On vain miehiä, jotka eivät huoli tasoistaan naista ja sen vuoksi ovat mieluummin yksin ja valittavat täällä puutettaan.
AT- miehiä ei ole
23
<50
Vastaukset
- AT-mies
Jos olet nainen, niin sovitaan treffit täksi päiväksi klo 18:00.
- AT-mies
Kuten huomaatte tasoiseni nainen ei reagoinut minuun millään tavalla. Tästä voimme päätellä ettei meitä ole näille naisille olemassa. He eivät ymmärrä meitä olevan, mikä on tietysti vajaamielisille ihan oletettavaa totuutta, vaikkakaan sillä ei ole absoluuttisen totuuden kanssa mitään tekemistä.
Toisaalta minä olen olemassa. Ajattelen olevani ja koska kirjoitan näkyville ajattelevani olevani olemassa ... olen olemassa. Näin ollen nainen on ristiriidssa väitteineen itsensä kanssa ja reaalimaailma ei kohtaa naisen aivoja vaikka asia on naisen päässä. Eli sen asian täytyy olla ontossa kohdassa.
Ja mitä tulee tosiasiohin AT-miehistä; he eivät halua olla naisettomia ja tällä tapaa yksin. Mutta missä asiassapa naiset eivät olisi väärässä. Joten emme valita turhaan vaan tyhjästä(se tila naisen pään sisällä).
- Ei.näin
Tämä onkin naisille kätevää, jos lähestyvät vain YTM-miehiä niin miesten olisi pakko kelpuuttaa alempitasoinen..
- trollollooo
Niin totta, ja kaikille muille itsestäänselvyys paitsi ätmeille. :D
- kiltti-ja-kunnollinen
Rumille miehille ei ole tasoa ja naiset haluaa aina komeita miehiä. Rumat naiset haluaa niitä samoja miehiä kuin kauniit naiset.
- Pinnallisuuttaan
Silmät ne on rumassakin päässä. Ja sama koskee kumpaakin sukupuolta. Kun on saanut geenilotossa huonot kortit ja tietää sen, niin ne kannattaakin jättää suosiolla katsomatta. Eli rumat ei halua edes yrittää tutustua toisiinsa.
- totuuss
Totta, tämän kun atmit ymmärtäisivät ja lopettaisivat sen ruikuttamisen niiden kaunotarten perään!
Entä jos ei itse ole ruma mies, vaan vain jollain muulla tavalla naisille kelpaamaton? Miksi silloin pitäisi ruma nainen huolia?
- vvvm
M1978 kirjoitti:
Entä jos ei itse ole ruma mies, vaan vain jollain muulla tavalla naisille kelpaamaton? Miksi silloin pitäisi ruma nainen huolia?
Ei tarvitse huolia, ihan hyvin voi olla ilman.
- vastakysymys
M1978 kirjoitti:
Entä jos ei ole ruma nainen, vaan itseasiassa nätti, ja vieläpä raitis, savuton ja kilttikin, eikä vaan jonkun muun syyn takia kelpaa miehille.
Pitäisikö silloin huolia rikollinen pahoinpitelijä tai mamu kumppaniksi? vastakysymys kirjoitti:
Entä jos ei ole ruma nainen, vaan itseasiassa nätti, ja vieläpä raitis, savuton ja kilttikin, eikä vaan jonkun muun syyn takia kelpaa miehille.
Pitäisikö silloin huolia rikollinen pahoinpitelijä tai mamu kumppaniksi?Eivät naiset "huoli" rikollisia pahoinpitelijöitä tai mamuja, vaan nimenomaan haluavat sellaisen, vaikka saisivat kyllä muunkinlaisen miehen.
Nätti nainen kelpaa aina miehille. Ei ole mahdollista, ettei kelpaisi. Sen sijaan epäsosiaalista miestä ei välttämättä auta edes ulkonäkö.
- lkjdslkf
Ei me ätmitkään mitä tahansa ällötystä kelpuuteta. Eihän sellaisen kanssa edes seisoisi.
- hurjaana
Onneksi oma käsi on ätmin mielestä hyvin kaunis.
- Rumanainenikuisesti
Olisi kiva tietää millainen on se "ällötys", kun itseäni sellaiseksi uskon. Ainakin niitten kuvien perusteella mitä olette laittaneet taviksista niin ne on olleet julkkiksia tai muuten superkauniita ja kuvakäsiteltyjä. Olisi kiva tietää miten hocee kamaa sitä sitten onkaan ätmienkin silmissä joiden sentään pitäisi olla sitä alinta tasoa :)
- ididididid
Rumanainenikuisesti kirjoitti:
Olisi kiva tietää millainen on se "ällötys", kun itseäni sellaiseksi uskon. Ainakin niitten kuvien perusteella mitä olette laittaneet taviksista niin ne on olleet julkkiksia tai muuten superkauniita ja kuvakäsiteltyjä. Olisi kiva tietää miten hocee kamaa sitä sitten onkaan ätmienkin silmissä joiden sentään pitäisi olla sitä alinta tasoa :)
Miltä sitten näytät?
