Sitä vaan että tietää välttää niitä paikkoja.
Missä te köyhät käytte syömässä?
57
120
Vastaukset
- syömään
Mehän tehdään itse oma ruokamme tai sitten ollaan täyden palvelun hotellissa, paremmanpuoleisessa. Halpahan se vasta kalliiksi tulee. Näin äiti ennen opetti. Ja sanonpa senkin, että rehellisen ihmisen ei tarvitse karttaa ketään.
- karatekid
toivottavasti aina eri paikassa missä sinä,voi olla että saisit mustat silmät jos sattuisit samaan paikkaan idiootti.
- köhätkyykkyyn
On se sairasta kun köyhää lyödää joka paikassa. Taitaa olla joku hallituspuolueen edustaja kun yritää saada meidät veronmaksajat kyykkyyn. Pitää järjestää iso mielenosoitus tämän takia. Meillä on ruokaunelmia. Ei aina jaksaa syödä hernekeittoa, joskus on saatava pihviäkin. Toisaalta meille vegaaneille ja vihervasureille riittää terveellinen itu- ja kaniruokakin.
- vetelystenvaltakunta
Suomessa mitään köyhiä ole. Täällä on niin hyvä ja avokätinen sosiaaliturva että puolet kansasta raapii muniaan soffalla ja haisee. Kunniakansalaiset hiekkamaista lisääntyvät kuin kanit. Nyt kuulemma saadaan taas kymmenen tuhatta lisää raiskailemaan ja ryöstelemään.
- Pelleily_seis
Olipas typerä kommentti.
- huonotuloinen
Ei köyhyys tartu! Ihan rennosti vaan sinne mäkkäriin, missä mekin..
- Toluca
Minusta tass on mukava mennä syömään jonnekin turistialueen ulkopuolelle, jos on sopivasti aikaa. Silloin ei tarvitse hävetä noita liian rikkaita rehentelijöitä ja kokomkansan nolaajia!
- Kiitos_nauruista
Tuo oli kyllä tämän päivän paras kommentti: "Ei köyhyys tartu! Ihan rennosti vaan sinne mäkkäriin, missä mekin.." Noin sitä pitää tyhmän kysymykseen vastata! :D
- hormonisyy
Ei köyhyys tartu mutta miksi köyhyyttä esiintyy joissakin suvuissa enemmän kuin toisissa suvuissa. Sen täytyy olla perinnöllistä tai sitten tarttuvaa lajia. Epäilen että köyhyystartunnan saaneilla on jokin Kanarialle menoa lisäävä tekijä, ettei vaan ole auringon valon puute eli d-vitamiinin vajaus.
- huonotuloinen
Se ehkä menee suvuittain, mutta ei se ravinteleissa tartu. Ihan huoleta vaan! No panik!! Oikeasti köyhillä ei ole varaa Kanarianmatkaankaan!! Mutta onneksi tänne voi tulla virtuaalimatkalle, kuten täällä suurin osa tekeekin!!
- LasPalmasOk
Toisaalta moni köyhä eläkeläinen käy talvet Kanarialla. Säästää ruokakustannuksissa matkakulut ja saa talven olla paremmassa lämmössä kuin kotimaassa. Ei minullakaan paljon ole rahaa mutta säästämällä pääsen Kanarialle kerran vuodessa. Taas mennään lokakuussa.
- caramba
Minä laitan itselleni ruokaa ja käyn paikallisten paikoissa jossa on yleensä halpaa ja hyvää ruokaa, minä säästän myös kotimaassa en bailaa en tupakoi ym, siksi saa hyvän pitkän loman taas ihanaan Las Palmasiin, kämppä on vuokrattu ja lennot jo maaliskuulla, niin säästöä tuli.
- Kaikkikäypi
Siellä missä on parhaat pihvit, ihan sama mitä maksaa!
- vanha.köyhä
No eihän me köyhät luonnollisestikaan syödä ollenkaan, pahvipää!
- Rutiköyhä.puertolainen
Mitä ihmettä?! Ei kai aloittaja ole itse tulossa köyhien paikkaan???..."että osaa varoa tulemasta samaan ruokapaikkaan meidän köyhien kanssa" !!!!!!
Kyllä tuossa nyt piilee se vaara, että ap-pahvi voi ihan vahingossa osua samaan kuppilaan ja jopa samaan pöytään kuin me köyhät. Sitten menettää hän kasvonsa ja katu-uskottavuutensa. Niin alas vajottuaan aloittaja kai meneekin Teiden huipulle ja hyppää pois köyhien joukosta. Sen pituinen se.
