Jos olet sinkku, koska viimeksi

josoletsinkku

- halasit jotakuta? Ketä? Missä? Miksi?
- suutelit jotakuta? Ketä? Missä? Miksi?
- pidit jotakuta kädestä? Ketä? Missä? Miksi?
- nukuit jonkun vieressä? Kenen, missä?

Onko sulla elämässäsi yleisesti riittävästi fyysistä läheisyyttä?

56

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eilen. Mutta mua ei vermaan enään sinkuksi voi kutsua, vaikka en eksklusiivisessa suhteessa vielä olekaan.

• painkiller

Tällä viikolla pidin pitkästä aikaa kädestä, halasin ja suutelin. Ihanaa!
      Toivon että jatkosaakin teen noita ja lisätään siihen muutkin parisuhteeseen kuuluvat asiat. Vaisto varoittaa muusta, mutta nautin tästä hetkestä. Vapaista ihmisistä kuitenkin kyse ja kaikki pitäisi olla hyvin.

• YstäviäOn

Halasin eilen kahta ystävää. Pussailin toissapäivänä toista ystävää. Kädestäpitämistä en muista, oisinko eilen hetken pitänyt ystävää kädestä myös - tai alkuviikosta. Nukuin ystävän vieressä ke iltana.

• Halattua tuli viimeksi noin reilu kuukausi sitten treffien päätteeksi.

Suutelin viimeksi muistaakseni kuusi vuotta sitten. Oltiin oltu toisilla treffeillä ja lähdetty omille asunnoillemme. Keskustelimme tekstarein ja päätin kävellä naisen asunnon lähelle ja pyytää tätä ulos koska en muistanut kiittää tätä mukavista treffeistä. Tunsimme toisemme ennen deittailua jo.

Toisen kädestä pidin kiinni varmaankin viimevuonna kesällä ollessani treffeillä ja olimme kolmansilla treffeillä ulkoiluttamassa hänen koiria.

Toisen vieressä olen nukkunut muistaakseni neljä vuotta sitten, kun olin kaveri pariskunnan luona juhannusta viettämässä. Tämä naispuoleinen kaveri oli yönkuihaan tullut koisailemaan viereeni siskonpedille.

Ja mitä tulee tuohon fyysiseen läheisyyteen yleensä, niin kyllähän tuota halajais enempi ja säännöllisemmin. Tässä kohtaa täytyy tosin todeta että tällä en pelkästään tarkoita seksiä, vaan ihan myös yhdessä vietettyä aikaa, halailua, kädestä pitämistä, yms... Ja aina parempi, mikäli tuohon yhdistyy emotionaalinen läheisyys.

• Gdhjb

- En ole halannut
      - En ole suudellut
      - En ole kädestä pitänyt
      - Äidin vieressä nukuin joskus lapsena...

Jotain tasoa näihin kysymyksiin! Mitä odotatte meiltä ätmeiltä!!!

• palstaonsinkuille

Tää ei oo "ätmit"-palsta vaan "sinkut"-palsta. Ätmeilemään voi mennä vaikka "yksinäisyys"-palstalle.

• eliätmipalstasiis
        palstaonsinkuille kirjoitti:

Tää ei oo "ätmit"-palsta vaan "sinkut"-palsta. Ätmeilemään voi mennä vaikka "yksinäisyys"-palstalle.

Vain ätmit ovat sinkkuja. Muut saavat seuraa halutessaan.

• VastauksiaMieheltä

- Halasin eilen kaveriani tapaamisen jälkeen
      - Suutelin pari viikkoa sitten yhtä tuttuani ja päädyttiin sänkyyn
      - Ehkä kesällä yhtä tyttöä jota tapailin
      - Varmaan myös kesällä

Ei ole tarpeeksi

• Drunkersoul

Ei ole.

• sincyan

Halasin viimeksi keskiyöllä ystävää, joka oli lähdössä matkalle.
      Keskiviikkona kävin kävelyllä käsikkäin, sekä suutelin nuoren miehen kanssa, josta pidän kovasti. Hänen vieressään myös nukuin alkuviikon.
      Tällä hetkellä elämässäni on läheisyyttä enemmän kuin tarpeeksi. Sekä fyysistä, että henkistä.

• Halooooo

Siinä tapauksessa voitkin poistua palstalta kehuskelemasta.

