Nyt heti selittäkää miksi olette sinkkuja?

Nyt-heti-selittäkää

Kuulitteko, antakaas tulla selityksiä heti paikalla?

64

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikös tuo nyt pitäisi olla selvää, jos vähän viitsii lueskella näitä vitjoja. Sinkku on saatanan ruma, lihava läski ja älykkyyskin on vähän siinä ja siinä, varsinkin sosiaaliset kyvyt puuttuu sairaalloisella tavalla. Sinkku on myös väkivaltainen ja kaljupäinen.

Älysitkö(!)

• dfsgsdfgfd

No kas kun ei ainutkaan täsmää.

• Kilttiatm

Olen lyhyt, kokematon, kaveriton, ruma joten olen sinkku.

• 4wt

Edelleenkin naisten ahneus on syynä sinkkuuteen. Naista ei kiinnosta jos mies ei ole valmis täyttämään naisen rahaan ja materiaaliin liittyviä vaatimuksia.

• KaunisOnneton

Ei pidä paikkaansa. Vähäiset rahat ja vaatimaton ulkonäkö ei ole este rakastumiselle. Henkistä yhteyttä taas on vaikea löytää. Ja sitten miehiä on vaikea löytää mistään, ellei itse ala iskemispuuhiin tai juokse baareissa. Haluaisin kuitenkin miehen, joka ei pelkää elämää ja uskaltaa tulla tutustumaan, eikä jätä aloitetta naiselle. Miten lisäksi tuntuu, että niin sanottu "kunnollinen mies" (joka aina valittaa, kun ei kelpaa) ei kuitenkaan koskaan tule esittäytymään, vaan ehkäpä elämässä jo pari kertaa "kun ei kelpaa" riittää hänet lannistamaan. Reipastukaa kunnon miehet!

• 4wt

"Ei pidä paikkaansa. Vähäiset rahat ja vaatimaton ulkonäkö ei ole este rakastumiselle."

Ainakin tähän mennessä kaikki suhteen alut ovat loppuneet siihen kun en suostunut naisen käskystä hakemaan töitä. Eli raha on selvästikin ollut kriteereistäkin ratkaisevin.

• Banaanivene
        4wt kirjoitti:

"Ei pidä paikkaansa. Vähäiset rahat ja vaatimaton ulkonäkö ei ole este rakastumiselle."

Ainakin tähän mennessä kaikki suhteen alut ovat loppuneet siihen kun en suostunut naisen käskystä hakemaan töitä. Eli raha on selvästikin ollut kriteereistäkin ratkaisevin.

Ei se siitä rahasta,tai sen puutteesta, johdu vaan siitä haluttomuudesta edes hakea mitään työtä. Ei mielestäni se kenenkään tehtävä oliskaan painostaa toista hakemaan töitä,toivoisi että ihminen,sukupuolesta riippumatta,haluisi itse ansaita omat rahansa. Tulee jotenkin laiskan ja saamattoman ihmisen kuva sellaisesta joka ei halua edes yrittää vaan vapaaehtoisesti loisii yhteiskunnan rahoilla.

• 4wt
        Banaanivene kirjoitti:

Ei se siitä rahasta,tai sen puutteesta, johdu vaan siitä haluttomuudesta edes hakea mitään työtä. Ei mielestäni se kenenkään tehtävä oliskaan painostaa toista hakemaan töitä,toivoisi että ihminen,sukupuolesta riippumatta,haluisi itse ansaita omat rahansa. Tulee jotenkin laiskan ja saamattoman ihmisen kuva sellaisesta joka ei halua edes yrittää vaan vapaaehtoisesti loisii yhteiskunnan rahoilla.

Raha siis ratkaisee, mutta sitä ei haluata myöntää vaan keksitään tekosyitä.

• gfgdfsg
        4wt kirjoitti:

Raha siis ratkaisee, mutta sitä ei haluata myöntää vaan keksitään tekosyitä.

Ei raha, vaan se että tekee jotain oman elantonsa eteen. Kyse on asenteesta.