- Pelleily_seis
Kiva, kun joku ääliö viitsii provota. Itse syön ruokia, mitä vaimo laittaa kotioiloissa. Kanarialla syömme nykyään useimmiten Puerto se la Cruzissa Riu Garoe hotellin runsaasta noutopöydästä. Sitä voin suositella kaikille, sillä niin hyvätasoinen ja maukas tuo kattaus on. Tosin ei ihan ilmainen. Siellä on senverran tasokas ilmapiiri pukukoodeineen, että aloittajan kaltaiset ääliöt pysyvät onneksi kaukana.
- torrelaine
Oho, käyvätkö varakkaat ihmiset Kanarialla?
- vanha.köyhä
Ihmisen arvoa ei onneksi punnita rahalla. Jotka niin tekevät, voivat sen tehdä aivan rauhassa, mutta matkustaminen minne tahansa on niin positiivinen asia, että toivoisin ääliöiden pysyttelevän ääliöpalstoilla ja antavan meidän ihan tavallisten ihmisten keskustella matkustamisen pienistä ja isommistakin iloista keskenämme.
Jostain syystä toisten ihmisten matkailuun puuttuminen on joillekuille korostetun tärkeää. Milloin mennään väärään kohteeseen, million vietetään aikaa matkalla väärällä tavalla. Milloin ollaan "vain" turisteja, kun oikeat ulkomaanmatkailijat ovat tietenkin travellereita. Ihmettelen tätä toisten ihmisten kalvamista, eikö ihmisille riitä omat asiat? Kulunut sanonta sen e-kirjaimella alkavan hankkimisesta on näemmä edelleen paikallaan.
- holaaholaa
kanaria on junttien ja perseaukisten paikka
- vanha.köyhä
Junttiutta ja peraukisuutta ei ole edelleenkään kriminalisoitu.
Parempaa päivänjatkoa sinulle! - Pelleily_seis
Juntteja ja persaukisia lienevät vain Kanariaa kritisoivat. Kotisohvalla, kaapin takaa ja, verhonraosta kun kyynisen katkerana ajatuksiaan täällä postailee, tulee tuollaisa holaholaan avauksia. Mun käsityksen mukaan ne "köyhät", jos ketään sellaisiksi voi kutsua, käyvät Tallinassa etelänmatkalla. Kyllä Kanarianmatkaajilla pitää jonkinverran tuloja olla. Ei se eläminen tuolla mitään ilmaista ole.
Mutta aloittajalle vestaukseksi tyhjentävästi, että syömme Kanarian kaikissa baareissa yhdessä kerrallaan ja meitä on tuhansia, joten yksikään ei jää tyhjäksi, joten pysy poissa koko saarelta ja linnoittaudu sinne kaapin taakse egobuustaamaan typeryyttäsi.
- MeTammelat
Me syödään Vaarilassa ja Alumiinipannussa. Illalla juodaan olutta Kamarimusiikki-Baarissa.
- U.K.K
Syön vain Michelin-oppaan ravintoloissa. Kahden tähden ravintoloita on Kanarialla tosin vain 13 kpl, mutta eipähän tarvitse kärsiä aikaerosta.
- Pelleily_seis
Ei takaa muiten laatua noikaan tähdet. Kerran Pariisin liepeillä, muistaakseni Chateau de la Montervillargenne hotellissa vierailin yhdessä kaksi tähteä haarukka ravintolassa ja pari viidestä ruokalajista maistui lähinnä pahvilaatikolle.
Tämän kirjoitin siksi, että eivät puitteet ja arvostelut pelkästään tee ravintolaa. Vain maulla ja seuralla, sekä atmosfäärillä on merkitystä. Sellaisia baareja löytyy Kanarialta monia. Hyvä vaan jos nokannyrpistelijät ja muut hienostelijat ymmärtävät pysyä niistä poissa ja keskittyvät pahvilaatikon taspisen ruuan pureskeluun esottäen parempaa väkeä tahoillaan. - U.K.K
Pelleily_seis kirjoitti:
Ei takaa muiten laatua noikaan tähdet. Kerran Pariisin liepeillä, muistaakseni Chateau de la Montervillargenne hotellissa vierailin yhdessä kaksi tähteä haarukka ravintolassa ja pari viidestä ruokalajista maistui lähinnä pahvilaatikolle.
Tämän kirjoitin siksi, että eivät puitteet ja arvostelut pelkästään tee ravintolaa. Vain maulla ja seuralla, sekä atmosfäärillä on merkitystä. Sellaisia baareja löytyy Kanarialta monia. Hyvä vaan jos nokannyrpistelijät ja muut hienostelijat ymmärtävät pysyä niistä poissa ja keskittyvät pahvilaatikon taspisen ruuan pureskeluun esottäen parempaa väkeä tahoillaan.Aloittajaahan ei kiinnosta ruuan laatu vaan se, ettei vahingossakaan törmäisi köyhiin. :-) Jossain M.B:ssä tms. se on hyvin epätodennäköistä.
