma sukeluksen koska se ei lähetä kuplia pinttaan
- Tietoja
Mitä uutta?
- midle
JÄRKYTTÄVÄÄ.....miten tommosta voi tapahtua, ettei kukaan huomaa.
- Direktiivitkuntoon
Sitähän ne juuri selvittää. Uskomatonta kertakaikkiaan. Toivottavasti tämä lisää uimahallien turvallisuutta jatkossa vaikka harvinainen onnettomuus taisikin olla.
- Anonyymi
Mitä uutta?
- Anonyymi
Vanaha juttu..
- Anonyymi
Uusi juttu mulle, en ole nähnyt Ilkassa uutista. Varmaan on ollut pieni juttu, jos ollenkaan.
Äijä on taatusti jäänyt jonnekin piiloon hallin sulkeuduttua. Muutenhan se olisi ajettu ulos.
Mitä jutusta myöhemmin selvisi? Ei mitään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674