• Nainen_86

- Siskon lapsia 2v ja 4v
      - En ole koskaan suudellut
      - Kädestä pitänyt kiinni varmaan siskon lasta kaupassa
      - Kaverin vieressä mökkireissulla
      - Ei todellakaan ole riittävästi fyysistä läheisyyttä

• jami__

Mitkä ovat niitä syitä mielestäsi tässä taustalla?

• Nainen_86
        jami__ kirjoitti:

Mitkä ovat niitä syitä mielestäsi tässä taustalla?

Oikeanlaiset miehet eivät kiinnostu ja vain rumat / työttömät yrittävät lähestyä

• Nainen_86 kirjoitti:

Oikeanlaiset miehet eivät kiinnostu ja vain rumat / työttömät yrittävät lähestyä

Mistähän tuo mielestäsi juontaa?
        Mikä on oikeanlainen mies?

• Nainen_86 kirjoitti:

Niin, työtönhän ei ole ihminen. Miten sellaiset saastat kehtaavatkaan yrittää lähestyä sinunlaisiasi oikeita kunnon ihmisiä. Tässä maassahan on töitä kaikille ja vain laiskat ovat työttömiä, näinhän kaltaisesi ajattelevat.

Entäpä sitten psyykkisistä syistä työkyvyttömyyseläkeläiset? Heidät lähettäisit mielelläsi varmaan keskitysleirille?

• kunnnnooollllliiiisttaaa
        M1978 kirjoitti:

Niin, työtönhän ei ole ihminen. Miten sellaiset saastat kehtaavatkaan yrittää lähestyä sinunlaisiasi oikeita kunnon ihmisiä. Tässä maassahan on töitä kaikille ja vain laiskat ovat työttömiä, näinhän kaltaisesi ajattelevat.

Entäpä sitten psyykkisistä syistä työkyvyttömyyseläkeläiset? Heidät lähettäisit mielelläsi varmaan keskitysleirille?

"Kunnon miehet" valittaa että eivät saa naista ja että naiset rakastuu vain renttuihin (ns. "jännämiehiin"). Sitten kun nainen tulee ja sanoo, että haluaa kunnollisen eli työssäkäyvän miehen, niin ei sekään ole hyvä. ;)

Siinä olis nyt kunnollinen nainen kunnon miestä vailla. Onko täällä riittävän kunnollisia (muutenkin kuin omasta mielestään)?

• Halooooo
        kunnnnooollllliiiisttaaa kirjoitti:

"Kunnon miehet" valittaa että eivät saa naista ja että naiset rakastuu vain renttuihin (ns. "jännämiehiin"). Sitten kun nainen tulee ja sanoo, että haluaa kunnollisen eli työssäkäyvän miehen, niin ei sekään ole hyvä. ;)

Siinä olis nyt kunnollinen nainen kunnon miestä vailla. Onko täällä riittävän kunnollisia (muutenkin kuin omasta mielestään)?

Näkeehän tuon jo sokeakin että ranttu nirppanokka se on, eikä sille kukaan kelpaa syystä että pitää itseään muita parempana.

• Ikis__M
        kunnnnooollllliiiisttaaa kirjoitti:

Jaa kunnollinen nainen? sehän sanoi "Oikeanlaiset miehet eivät kiinnostu ja vain rumat / työttömät yrittävät lähestyä". Mitäpä luulet moniko mies haluaa suhteeseen naisen kanssa jolle tärkein arvo on elämässä on se että mies käy töissä & ei ole ruma? siinähän saisi koko ajan olla huolissaan koska tulee fudut töistä tai joutuu onnettomuuteen joka sitten yllättäen rumentaisi. Pitäisikö heti kun tulee vaikka lomautuslappu soittaa kotiin naiselle että alkaa pakkaamaan kamojaan kun oma status yllättäen putosi niin alas ettei ole enää mahdollista olla yhdessä.

• Nainen_86

Tuo en ollut minä alk.peräinen kirjoittaja joka sanoi "Oikeanlaiset miehet eivät kiinnostu ja vain rumat / työttömät yrittävät lähestyä".
        En vaan tiedä mitkä on syyt, että olen tässä tilanteessa.

• Nainen_86 kirjoitti:

Tuo en ollut minä alk.peräinen kirjoittaja joka sanoi "Oikeanlaiset miehet eivät kiinnostu ja vain rumat / työttömät yrittävät lähestyä".
        En vaan tiedä mitkä on syyt, että olen tässä tilanteessa.

