Että joku mies/nainen menee ihan kybällä "panisin" kategoriaan, mutta ajatusmaailma, arvot, tyhmyys jne on turn off. Mitä teette? Panette siitä huolimatta? Panette, mutta pidätte huolta, että kukaan ei saa tietää? Ette pane, mutta tekis yhä mieli? Ei ees tee enää mieli kun persoonan huonot puolet paljastuu?
Käykö teille koskaan näin?
29
<50
Vastaukset
Ei tee enää mieli sen jälkeen, kun huonot puolet paljastuvat
- akkuna
Ei innosta enää sen jälkeen. Tyhmyys nimittäin tarttuu. "Seura tekee kaltaisekseen".
- m-i-e-s
Lindalle terveisiä. =)
Kun 10 nuori nainen ilmaisee kävelleensä työmatkallansa kohti lyhtypylvästä miettien ohittaako tämän vasemmalta vai oikealta kävellen lyhtypylvästä päin niin kyllä se mielenkiinto heti lopahtaa. (Eihän siitä voi tulla yhtään mitään, kun lasket housut alas näytät hänelle kullia ja sanot "Ota suihin", vastaus olisi " Ota mitä"?- atännä
"(Eihän siitä voi tulla yhtään mitään, kun lasket housut alas näytät hänelle kullia ja sanot "Ota suihin", vastaus olisi " Ota mitä"?"
En usko että tulee mitään muidenkaan kanssa tuolla tyylillä :)
- lempisyttyy
Näin miehenä, joka on keskustellut paljon naisten kanssa tästäkin asiasta sanoisin, että osalle se merkitsee ja osalle ei. Ihan samoin kuin miehille naisten kohdalla. Pidemmästä suhteesta puhuttaessa yleensä luonteella on enemmän merkitystä.
- oikeusujouteenjoo
Jätit sitten kuitenkin kertomatta mitä itse teet. Että merkkaako sulle.
Tuossa noin vuosi sitten lopetin yhteydenpidon ehkä kauneimpaan ja 15 vuotta nuorenpaan naiseen, mitä ikinä olen tavannut, koska liika prinsessamaisuus. En vaan halunnut olla se joka vie juttua eteenpäin. Eli siis tuo viimeinen vaihtoehto. Ei edes tee mieli.
- 1414
Eilen näin yhden seksikkäimmistä naisista tältä kesältä. Punainen vekkihame ylti vähän pakaroiden alapuolelle, alkaen lantion yläpuolelta muodostaen kauniin kaaren pyllyn jatkeeksi. Valkoinen, avonaisella kaula-aukolla, varustettu paita paljasti kauniit olkapäät ja kulki ihomyötäisesti isojen lähes vaakatasossa olevien rintojenyli. Nutturalle kiedotut hiukset korostivat kaunista kaulaa. Lähes täudelliset reidet ja sääret olivat pitsisissä ballerina-tossuissa. Näky pysäytti sydämen ja salpasi hengityksen. Kuin enkeli olisi laskeutunut maahan. Mietin että jokainen mies kohtelisi häntä kuin prinsessaa.
Mutta, sen jälkeen... Hän käveli terassille ja sytytti tupakan. Siihen särkyi illuusio. Ja pieni palaveri puhelimessa "...ja sit mä sanoin "ihan sama" ja se lähti vetään...". Ja mielenkiinto lopahti kerrasta. No, jähän muistoiksi se kaunis kuva hänestä kävelemässä kohti terassia. Mutta seksiin en ryhtyisi hänen kanssaan.- tyyliäeitupakkaa
Mulle käy usein kans noin, että joku on tosi kuuma... kunnes ottaa tupakat esiin ja sytytttää.
Ei käy, koska naisen erilainen arvomaailma tarkoittaa nimenomaan sitä, että en kelpaa sille.
- äläpelaaitteespois
Siis ethän sä tossa kerro mitään _sun_ haluista, että haluutko itse naista, vaikka sillä olis erilainen ajatusmaailma? Vai meneekö halut siis siinä vaiheessa kun aattelet, että et kelpaa sille (koska erilainen ajatusmaailma)?
Ihme ätmeilyä, antaisit naisen päättää itse omasta puolestaan onko se ajatusmaailma turn off vai ei.
- hc-ätmi-puutteessa
Tässä neitsytsetänä on niin kova puute, että todella moni nainen olisi panokelpoinen. Mutta minun mielipiteelläni ei ole merkitystä. Kukaan ei ole koskaan huolinut minua. Jos joku panettava haluaisi panna niin varmasti panisin, koska ei ole valinnan varaa, vaikka irtoseksi onkin mielestäni väärin. Parisuhteeseen asettaisin sentään jotain vaatimuksia.
- Revelles
Onhan sitä nyt pahempiakin pantu.
Mulla menee kaikki naiset "panisin" kategoriaan mutta jos mä koittaisin panna niitä niin häkki heilahtaa.