• sidos

Miksi olen sinkku..edelliselle en kelvannut, sitä edellistä en rakastanut, sitä edellistäkään en rakastanut, nuorempana en halunnut seurustella ja halusin olla vapaa. No höh olen sinkku, koska olen kranttu ja haluan rakastua oikeesti. Olen mieluummin sinkku kuin huonossa suhteessa. Olen myös sinkku, kun olen tehnyt tyhmästi ja on varmasti mennyt ohi se suuri rakkauskin eikä enää tule sitä tunnetta takaisin muiden kohdalla. Olen kai tunteeton ja tyhjäpäinen sinkku.

• 1212

Noin käy kun juoksee liikaa juoksuja nuorena.

Tunteet kylmenevät, ei osaa innostua. Eikä pysty ihastumaan, koska ei saa yhtä tasokkaita alfoja kuin ne irtosuhteet parikymppisenä.

• Epäsosiaalinen, päämäärätön ja raitis.

Sitä olenko naisten mielestä ruma, en tiedä.

• Mallia1944

Kaiketi samat ominaisuudet kuin minulla. Lisäksi epäilen olevani impotentti, vaikka meisseli on 17 cm silloin kun se on mittauskunnossa. Joku nainen joskus kehui isoksi, mutta isompi sillä naisella oli... Selvisipä senkin wanhan sanonnan tarkoitus: Menee kuin vanhaan ihmiseen...
        Ja toinenkin: Suo siellä, vetelä täällä.

• sdfghjkl

Toistuuko täällä aina samat kysymykset?

Olen sinkku koska pitää vielä muokata itseäni, en ole valmis uuteen suhteeseen vielä. Ehkä keväällä sit. Toistaiseksi torjun toisten aloitteet enkä niitä itse tietysti tee.

• iuiuiuyihhjuh

Koska naisten mielestä kunnollinen älykäs mies on suhteeseen kelpaamaton. Eivät halua edes tutustua, tai jos joku joskus suostuu niin tulos on "ei kemiaa".

• ahKunnollinen

Tarkoittaako kunnollinen tässä yhteydessä seksikästä?

• vfcnbvnchc
        ahKunnollinen kirjoitti:

Tarkoittaako kunnollinen tässä yhteydessä seksikästä?

Ei, vaan kunnollinen tarkoittaa kunnollista kuten aina, eli sillä viitataan esim. arvoihin ja elämäntapoihin. Seksikkyyden ei pitäisi olla oleellinen parinvalintakriteeri. Itse pitäisin todella omituisena, että jonkun mielestä olisin seksikäs.

• BlackKnight

En ole varma. Luultavasti syynä on naisten hypergamia.

Toisaalta kelpuutan vain <23v sivutoimisesti mallintöitä tekevän kirurgin joka ansaitsee vähintään 200 000 eur/v, hoitaa naisten työt, korjaa autoni, leikkaa nurmikkoni ja syöttää minulle seksikkäissä bikineissä rypäleitä kun makoilen sohvalla ja surffaan netissä.

Uskon myös että aloitteen tekeminen on naisten tehtävä, itse en alennu sellaiseen.

• N39

Millaiset olisivat unelmatreffisi? :D

• BlackKnight
        N39 kirjoitti:

Millaiset olisivat unelmatreffisi? :D

Istuisimme naisen huvilan uima-altaalla nettitrollaamassa ja joisimme Nobelaneria.

Tietysti nainen hakisi kaljat Lidlistä.

• ATM-automaatti
        BlackKnight kirjoitti:

Istuisimme naisen huvilan uima-altaalla nettitrollaamassa ja joisimme Nobelaneria.

Tietysti nainen hakisi kaljat Lidlistä.

Nobelaner on hyvää ja edullista.

• MistäSiisNaiskirurgi

J_lauta iskit asian ytimeen. Juuri tuollainen naiskirurgi olisi hakusessa, mutta tarjolla on pitkillä irtoripsillä varustettuja tyhjäpäisiä siideripissiksiä.

• Hauska :) Tyhmältä ja utopistiselta kuulostaa, mutta noin järjettömiähän naisten vaatimukset miehille ovat.

