Uskaltaako sitä hyväksyä vai onko Jambe sen takana?
Rouva Hoikkalalta tuli facebookissa kaveripyyntö
19
190
Vastaukset
- ainofan
En löytänyt tätä Rouva Hoikkalaa lainkaan , en ainakaan mitään asiallista , Ainon nimellä löysin , onko se se tarkoitettu?
- jambellekans
Juu se on se oikee.Onkohan Jambelle tullu pyyntöö??
- eevertti.rouva
Hyväksy heti koska kiintiö voi prouvan sivupersoonissa
tulla täyteen. Pitää paikkansa, että olen nyt myös facebookissa. Yritin lähestyä myös Joonas Hatusta, mutta lyhyen keskustelun jälkeen hän esti minut. Ehdotin hänelle liittolaisuutta Hoikkalan Vastaisessa Rintamassa (HVR). Olet joko Hoikkalan puolella tai häntä vastaan. Hatunen valitsi jo puolensa!
- ei_mitään
Ei sinne kannata mitään kaveripyyntöjä hyväksyä.Melkein yhtä hyvä keskustelu
palsta kun tämä Suomi. 24.Ei tule kun paskaa niskaan.Tyhmää pistää ainakin
kuvia,niitä ei saa sieltä ikänä pois,paitsi karva noppa kun tarpeeksi sekoilee? ei_mitään kirjoitti:
Ei sinne kannata mitään kaveripyyntöjä hyväksyä.Melkein yhtä hyvä keskustelu
palsta kun tämä Suomi. 24.Ei tule kun paskaa niskaan.Tyhmää pistää ainakin
kuvia,niitä ei saa sieltä ikänä pois,paitsi karva noppa kun tarpeeksi sekoilee?Kyllä minä, Eskoseni, sinullekin pyynnön laitoin. Olisin erittäin tyytyväinen, jos hyväksyisit sen.
- Anonyymi
Hatunen on taistellut yksin häntä vastaan. Syytä ei tiedä kai kukaan?
- Anonyymi
Hyvin erikoista että hatunen ei halunnut olla rintamassa mukana.
Jarmo oli estänyt minut ja Reijo oli poistanut pyyntöni ja poistanut minulta mahdollisuuden pyytää hänet kaverikseni. Kaikki minut jättää ja hylkää: Joonas, Jarmo, Reijo........
- reijo.kuka
Vehmala?
- onko.mieskuntoa
Vieläkö Matti käy kerran viikossa luonasi?
- onko.hoikkala.hokkanen
Rouva Hoikkala on ny fasessa Prouva Hokkanen.
- hoikkala.paras
Sais muuttaa nimensä Hoikkalaksi.
Sain lähtöpassit facebookista. Käyttäjätilini oli suljettu. Todennäköisesti Jarmon ansiosta!
- kaino.akkala
Ei siellä toisten ammattimaisia solvaajia pidetä.
- Anonyymi
kaino.akkala kirjoitti:
Ei siellä toisten ammattimaisia solvaajia pidetä.
Aino ei ole koskaan solvannut täällä ketään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aino ei ole koskaan solvannut täällä ketään!
eiköös se aino jo delannutpekkansa ruumiissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiköös se aino jo delannutpekkansa ruumiissa
kun ajoi päin tiejyrää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569