No mikset ottaisi yhteyksiä, kun olen nimenomaan etsinyt täältä kokemattomia naisia?
        Mielellään tutustun ihmiseen ja sitten voidaan miettiä, että mitä tehtäis..Kyllähän tuossakin iässä voisi jo jotain alkaa puuhastelemaan pikkuhiljaa;)

• sorimuuuttta
        rebelfly83 kirjoitti:

No mikset ottaisi yhteyksiä, kun olen nimenomaan etsinyt täältä kokemattomia naisia?
        Mielellään tutustun ihmiseen ja sitten voidaan miettiä, että mitä tehtäis..Kyllähän tuossakin iässä voisi jo jotain alkaa puuhastelemaan pikkuhiljaa;)

Tuo wink peräs karkotti naisen.

• Nainen_86
        rebelfly83 kirjoitti:

Mistä päin olet?

• Nainen_86 kirjoitti:

Mistä päin olet?

Laita vaan rohkeesti minun meiliin postia, en minä sinua syö:)
        Sitten voidaan miettiä asioita...Netti palstalta kun jonkun bongaat, niin aika pieni todennäköisyys, että ihan naapurissa asutaan.

• Nainen_86
        rebelfly83 kirjoitti:

Laita vaan rohkeesti minun meiliin postia, en minä sinua syö:)
        Sitten voidaan miettiä asioita...Netti palstalta kun jonkun bongaat, niin aika pieni todennäköisyys, että ihan naapurissa asutaan.

Mutta jos asut jossain toisella puolella Suomea niin juttu kusee ennen kuin ehtii kunnolla alkaakkaan :D

• Nainen_86 kirjoitti:

Mutta jos asut jossain toisella puolella Suomea niin juttu kusee ennen kuin ehtii kunnolla alkaakkaan :D

D:) Et sä uskalla laittaa mulle meiliä,,, ei sitten millään:XD
        No sanotaanko näin, et en oo ihan justiin muuttamassa yhteen kenenkään kans, eli ei mitään väliä mistä olet..Saatan käydä keikoilla periaatteessa missäpäin suomea tahansa ja yöpyä hotellissa ja siinä samalla on mahdollista meidänkin tavata. Toisaalta voidaan ajaa toisiamme puoleenväliin vastaankin, joten matkathan ei ole tässä ongelma, mutta jos nyt kuitenkin ensin vaihtais vähän ajatuksiakin..Laitat vain sitä meiliä tulemaan ja kerrot itsestäsi ja mieluummin vähän enemmänkin samolla tulilla.
        En asu kummassakaan päässä suomea.

• jokumies83

Reilusti yli vuosi sitten exää ja kaikkiin kysymyksiin kyllä. Sen jälkeen onkin ollut hiljaista ei treffit treffiä.

• -varmaan äitiä silloin kun valmistuin ylioppilaaksi
      -en ole vaihtanut sylkeä kenenkään kanssa
      -14-vuotiaan tytön kanssa entisen koulun pihalla, koska se halusi
      -varmaan vauvana

Kai sitä läheisyyttä voisi olla enemmänkin, ehkä.

• Kilttiatm

Maksaisin siitä että joku nainen halaisi tai nukkuisi vieressäni.

• HyvääSeTekee

Rakkauden ammattilaiset tekee sellaistakin, joten ei kun diiliä sopimaan.

• aikuisten.oikeesti

Eilen illalla sairaalassa. Vanhusta joka on ollut jo toista viikoa osastolla,eikä kukaan sukulainen ole käynyt häntä tervehtimässä. Mummu istui kyyneleet silmissään sängyssä, kun vein hänelle unilääkkeen. Jäin hetkeksi,pidin kädestä kiinni kun lohduttelin häntä ja halasin vielä ennen lähtöäni.

Tiistaina kävin sisareni luona saunomassa ja pizzalla. sain useita märkiä/kuolaisia pusuja Jyriltä. Kun sit vein hänet nukkuun ja luin iltasadun, lauloin SinisenUnen ja poika lopulta nukahti annoin hänelle vielä suukon poskelle.

Juhannuksena mulla oli monta petikaveria, joka yö. Nukuin sisarusteni koko mukula katraan kanssa tuvan lattialla siskonpedissä. Tilan puute oli syynä ryhmäpedille joutumiseeni.