- mythbuster
Kumma että yksikään omantasoinen nainen ei tule tekemään tuttavuutta koskaan missään - olisiko hieman vikaa heissäkin?
- ATMaisteri
Asia ei ole niin yksinkertainen.
Jos ajatellaan eroja miesten ja naisten välillä, monet miesten kriteereistä ovat absoluuttisia kun taas monet naisten kriteereistä ovat relatiivisia.
Esim. kaunis nainen on kaunis nainen riippumatta ovatko muut naiset vielä kauniimpia. Jos Megan Fox olisi rumin nainen maailmassa, hänellä tuskin olisi vaikeuksia löytää miestä. Mutta esim status, niin ammatillinen kuin sosiaalinen, on relatiivista. Jokainen ei voi olla alfa, tai menestynyt verrattuna muihin.
Nainen on biologisesti ohjelmoitu siten että heikoimpia miehiä ei päästetä parittelemaan, siitä huolimatta että kiitos ylipainoepidemian ja feminismin naiset ovat absoluuttisesti vähemmän tasokkaita kuin ennen.
Lisäksi on sellainen hauska ilmiö että vaikka jotkut naiset saattavat epäillä ytmiä, kun ätmi lähestyy ätniä on ajatus yleensä "tuo mies tietää olevansa epäsuosittu ja kysyy minua vain koska ei muita saa". Kun taas jos YTM lähestyisi, siinä olisi pakko olla kyse kemiasta tai kohtalosta.- Samamolemminpäin
" hauska ilmiö että vaikka jotkut naiset saattavat epäillä ytmiä, kun ätmi lähestyy ätniä on ajatus yleensä "tuo mies tietää olevansa epäsuosittu ja kysyy minua vain koska ei muita saa". Kun taas jos YTM lähestyisi, siinä olisi pakko olla kyse kemiasta tai kohtalosta."
Sama toisinpäin. Jos ruma nainen lähestyy sinua sinä ajattelet että se tekee sen vain siksi kun ei saa muuta kun ätmejä? Eli et usko että olisi susta oikeesti kiinnostunut kunhan vaan paremmanpuutteessa kelpaat!? - ATMaisteri
Samamolemminpäin kirjoitti:
" hauska ilmiö että vaikka jotkut naiset saattavat epäillä ytmiä, kun ätmi lähestyy ätniä on ajatus yleensä "tuo mies tietää olevansa epäsuosittu ja kysyy minua vain koska ei muita saa". Kun taas jos YTM lähestyisi, siinä olisi pakko olla kyse kemiasta tai kohtalosta."
Sama toisinpäin. Jos ruma nainen lähestyy sinua sinä ajattelet että se tekee sen vain siksi kun ei saa muuta kun ätmejä? Eli et usko että olisi susta oikeesti kiinnostunut kunhan vaan paremmanpuutteessa kelpaat!?Miehet eivät ajattele samalla tavalla kuin naiset.
- Radiogaga
Miehen voi olla vaikea hyväksyä jos ulkonäkö on ihan ok, mutta oman ulkonäkötason mukaista naista ei vain saa.
Miehen taso kun määräytyy hyvin epämääräisesti erilaisten ominaisuuksien mukaan, kuten itsevarmuus, itsetunto, ulospäinsuuntautuneisuus, energisyys, nokkeluus, huumorintaju, rohkeus, tyylitaju, pätevyys, sosiaalinen rytmitaju, dominoivuus..Minunkin naama on mielestäni ihan komea mutta kun pituutta ei ole, niin en pysty lähestymään naisia enkä usko mahdollisuuksiini hetkeäkään. Kesän aikana en jutellut naisten kanssa kertaakaan ellei terveydenhuollon työntekijöitä lasketa.
Aloittajalle heitän semmoisen haasteen että hommaa minulle lyhyestä masentuneesta juoposta ja peräkammarinpojasta pitävä nainen niin lopetan valittamisen ja olen onnellinen.
Ainiin joo, kävin muutaman kerran baareissa ja naiset eivät lähestyneet kertaakaan ja kun itse ei voi, niin tulos on 0 ja sellaisena se myös pysyy.- 8p13
164cmM kirjoitti:
Minunkin naama on mielestäni ihan komea mutta kun pituutta ei ole, niin en pysty lähestymään naisia enkä usko mahdollisuuksiini hetkeäkään. Kesän aikana en jutellut naisten kanssa kertaakaan ellei terveydenhuollon työntekijöitä lasketa.
Aloittajalle heitän semmoisen haasteen että hommaa minulle lyhyestä masentuneesta juoposta ja peräkammarinpojasta pitävä nainen niin lopetan valittamisen ja olen onnellinen.
Ainiin joo, kävin muutaman kerran baareissa ja naiset eivät lähestyneet kertaakaan ja kun itse ei voi, niin tulos on 0 ja sellaisena se myös pysyy.“It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog.”
Sun tarvis saada itses henkisesti oikeisiin mittoihin, muuten auttaa vain hyvä säkä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan1993171Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos621974Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt351582Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651573- 931280
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221215Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa50993Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva5942Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61927Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan187922