- kukkakeppi2
yksi kerta riitti minulle *-raflassa. ikinä missään muualla ei ole nälkä jäänyt, täällä jäi. enkä ole isovatsainen miehenköriläs vaan normipainoinen naisimmeinen. joten niin mentiin mäkkärin kautta kotiin..tää on tosijuttu!
- Eihalpaa
Ei siellä köyhiä ole, esim minulla menee kahden viikon kahden hengen reissuun rahaa matkoihin ja majoitukseen 1500€ ja paikan päällä noin 2500-3000€.
- matkustan.toistekin
Miksi ihmeessä tuhlaat matkalla 2500 - 3000 euroa??
Ja mihin? - aadalmiina
lähdössä Pas Palmasiin pariksi kuukaudeksi ja selviän varmasti alle 1000eurolla ,ruoka ja viini on tosi halpaa ,laitan itsekin ruokaa
- Eihalpaa
matkustan.toistekin kirjoitti:
Miksi ihmeessä tuhlaat matkalla 2500 - 3000 euroa??
Ja mihin?No eihän se ole kuin 100€ päivässä per naama.. Menee aika nopeasti kun syö aina ulkona ja vähän touhuaakin jotakin.
- matkustan.toistekin
Eihalpaa kirjoitti:
No eihän se ole kuin 100€ päivässä per naama.. Menee aika nopeasti kun syö aina ulkona ja vähän touhuaakin jotakin.
En kyllä näe mitään syytä heittää rahaa kankkulan kaivoon, kun varsin laadukkaasti voi syödä paljon halvemmalla ja lisäksi shoppailla mitä sattuu mieleen huvittamaan, reissata taksilla jne. Emme ole ikinä pihistäneet matkoilla, mutta emme kyllä saisi tuommoista summaa kulumaan millään normaalilla tavalla.
Itse kyllä laitan ylimääräisen rahan säästöön enkä tuhlaa sitä matkoilla enkä muutoinkaan. Enkä ole pihi eikä kumppanikaan ole. - Eihalpaa
Kyllä 100 € päivässä menee ihan helposti, kolme kunnon ruokailua alku ja jälkiruokineen vie vähintään 50-60€. Juomat päälle. Eipä jää kun 40-50€ kaikkeen muuhun. Terassilla käynnit, taksilla ajelu, auton vuokraukset, liput kaikkiin paikkoihin, ostokset, yöelämä, ym ym ym.. Keskimäärin se on ollut tuo 100€/päivä/henkilö. Mutta se on oma valintamme, varmasti selviäisi huokeammallakin jos karsisi jostakin, mutta miksi niin tekisimme kun nautimme tästä tyylistä eikä se talouttamme kaada??? Kukin tyylillään..
- taasnäitä
Tuokin lienee joku provo, johon ei olisi kannattanut vastata.
Jos joku on juntti, niin lomallatuhlaaja. Todistelee lähinnä itselleen, että on millä mällätä. Sitäpaitsi noista menoeristä monet olivat varsin turhia ja tyhjänpäiväisiä. - Eihalpaa
Ei ollut provo. Kunhan vaan kerroin mihinkä sitä rahaa menee kun sitä ihmeteltiin edellisessä viestissä että miten voi mennä noin paljon. Ei minulla ole tarvetta (varsinkaan täällä) todistella paljonko rahaa on. Emme vain ole halua sellaista että otetaan all inclusive ja rampataan hotellin ravintolan ja uima-altaan väliä. Ei minua haittaa jos joku niin haluaa tehdä, mutta itse olemme liikkuvampaa sorttia. Sinun mielestäsi voi olla turhiakin menoeriä mutta kukin tyylillään. Kertoisitko mitkä on turhia?
- xxzw7
No vaikkapa
-Restaurante Calma Chicha
-Restaurante Mar y Monte
-Fusion Restaurant & Loungebar
-Wapa Tapa - Tullaantaas
Aina sama kaava jokainen ilta. Lähtee vaan kävelemään siinä 19.30 ja menee syömään johonkin ennalta suunnittelemattomaan paikkaan. Ottaa usein punaviinin kanssa hyvän sisäfilepihvin. Samassa paikassa ei yleensä käydä kahdesti samalla reissulla. Kerran reissussa kyllä käydään Iskelmän vieressä olevassa kiinalaisessa, yleensä jos Iskelmässä on hyvä esiintyjä. Normaalisti kuitenkin ruokailun jälkeen Apilaniittyyn pienessä nousussa, josta taas muualle. Hyvin käy suomalaiset viereiseen pöytään, olivatpa sitten köyhiä tai rikkaita. Iltaruokailijat ovat siistiä porukkaa, ainakin suomalaiset.
- Ääliökö
Köyhät ei syö ollenkaan, tiedäthän sen?
- donIuis
Me köyhät tuodaan omat hernekeittopurkit Suomesta ja lämmitetään itse. Ennen käytiin Kuparipannun takapihalla jäteastialla.