Onhan mulla tuota fyysistä läheisyyttä tarpeeksi, mutt se ratkaisevin ja läheisin läheisyys puuttuu. Eikä iso tyyny öisin kainalossa poista sitä.

Lähden tanssimaan...mua odotetaan jo varmaan alhaalla, veli ja hänen vaimonsa heittävät munt Klubille, jatkavat itse vielä matkaansa.

Pitäkää hauskaa...niin minäkin, tanssien. Öitä!

• Ikis__M

"Eilen illalla sairaalassa. Vanhusta joka on ollut jo toista viikoa osastolla,eikä kukaan sukulainen ole käynyt häntä tervehtimässä. Mummu istui kyyneleet silmissään sängyssä, kun vein hänelle unilääkkeen. Jäin hetkeksi,pidin kädestä kiinni kun lohduttelin häntä ja halasin vielä ennen lähtöäni. "

Hiton surullista on tuo :( Oikeastaan taitaa olla ihan hyväkin juttu ettei ole lapsia niin sitten elämän ehtoopuolella ei tarvitse pettyä kun ne ei jouda/jaksa tulla katsomaan. Kiva kun jäit lohduttelemaan mummelia, aina toisinaan tulee hetkiä jolloin minkin arvostan teitä palstanaisia ja tässä nyt oli yksi semmoinen.

• aikuisten.oikeesti
        Ikis__M kirjoitti:

"Eilen illalla sairaalassa. Vanhusta joka on ollut jo toista viikoa osastolla,eikä kukaan sukulainen ole käynyt häntä tervehtimässä. Mummu istui kyyneleet silmissään sängyssä, kun vein hänelle unilääkkeen. Jäin hetkeksi,pidin kädestä kiinni kun lohduttelin häntä ja halasin vielä ennen lähtöäni. "

Hiton surullista on tuo :( Oikeastaan taitaa olla ihan hyväkin juttu ettei ole lapsia niin sitten elämän ehtoopuolella ei tarvitse pettyä kun ne ei jouda/jaksa tulla katsomaan. Kiva kun jäit lohduttelemaan mummelia, aina toisinaan tulee hetkiä jolloin minkin arvostan teitä palstanaisia ja tässä nyt oli yksi semmoinen.

Niin on surullista ....ja tosi hävytöntä jopa! Kolme lapsenlapsista kun asuu Turussa. Muutamat Naantalissa, mummun poika Piikkiössä, ja loput lähisukulaiset korkeintaan 100km päässä Turusta. Näin mummu kertoi ainakin.
        Mä en jaksa ymmärtää tällista hylkäämistä kun vanhus on vakavasti sairaana, eivät he voi millään edes tietää paraneeko hän vai ei, sekin on epävarmaa. Mutt syytä näin julmaan hylkäämiseen en todellakaan tiedä. Voihan se todellisuudessa olla muutakin kuin pelkkä välinpitämättömyys

Mulla itselläni on suuri suku ja huolehdimme toinen toisistamme luonnollisesti.
        Varsinkin silloin jos joku on sairaana hänestä pidetään erityisesti huolta.
        Joskus tuntuu ett sukulaisillani on nokkansa liiankin syvällä mun asioissani.

Empatia kuuluu osana meidän työhömme olennaisesti, antaa lohtua sairaalle ja usein se auttaa lääkettä paremmin, kun mielipaha helpottuu.
        Kiitos mukavasta palautteestasi! Mukavaa lauantaipäivää.

• kaikenlaistasitä
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Niin on surullista ....ja tosi hävytöntä jopa! Kolme lapsenlapsista kun asuu Turussa. Muutamat Naantalissa, mummun poika Piikkiössä, ja loput lähisukulaiset korkeintaan 100km päässä Turusta. Näin mummu kertoi ainakin.
        Mä en jaksa ymmärtää tällista hylkäämistä kun vanhus on vakavasti sairaana, eivät he voi millään edes tietää paraneeko hän vai ei, sekin on epävarmaa. Mutt syytä näin julmaan hylkäämiseen en todellakaan tiedä. Voihan se todellisuudessa olla muutakin kuin pelkkä välinpitämättömyys

Empatia kuuluu osana meidän työhömme olennaisesti, antaa lohtua sairaalle ja usein se auttaa lääkettä paremmin, kun mielipaha helpottuu.