- kaikkinaiset
Äitisikin? Mummosi?
- atännä
Ei tee mieli, en pane, tuollainen on täydellinen seksintappaja.
Noita hetkiä, jolloin toinen on täydellinen idiootti kaikilla mahdollisilla alueilla, kuuluu myös pidempään parisuhteeseen. Tiedoksi vaan kaikille pitkää parisuhdetta kultaavalle... ;DEhkä parisuhteessa siis mitataan ihmisen suvaitsevaisuus ja kärsivällisyys, ehkä jopa kypsyys.
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Ehkä parisuhteessa siis mitataan ihmisen suvaitsevaisuus ja kärsivällisyys, ehkä jopa kypsyys.
Haa, sulla on uusi nikki :)
Olen siis suvaitsematon, kärsimätön ja epäkypsä. Mutta tosi hyvä sinkku ;) atännä kirjoitti:
Haa, sulla on uusi nikki :)
Olen siis suvaitsematon, kärsimätön ja epäkypsä. Mutta tosi hyvä sinkku ;)Täytyi päivittää se, kun kolmekymmentä tuli lasiin ja sain velhon arvon.
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Täytyi päivittää se, kun kolmekymmentä tuli lasiin ja sain velhon arvon.
Voih :))
- TervetuloaJoukkoon
HC-ätmel kirjoitti:
Täytyi päivittää se, kun kolmekymmentä tuli lasiin ja sain velhon arvon.
Onnea! Susta tuli nyt ihan virallisesti neitsytsetä!
- nimimerkitönj
Ei käy, eikä ole käynyt. Kun en koskaan ole ryhtynyt tutustumaan panetuksen kautta, vaan mielenkiinnosta ihmistä itseään kohtaan. Se panetus tulee jos on tullakseen sitten, kun ihmiseen alkaa tuntemaan syvemmin vetoa. Mikä edellyttää juuri noita ajatusmaailman yms. yhteensopimista.
Niin kovaa panetusta ei ole olemassakaan, että pitäisi langeta kun ei muuten nappaa. Ei edes parisuhteessa, jos sukset on mennyt ristiin paneta koskaan niin paljon, että seksiin ryhtyisi jos mieli ei ole mukana ja nimenomaan hyvä mieli. - palstailija
Aniharva nainen saa aikaan panetusta pelkän ulkonäön takia. Sellaisiin harvemmin pääsee tutustumaan. Kiinnostus hiipuu, jos naisella on idioottimaiset jutut tai muuten vaan on liian blondi. Olemus ja ulkonäkö kertoo jo aika paljon minkälainen nainen kyseessä, mutta panemiset käy mielessä vasta, kun on vähän ehtinyt tutustumaan.
- clan
Me kunnolliset miehet eiajatella tollast panojuttuu, sisältöö pitää ihmisessä olla.
- Nainenvanda
Joo ei sellasen kans voi yksinkertaisesti olla. Aivot on ihmisen tärkein seksuaalielin.
Oon khyl nainen niin se on vaa "next". - sincyan
Panisin, ja olen pannut. Tyyppi oli ulkonäöltään jumalainen, mutta tyhmä kuin saapas. Tapasimme kerran, söin häntä silmilläni ja yritin sulkea kaiken mitä hän sanoi pois mielestäni. Halusin vain nähdä hänet alasti. Toinen tapaaminen päättyi yhteiseen yöhön. En olisi kestänyt yksiäkään treffejä enempää. Harrastimme seksiä muutaman kerran, mutta makuuhuoneen ulkopuolella hän oli sietämätön... Ongelmista suurin oli hänen intonsa "keskustella". Vain istumalla hänen kasvoilleen sain hänet hiljaiseksi.
Viimeisen tapaamisen aamun sarastaessa painoin pääni hänen täydelliselle rinnalleen, silitin upeita vatsalihaksia, tuijotin syvälle hänen mielettömiin vihreisiin silmiinsä ja suutelin viiimeisen kerran täydellisiä huulia. Sitten pukeuduin, sanoin kaipaavani hieman enemmän tilaa ja poistuin.
Hauska muisto herrasta jäi. Kaveripiirissämme käytetään vieläkin hänen muutamaa kuolematonta lausahdusta, joille nauretaan vedet silmissä. Onnekseen hän oli kaunis katseltava. Minulla ei ole mitään erillistä panisin-kategoriaa. Seksi ilman tunteita on vain sisällöllisesti tyhjä mekaaninen suoritus. Se ei eroa mitenkään masturboinnista.
aivan
Sitä vartenhan on valmistettu lähes aitoa vastaavia nussintanukkeja.
https://www.google.fi/search?q=real sex dolls&client=ubuntu&hs=Iym&channel=fs&biw=1434&bih=755&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIp4Xb47a8xwIVYyZyCh1H5wBg#imgrc=Bv059h6JRPVkdM:
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1313807Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va201773Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos311638Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3091465Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201413Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi421346Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti161004Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy76998Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä127954- 74868