• N39
        super-atm kirjoitti:

Hauska :) Tyhmältä ja utopistiselta kuulostaa, mutta noin järjettömiähän naisten vaatimukset miehille ovat.

Oletko ihan varma että tuossa ivailtiin_naisille_? :D

• N39 kirjoitti:

Oletko ihan varma että tuossa ivailtiin_naisille_? :D

Kyllä olen. Naisilla ne utopistiset ja hypergamiset vaatimukset miesten suhteen on.

• eionnaa

Olen liian älykäs ja herkkä. Naiset halveksii herkkiä ja älykkäitä miehiä. Pitäisi olla puolirikollinen renttu tai pettävä panomies.

• DarkFear-ei-kirj

Ai PERKELE että mä en vieläkään pääse tänne kirjautumaan. Tästä hyvästä saa joku VITUN SAATANA LANTAPERSEHINTTIAIVO VIELÄ KUULLA SEN KUNNIANSA SAATANA!!!!!!!!!!!!!

Mutta mäkun sitä olenkin sinkku, koska mäkun sitä olenkin se BTM-mies, bottom-tason mies monessakin mielessä. Eikä musta naiset edes kiinnostu, koska mulla kun sitä onkin tukka kuin Juicella ja käytös kuin autistilla, koska mä kun sitä olenkin myös se ATM-mies eli autisti-tason mies ja mun assburgerin syndrooma kun se onkin edennyt terminaalivaiheeseen, että tietäkää te se saatana!!!!!!

Tämän takia mä olenkin neitsyt vielä 37-vuotiaana, siis ihan NSTM-mies, neitsyt-setä-tason mies. Eikä mulla oikein sitä rahaa ja varallisuuttakaan ole, jolla naisiin tehdä vaikutus, koska mä kun sitä työskentelenkin pyllynpyyhkijäharjoittelijana 9€ päiväpalkalla, ja sen takia mä kun sitä asunkin pienessä yksiössä, kun ei mulla ole sitä rahaa isompaakaan asuntoa ostaa.

Näistä syistä mä kun sitä pysynkin sinkkuna varmaan koko loppuikäni. Ja mäkun sitä olenkin nyt neitsyt-setä, niin musta tulee aikanaan neitsyt-vaari ja lopulta neitsyt-vainaja, että tietäkää te VITTU VITTU VITTU SAATANA SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T: DarkFear

• Kurppa42v

Koska en kelpaa. Olen hyvässä uskossa mennyt parisuhteeseen ja tullut hylätyksi.
      Ei enää koskaan.

• mattipattikatti

Koska vanhan suhteen loppumisesta ei ole montaa kuukautta aikaa ja en ole mielestäni vielä valmis uuteen suhteeseen

• Sinkku_on_nussimaton

Vitun pelle.

• gdfsgsdfgs
        Sinkku_on_nussimaton kirjoitti:

Vitun pelle.

Neitsyt on nussimaton. Sinkku on henkilö, joka ei tällä hetkellä ole parisuhteessa. Senkin mörökölli, tui tui..

• vitunpelletti

Monettako kertaa joku jaksaa saman aloituksen tehdä palstalle? Ihme, että ihmset jaksaa vastata, mut ehkä tääl on uusia?

• provosoidaankaikki

Kyllähän DarkFearistakin jaksetaan tehdä vuodesta toiseen provoketjuja ja silti hän jaksaa aina vastata niihin

• höhöööööööööö

Kun kukaan sinkkunainen ei anna mahdollisuuttta tutustua...

• kiltti-ja-kunnollinen

Ei ole varaa elättää naista ja sen lapsia joten olen sinkku enkä kelpaa naisille.

• m-i-e-s

Koska en halua luopua kiinteistöistäni, yrityksestäni, porschestani ja kokoelmastani eri pankkien muoviläpysköistä mm. nimeltä visa, mastercard . =)

• ätmi-sinkku

Koska olen työtön

• sinkkulopunelämää

Lyhyt, kaljupäinen, ruma. Onpa hyviä vastauksia. Luulen, että tällaiset henkilöt ovat ainakin henkisesti paljon teidän yläpuolella. Eipä tänne tietysti oikeiden aikuisten juuri kannata kirjoitella.
      Ikävää, jos on sinkku ja kärsinyt yksinelämisestä, ja joutunut kaikkien mulkkujen maalitauluksi. Aika outo yhtälö, että tällainen ihminen sitten saa pilkat osakseen.
      Teillä muilla on sitten varmasti enemmän rakkautta, parempi tunnelämä ja moraali.
      Onneksi olkoon!