Ollut reilun viikon sairaalassa ja puhut, että on tullut omaisten hylkäämäksi? Entä oletko miettinyt, että jokaisella tarinalla on aina kaksi puolta? Mistä tiedät kuinka häijy tuo mummeli on ollut kotioloissa? Eipä olisi ennenkuulumatonta sekään, että vanhus unohtaa omaisten vierailleen.

Empatia on hyvä juttu, suhteellisuudentaju myös. Aika keskenkasvuista tuomita perhe hylkääviksi, hävyttömiksi ja välinpitämättömiksi julmureiksi noilla perustein.

• Ikis__M
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Toivottavasti mummo tekee nuo perinnöttömiksi mutta taitaahan niillä lapsilla ainakin se rintaperillisoikeus säilyä tai sitten on jakaneet äiteen rahat jo etukäteen ennakkoperintöinä ja nyt eivät enää välitä. Jotenkin tuntuu että jos mummo ei suoranaisesti ole kieltänyt tulemasta katsomaan niin voisi joku edes käydä juttelemassa.

Suku tosiaan voi olla rasittavakin mutta noin se varmaan on hyvä kuitenkin kun välittävät. Mulla itsellä tulee pidettyä yhteyttä vain ihan läheisimpiin sukulaisiin niin voi olla aikanaan sama kohtalo kuin tuolla mummolla mutta kun siihen jo eläessään tottunut ettei aina niin kiinteissä tekemisissä niin ei tarvitse sitten surra kun ei ole lapsiakaan, ihan tyytyväinen saatan olla jos saan ilman isoa hälyä poistua.

Juu, se tuli aiheesta, vaikka joskus täällä tulee oltua turhankin tyly niin kyllä toisinaan koetan myös antaa positiivista palautetta silloin kun se on ansaittua. Samoin mukavaa lauantaita :)

• aikuisten.oikeesti
        kaikenlaistasitä kirjoitti:

Ollut reilun viikon sairaalassa ja puhut, että on tullut omaisten hylkäämäksi? Entä oletko miettinyt, että jokaisella tarinalla on aina kaksi puolta? Mistä tiedät kuinka häijy tuo mummeli on ollut kotioloissa? Eipä olisi ennenkuulumatonta sekään, että vanhus unohtaa omaisten vierailleen.

Empatia on hyvä juttu, suhteellisuudentaju myös. Aika keskenkasvuista tuomita perhe hylkääviksi, hävyttömiksi ja välinpitämättömiksi julmureiksi noilla perustein.

Niin luitko sinä kaiken mitä kirjoitin ja ymmärsiköhän sä mun kirjoitukseni?
        Vai kolahtiko pahasti nilkkaan.
        "Ollut reilun viikon saisaalassa"... tarkkaan laskettuna 9 vrk. (tämän kuulin raportilla) ja vierailijoita ei ole käynyt...tai ei ainakaan henkilökunta ole havainnut käyneen. Tuolla osastolla on ovi lukossa ja ovikello ulkopuolella jota vierailijan tulee soittaa päästääkseen osastolle.

---ja siitä hylkäämisestä arvelin,ihan samoin ehdollistaen---
        "Mutt syytä näin julmaan hylkäämiseen en todellakaan tiedä. Voihan se todellisuudessa olla muutakin kuin pelkkä välinpitämättömyys"
        Eli selvennyksenä: on saattanut itse olla vaikea tapaus tai...

Aika keskenkasvuista tuomita perhe hylkääviksi, hävyttömiksi ja välinpitämättömiksi julmureiksi noilla perustein.
        -Niin on, myönnän. Ja vielä hävyttömämpää on mun käydä keskustelua asiasta sinun kanssasi, jota tapaus ei ilmeisesti koske mitenkään.

Juuri itse kitisin siitä ett suku työntää nokkansa mun asioihin ja ruotii niitä, vaikka asiat ei heille kuulu.
        Ihan saman kaltaista ruotimista pidetään me nyt; vaikka asia ei meille kuulu.
        Empatia on hyvä juttu samoin suhteellisuudentaju, myönnetään.
        Kiitos huomautuksesta, koetan muistaa.

• aikuisten.oikeesti
        Ikis__M kirjoitti:

Toivottavasti mummo tekee nuo perinnöttömiksi mutta taitaahan niillä lapsilla ainakin se rintaperillisoikeus säilyä tai sitten on jakaneet äiteen rahat jo etukäteen ennakkoperintöinä ja nyt eivät enää välitä. Jotenkin tuntuu että jos mummo ei suoranaisesti ole kieltänyt tulemasta katsomaan niin voisi joku edes käydä juttelemassa.