- donlouis
Feikki, feikki. Halpa nimimerkkikopio. Oikea donlouis on tässä. Minä tiedän kun minä olen aina oikeassa ja tiedän kaikesta kaiken.
- donIuis
donlouis kirjoitti:
Feikki, feikki. Halpa nimimerkkikopio. Oikea donlouis on tässä. Minä tiedän kun minä olen aina oikeassa ja tiedän kaikesta kaiken.
Totta kai tiedät kaiken, olethan ansainnut arvostetun canarion arvonimen imemällä vuosikaudet viinaa Granilla niin että naama on punakka ja turvoksissa.
- donlouis
donIuis kirjoitti:
Totta kai tiedät kaiken, olethan ansainnut arvostetun canarion arvonimen imemällä vuosikaudet viinaa Granilla niin että naama on punakka ja turvoksissa.
Hienoa donlouis, tunnet arvonimeni canarios. Tarjoan sinullekin heti drinkit suosikkibaarissasi kun turvotukseni hieman laskee.
- torrelaine
Eiköhän tämä juttu ole jo taputeltu. Aloittaja teki kardinaalimunauksen koska ei tullut ajatelleeksi, ettei varakkaan ihmisen kuulu edes tunnustaa matkustavansa Kanarialle. Ehkäpä parempi yritys ensikerralla.
- Pelleily_seis
Kompa jutussa kai on se, ettei varallisuus liity asiaan mitenkään.
- laajennakulmaa
Sinua siis hävettää tulla samaan paikkaan, koska olet itsekin vähävarainen ja yrität näyttäytyä vimmalla varakkaammalta kuin olet. Kanarialle ei aidosti varakkaat ehkä tulekaan ja mitäköhän väliä sillä on? Varakkaat, jotka tapailevat toisiaan eristetyissä hotelleissa ovat kuin kuninkaalliset ja alkavat sisässiittoistua ja sitäkö allinctavis-ostajat luulevat, että nyt sitä päästiin hieman parempiin piireihin, kun saadaan muonaa oikein pöytäliinojen ääreltä.. voi tätä näköalattomuutta..
- kanariaaaa
Köyhä on se, joka tekee näistä asioista ongelman. Jos mieli on köyhä, se on jo pahempaa.
- Näinjuunäin
Eipä teillä ole rohkeutta tulla omalla nimellä, omilla kasvoilla jutteleen Facebookin kanarian sivustoilla.
- upeeta.mahtavaa
Hyvä pyllyaukinen aloittaja! Jatka kaljoitteluasi ja makkaran syöntiäsi siellä omalla parvekkeellasi. Sinun tyylilläsi kun ei kykene Siwaa edemmäs... :D
- upeeta.mahtavaa
donluis kirjoitti:
Mistä tiedät ,vaikkapa olisinkin ?
Tiedetään, että sinulla on pyllerö auki. Tai sen verran kelafyrkkaa on, että saat ne kaljat roudattua parvekkeellesi. Naapurit näkevät!
Pahinta tilanteessasi on kuitenkin tuo mielen köyhyys. Koita piristyä ja hakea töitä, niin matkahaaveistasi voi joskus tulla totta. Äläkä katkeroidu, kyllä se siitä! Lädepä nyt syksyllä inglesiin ,kuten minä,tai vaikkapa alkukeväästä kuten minä,niin voimme tavatessa kertoa matkailusta. Kesän sadeajan vietin mannerespanjassa,ensi keväällä menen saksassa käymään ,kunhan ehdin.Tällä systeemillä rahat kyllä hiukan vähenee,ei kuitenkaan aukinaisuuteen saakka.Tule facebook sivuille .
- mennäänmyö
Ei kai aloittaja rahoineen nyt kanarialle matkusta, köyhien mestaan :0
- kurjalistoon_kuuluvamies
omat eväät mukana
- Ruokailija
Mä käyn pdl Cruzissa Valle Luzissa. Buffet lounas tai päivällinen 5,90 €. Paljon kanarialaista ja ihan ok ruokaa tarjolla.
Sunnuntaisin joutuu jonottamaan sisään. Älyttömästi paikallisia.
Ihan sama mikä on tulotaso kullakin safkaajalla.- Hyvä.kommentti
Kiitos "Ruokailija" hyvästä ja asiallisesta vinkistä. Onhan tässä jo tätä joutavaa höpinää tullutkin... Tosin huumoriakin saa olla, mutta mieluummin asiaa, kun matkailupalstalla kerran ollaan.
Köyhänä ollessa (ei siis tänä päivänä)söimme Pepe chiringossa.
- oletpasvitsikäs
ei missääm, syödöön pieniä kiviä rannalla, idiootti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674262Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D893840- 493355
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192608Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232489Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562333- 432157
- 471838
- 361790
- 301606