• Älä välitä näistä......taidat olla uusi täällä, kun ketjuja tulee ja ketjuja menee, sekä samantapaisia aukeaa jatkuvasti, niin jotkut ketjut ovat täynnä vain trollailua, provoilua yms. sontaa.......tai sitten on vedetty muuten vain "läskiksi" ja huumoriksi.

Eli älä ota kaikkea tosissasi....siinä menee aina hetki uudella palstalaisella oppia tietyt jutut....

• nyt-heti-kuulitteko

Antakaas tulla selityksiä ja vähän äkkiä?

• Montakin syytä, mutta tärkein on varmaan, että se oikeasti "oikea" on tuolla jossain... ;D

Siellä se hymyilee ja nauraa.....silmät ja suu, eikä se voi olla kukaan muu. =)

• seems-legit
        MGTOW kirjoitti:

Montakin syytä, mutta tärkein on varmaan, että se oikeasti "oikea" on tuolla jossain... ;D

Siellä se hymyilee ja nauraa.....silmät ja suu, eikä se voi olla kukaan muu. =)

Sielä sielä se Väinö on..... Kappale ja sitten se ihme imemisjuttu. Oh no, no way. ;D

• seems-legit kirjoitti:

Sielä sielä se Väinö on..... Kappale ja sitten se ihme imemisjuttu. Oh no, no way. ;D

Niimpäs muuten olikin siitä biisistä........ei kyllä itsellä pää toiminut niin hyvin tuolloin yöllä, että olisin tarkoituksella ja tiedostaen ottanut tuon biisistä, kun kirjoittelin vain mitä tuli ensimmäiseksi mieleen.

Biisi muuten kertoo Karjalaisen lapsesta.........mutta minun versioni taas "lumihiutaleesta" ja sinun versiosi taas omista mieltymyksistäsi.... ;P

Ihan hyvä biisi.....

https://www.youtube.com/watch?v=Rgg7bzSl0qk

• brune23

ei paljon "persu" kumppanit kiinnosta. Pahin turn-off on muihin kohdistuvat pilkkaläpät (homovitsit, seksistiset kommentit) mitä 99 prosenttia miehistä harrastaa. Mielelläni ottaisin rahattoman suvaitsevaisen kaljamaha miehen!

• 1212

Millaisissa piireissä mahdat liikkua?

Se nimittäin vaikuttaa melko paljon. Omista tutuistani ehkä 5% on persujuntteja, ja varsinaisista kavereista 0%.

• rdflykfck

Koska olen seurustellut kerran ja siitä jäi traumat. Se oli ihan kamalaa! En enää halua miestä. Tai "haluan", mutta en tiedä koska oikein olen valmis kun en 10 vuoden jälkeenkään ole toipunut. Ja olen kyllä käynyt kallonkutistajilla jne.
      Ja ennenku joku alkaa länkyttämään, että mitäs otit jännämiehen, mä tykkään kilteistä miehistä ja tää oli ihan kiltin oloinen mies alussa. Todellinen luonnehan tulee aina esille vasta kun on jonkun aikaa seurusteltu. Olin niin nuori ja vietävissä, etten osannut olla varuillani edes vaan sitouduin samantien, heti vaan yhteenmuutto ym, mutta onneks en sentään lapsia saanut sille idiootille, joutuisin olemaan edelleenki sen kaa tekemisissä. Valitettavasti mun jälkeen löytyi toinen vieläki hölmömpi joka ne lapsetki sille teki. Sitä naista käy todella sääliks, minä sentään pääsin jätkästä eroon. Fyysisesti ainaki. Että todellakin on parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa. Enkä voi sille mitään, ettei pääkoppa suostu enää päästämään miehiä lähelle. Asiaa ei yhtään auta se, että lähes kaikilla muillakin menee parisuhteet perseelleen. Ihan kamalia juttuja lähipiirissä jatkuvasti, pettämisiä, väkivaltaa sun muita. On vaikeaa virittyä sille tasolle, että ylipäätään näkis parisuhteessa mitään järkeä minkä takia sellaista draamaa omaan elämäänsä haluaisi. Tavalliseen tasaisen tylsään sinkkuarkeen on vain niin helppoa jämähtää pysyvästi. Ei tapahdu mitään positiivista, mutta eipähän mitään negatiivistakaan.

