Minä en pysty mitenkään muistamaan mutta ajankohta oli kesäkuu 2014. Sinkkuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa koska en ole ollut ikinä sinkku. Joskus käyn latelemassa suoria sanoja tääl.
Miten löysitte palstan?
8
66
Vastaukset
- kulutan.aikaa
taisi olla itsellänikin 2014 loppu kesällä ajattelin katsoa suomi24 sta kun ei ollut muutakaan tekemistä ja kun olen sinkku niin ajattelin katsoa sinkku sivulle ja tässä sitä nyt ollaan tulin vähän aikaa sitten töistä ja vähän väsyttää söin ja piristyin mutta ehkä olisi järkevämpää mennä ulos mutta missä tyttö sinkut kaikki on varattuja
- Sairaspalsta
En tiedä mutta kadun sitä päivää kun tän löysin. Nyt en uskalla edes tavata ketään miestä koska mistä sen voi tietää onko se lukenut tätä palstaa ja ammentanut siitä oppeja.
- Ihme.roikkuja
Ja silti roikut täällä.
- TiedöSinäkinSe
Ihme.roikkuja kirjoitti:
Ja silti roikut täällä.
Sama kai se on nyt ku vahinko on jo tapahtunut. Turha pidätellä jos paskat on jo housussa!!!
- fafdasf
Taisi olla vuosi sitten, kun olin vielä suhteessa. Joku linkkasi minulle linkin DarkFearin raivoamisesta, lueskelin niitä ja vähän taisin itsekin trollailla. Suhteeni päättyi lopulta, mutta eipä tämä sinkkuelämä ole ollut niin kamalaa kuin ätmit täällä väittävät.
- niinlöysintämän
Luvin mustaa raamattua, ja siellä luki tämän sinkku palstan osoite.
- Ex----PUA
No en kyllä muista.
Kokolailla vuosi siitä on, kun jotenkin tämä eksyi selaimeeni, ja aikani lueskeltuani päätin ottaa osaa keskusteluun.
Jos tämä olisi ollut rekisteröitymistä vaativa palsta, niin tuskin olisin niin tehnyt.
Olen ollut täällä (en tällä osastolla) vuosia aiemmin, ja esim. PUA-aikoina käynyt pari kertaa antamassa sen suuntaisia ohjeita :D. Googlella muistaakseni, aikalailla tasan 6 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583713Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723085Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532281Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141510Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651289- 861146
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23981Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55955- 47942