Fillareille pitää antaa oma mahdollisuutensa kaupungeissa/taajamissa.
Kaupunkisuunnittelussa ei olla varauduttu tähän liikenteen kasvuun kevyen liikenteen osalta riittävästi.
Varmasti asiaa jo pohditaan ja on pohdittu, pakko sille on alkaa jotain tehdä.
Pyöräilijämäärät sekä nopeudet ovat aivan eri luokkaa nykyään.
Ikävää ,että onnettomuus tapahtui. Autot ja pyörät on pidettävä erillään.
Fillareille omat kaistat, sillä selvä.
4
<50
Vastaukset
Juu, näitä vauhti-idiootteja riittää nykyään, ajetaan neljääkymppiä lasten joukossa, mutta autojen pitäisi ajaa jopa kolmeakymppiä. Laitetaan pyöräilijöille samat verot kuin autoilijoille eli maksakoon itse baanansa.
Pyöräilijämäärät taas ovat laskeneet verrattuna esim. 50-lukuun jolloin useat ajoivat töihin pyörillä.- Zixingche_chedao
Näinhän jo sivistysmaiden suurkaupungeissa toimitaan jo, mutta ei meillä junttilassa.
- enpäusko
Öljyttömässä Hölmölässä suunnitellaan kaikki autoilun ehdoin. Onko yhdessäkään kaupassa edes toimivaa pyöräparkkia?
- AsetettavaRajoja
Polkupyöräilijöiden nykyinen uhitteleva käytös on jo pöyristyttävää. Helpointa olisi määritellä isojen taajamien keskustoihin polkupyörävapaa alue. Aivan tarpeetonta käyttää pyörää alueella, jossa on lyhyet kävelymatkat. Pyöräilyn valistunut rajoittaminen poistaisi isoimman osan ongelmista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477