• nättisinkkunainen

Täällä palstoilla miehet ulisevat, että naiset eivät halua kilttejä miehiä. Mutta harva nainen tietää suhteeseen ryhtyessään, ettei mies olekaan sellainen kunnollinen ja kiltti mitä alussa esittää. Ne naiset, jotka oikein haluavat jonkun tatuoidun linnakundin ovat kuitenkin poikkeuksia ja usein itsekin aika tulisia kovis gimmoja, joiden lähellä kiltit miehet surkastuvat samassa tilassa nopeasti kärpäsen tasolle. Ei tavallinen kiltti naapurintyttö mitään naistenhakkaajia huoli, vaan on mieluumin yksin.
        Mutta mistäs sen voi etukäteen tietää minkälainen mies lopulta omana itsenä on kun kaikki ne on alussa niin mielin kielin kuin koiranpennut? Nykyaika on siitä hämäävää, ettei ihmisen luonnetta enää erota ulkonäöstä kun ihan lauhkeat tyypitkin vetää turpansa täyteen niittejä ja nauloja. Ennen vanhaan ne oli kovisluonteisten juttuja ja esim. vain vankiloissa lähinnä tatuoitiin.

Sitte on toinen juttu ne liian lässyt "joojoo"-miehet, joilla ei ole mitään omia ajatuksia ja mielipiteitä. Istuvat vaan tuppisuuna ja sanovat kaikkeen "kyllä kulta." Niitä on paljon enemmän kuin jännämiehiä. Eikä sekään ole kivaa, että mies on täys tohvelisankari. Se on eräänlaista henkistä väkivaltaa. Siinä tulee liian helposti sellainen tunne, että olet miehellesi äiti. Hoidat kaiken vastuun, teet kaikki päätökset yksin. Mies vaan hokee joojoo, kuin joku murrosikäinen jätkä, jolle kaikki on ihan sama, tee niinkus lystäät, räjähdä vaikka.
        Saa olla mielipiteitä, saa sanoa joskus vastaan kovastikin kunhan ei nyrkit heilu. Nää kiltit tohvelimiehet on yleensä niitä jotka ihme kyllä pettävät eniten. Ne on just niitä tavallisia kunnollisia perheen isukkeja, jotka ovat koko elämänsä vaan akkojen määräysvallan alla. Tää siis empiirisen tutkimuksen perusteella, ei ne parisuhteessa olevat jännäjörnijät yleensä tule meille sinkuille mitään ehdottelemaan, niille riittää se yksi alistettava. Kyllä ne ehdottelijat on niitä ihan tavallisia perheellisiä kilttejä tossukkamiehiä. Valitettavasti..

Vaikeeta on löytää näiden kahden ääripään välimaastosta miestä. Kilttiä, järkevää, jolla kuitenkin on luonnetta, mutta ei ole väkivaltainen. Ulkomailla niitä on enemmän, mutta haluaisin ihan suomalaisen miehen, ei mua kiinnosta liittyä johonkin muuhun kulttuuriin. Suomalaisissa miehissä on vieläkin liikaa sitä "ei puhu eikä pussaa"-ominaisuutta.
        Ps. "ulkomailla" en tarkoittanut nyt sitten mitään muslimeita vaan ihan näitä meidän naapurimaitamme. Ettei tartte taas vetää mutkia suoriksi..

• nättisinkkunainen kirjoitti:

Täällä palstoilla miehet ulisevat, että naiset eivät halua kilttejä miehiä. Mutta harva nainen tietää suhteeseen ryhtyessään, ettei mies olekaan sellainen kunnollinen ja kiltti mitä alussa esittää. Ne naiset, jotka oikein haluavat jonkun tatuoidun linnakundin ovat kuitenkin poikkeuksia ja usein itsekin aika tulisia kovis gimmoja, joiden lähellä kiltit miehet surkastuvat samassa tilassa nopeasti kärpäsen tasolle. Ei tavallinen kiltti naapurintyttö mitään naistenhakkaajia huoli, vaan on mieluumin yksin.
        Mutta mistäs sen voi etukäteen tietää minkälainen mies lopulta omana itsenä on kun kaikki ne on alussa niin mielin kielin kuin koiranpennut? Nykyaika on siitä hämäävää, ettei ihmisen luonnetta enää erota ulkonäöstä kun ihan lauhkeat tyypitkin vetää turpansa täyteen niittejä ja nauloja. Ennen vanhaan ne oli kovisluonteisten juttuja ja esim. vain vankiloissa lähinnä tatuoitiin.

Sitte on toinen juttu ne liian lässyt "joojoo"-miehet, joilla ei ole mitään omia ajatuksia ja mielipiteitä. Istuvat vaan tuppisuuna ja sanovat kaikkeen "kyllä kulta." Niitä on paljon enemmän kuin jännämiehiä. Eikä sekään ole kivaa, että mies on täys tohvelisankari. Se on eräänlaista henkistä väkivaltaa. Siinä tulee liian helposti sellainen tunne, että olet miehellesi äiti. Hoidat kaiken vastuun, teet kaikki päätökset yksin. Mies vaan hokee joojoo, kuin joku murrosikäinen jätkä, jolle kaikki on ihan sama, tee niinkus lystäät, räjähdä vaikka.
        Saa olla mielipiteitä, saa sanoa joskus vastaan kovastikin kunhan ei nyrkit heilu. Nää kiltit tohvelimiehet on yleensä niitä jotka ihme kyllä pettävät eniten. Ne on just niitä tavallisia kunnollisia perheen isukkeja, jotka ovat koko elämänsä vaan akkojen määräysvallan alla. Tää siis empiirisen tutkimuksen perusteella, ei ne parisuhteessa olevat jännäjörnijät yleensä tule meille sinkuille mitään ehdottelemaan, niille riittää se yksi alistettava. Kyllä ne ehdottelijat on niitä ihan tavallisia perheellisiä kilttejä tossukkamiehiä. Valitettavasti..

Vaikeeta on löytää näiden kahden ääripään välimaastosta miestä. Kilttiä, järkevää, jolla kuitenkin on luonnetta, mutta ei ole väkivaltainen. Ulkomailla niitä on enemmän, mutta haluaisin ihan suomalaisen miehen, ei mua kiinnosta liittyä johonkin muuhun kulttuuriin. Suomalaisissa miehissä on vieläkin liikaa sitä "ei puhu eikä pussaa"-ominaisuutta.
        Ps. "ulkomailla" en tarkoittanut nyt sitten mitään muslimeita vaan ihan näitä meidän naapurimaitamme. Ettei tartte taas vetää mutkia suoriksi..

Jos on kiltti, järkevä ja omaa luonteen ja temperamenttia mutta ei kuitenkaan lyö vaimoaan ja puhuu ja pussaa ja tekee muutakin intiimiä usein sekä huomioi naistaan positiivisesti ja kuuntelee naisenkin mielipiteitä niin saa arvonimen "valkoritari". Ilmiselvästi minä olen valkoritari :D

• 1212
        nättisinkkunainen kirjoitti:

Nimimerkki: nättisinkkunainen.

Johtopäätös:
        "Vaikeeta on löytää näiden kahden ääripään välimaastosta miestä. Kilttiä, järkevää, jolla kuitenkin on luonnetta, mutta ei ole väkivaltainen."
        Tarkoittaa oikeasti:
        "Vaikeeta on löytää näiden kahden ääripään välimaastosta miestä. Kilttiä, järkevää, pitkää, komeaa, menestynyttä, suosittua, itsevarmaa, jolla kuitenkin on luonnetta, mutta ei ole väkivaltainen."

• En pane ekoilla treffeillä.

• ATM-automaatti

Ei voi olla selitys.

Vain komeimmat pelimiehet vaativat seksiä ekoilla treffeillä, heillä kun riittää naisia joten ellei yksi anna, siirrytään seuraavaan.

Olet siis treffaillut vain komeimpai pelimiehiä.

• ATM-automaatti kirjoitti:

Ei voi olla selitys.

Vain komeimmat pelimiehet vaativat seksiä ekoilla treffeillä, heillä kun riittää naisia joten ellei yksi anna, siirrytään seuraavaan.

Olet siis treffaillut vain komeimpai pelimiehiä.

Ehkä. Muunlaisia miehiä aika harvassa ja vaikea lähestyä.

• Kilttiatm
        Neitsytmaria kirjoitti:

Et pihtaisi komealta miheltä jos se tulis vonkaamaan.

• Kilttiatm kirjoitti:

Et pihtaisi komealta miheltä jos se tulis vonkaamaan.

Olen, monesti.

• ATM-automaatti
        Neitsytmaria kirjoitti:

Suurin osa ikäisistäsi (sillä oletuksella että ikäsi on 20 ) miehistä on niitä muunlaisia, he vain ovat näkymättömiä sinulle koska pidät kiinnostavina vain komeita ja suosittuja, itsevarmoja miehiä. Mutta totta kai komea, suosittu ja itsevarma mies usein haluaa irtosuhteilla, ja toisaalta se itsevarmuus on hankittu juurikin irtosuhteilemalla.

• ikuinenneitsyt

Itelläni menee kuukausia ennen ku pystyn mihinkään seksipuuhiin. Haluan kunnolla tutustua ensin ja todeta että mies on tosissaan, eikä vain seksin perässä. Eipä oo kukaan mies siihen pystynyt, joten yksin jatkan kunnes sellainen ihme löytyy. Lopun ikäni ilmeisesti..

• ikuinenneitsyt kirjoitti:

Itelläni menee kuukausia ennen ku pystyn mihinkään seksipuuhiin. Haluan kunnolla tutustua ensin ja todeta että mies on tosissaan, eikä vain seksin perässä. Eipä oo kukaan mies siihen pystynyt, joten yksin jatkan kunnes sellainen ihme löytyy. Lopun ikäni ilmeisesti..

Eikä tuossa ole mitään väärää, eikä kukaan voi tuota tuomita.......itseasiassa tuossa on enemmän järkeä, kuin monen muun touhussa, Arvostan!

Toivottavasti kohtaat sen ihmeesi, kun itsekin olet "joutsen"... =)

• Kilttiatm

tässä maassa vain maksava mies seurustelee

• Kurppis

Totta. Omassa liitossani vein exäni välillä syömään, tarjosin oluita baarissa ja ostin lahjoja. Eroon sekin päättyi, miehen halusta. Enää en tule tekemään samaa virhettä ja mies saa olla maksaja, joka käänteessä.

• Kurppis kirjoitti:

Totta. Omassa liitossani vein exäni välillä syömään, tarjosin oluita baarissa ja ostin lahjoja. Eroon sekin päättyi, miehen halusta. Enää en tule tekemään samaa virhettä ja mies saa olla maksaja, joka käänteessä.

Yrität siis kostaa toisille miehille, sen että tyhmyyksissäsi maksoit ex-miehellesi vaikka mitä. Olet melko tyhmä.

• Naisasialooseri1

Koska saan pillua ilman, että tarvitsee sitoutua. Voisin harkita sitoutumista jos olisi tarjolla erittäin tasokas nuori vähän käytetty nainen.

• Eräkettu

Ei löydy sellasta jota vois sietää pidemmän aikaa.

Käyn vaan purkamassa paineita.

• sosiaalisesta pakosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      32
      5074
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      266
      4928
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      54
      4433
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      67
      2405
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1848
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      24
      1781
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      18
      1759
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      77
      1704
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      14
      1492
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      106
      1460
    Aihe