Suku tosiaan voi olla rasittavakin mutta noin se varmaan on hyvä kuitenkin kun välittävät. Mulla itsellä tulee pidettyä yhteyttä vain ihan läheisimpiin sukulaisiin niin voi olla aikanaan sama kohtalo kuin tuolla mummolla mutta kun siihen jo eläessään tottunut ettei aina niin kiinteissä tekemisissä niin ei tarvitse sitten surra kun ei ole lapsiakaan, ihan tyytyväinen saatan olla jos saan ilman isoa hälyä poistua.

Juu, se tuli aiheesta, vaikka joskus täällä tulee oltua turhankin tyly niin kyllä toisinaan koetan myös antaa positiivista palautetta silloin kun se on ansaittua. Samoin mukavaa lauantaita :)

Minä en ihmisten raha-asioista tiedä mitään, eikä mun tarvitsekaan tietää.Sen käsitin ett kaipaa suuresti sukulaisiaan, eteenkin poikaansa. Eikä hän ole dementikko, en ainakaan minä huomannut mitään siihen liittyvää asiaa. Tai sitt on todella loistava skarppaaja, eikä asiast ollut mitään mainintaa missään muistaakseni. (Taidan olla itse enemmän dementikko.)
        Mä lähden tästä sitä rasittavaa sukua tapaamaan, (anteeksi Emo) pitää selvitellä omia asioita ja samalla lusikoida lautasellinen kalaseljankaa poskeeni.
        Moikka.

• dk593

- halasit jotakuta?
      Joskus 1-2 v. sitten treffien päätteeksi, mutta pakit tuli.

- suutelit jotakuta?
      En koskaan.

- pidit jotakuta kädestä?
      En koskaan.

- nukuit jonkun vieressä?
      Vain vanhempien ja sisarusten kanssa teltassa, viimeksi tänä vuonna.

Ei todellakaan. Voisin vaikka maksaa naiselle jo kädestä pitämisestä, mutta toisaalta sellainen ajatuskin on tavattoman säälittävä. Enkä usko, että maksettu läheisyys vastaisi vapaaehtoista. Mieluummin pitäisin kädestä naista, joka haluaa itse niin tehdä, kuin harrastaisin seksiä vastentahtoisen maksullisen naisen kanssa.

• AmmattilainenAuttaa

Kannattaa panostaa täysjärkisiin (riittävän kokeneisiin) suomalaisiin maksullisiin. Tekevät sitä vapaaehtoisesti ja omasta tahdostaan.

• dk593
        AmmattilainenAuttaa kirjoitti:

Kannattaa panostaa täysjärkisiin (riittävän kokeneisiin) suomalaisiin maksullisiin. Tekevät sitä vapaaehtoisesti ja omasta tahdostaan.

Vapaaehtoinen ei ota maksua, se on mielestäni jo silkka määrittely. Siinä ei ole ongelmaa, etteikö minulla olisi varaa tai halua maksaa, mutta pointtina on, että en kaipaa pelkkää fyysistä kontaktia vaan tärkeämpää on tunne ja tietoisuus siitä, että nainen haluaa aidosti olla kanssani.

• dnfjdnvonsjvsk
        dk593 kirjoitti:

Vapaaehtoinen ei ota maksua, se on mielestäni jo silkka määrittely. Siinä ei ole ongelmaa, etteikö minulla olisi varaa tai halua maksaa, mutta pointtina on, että en kaipaa pelkkää fyysistä kontaktia vaan tärkeämpää on tunne ja tietoisuus siitä, että nainen haluaa aidosti olla kanssani.

Muista sitten, että puhut aina halustasi olla haluttu etkä halusta saada pillua. Koska ne on selvästi 2 eri asiaa.

• ehkävieläjoskus

Vaikka olen jo 37-vuotias mies, en ole ikinä halannut ketään, en suudellut, tuskin olen koskaan pitänyt naista edes kädestä kiinni. Joskus lapsena olen nukkunut sukulaisten kanssa samassa sängyssä.

Mitä sitten?

• näin.täällä

- halasit jotakuta? Ketä? Missä? Miksi? viikko sit

- suutelit jotakuta? Ketä? Missä? Miksi? viikko sit

- pidit jotakuta kädestä? Ketä? Missä? Miksi? viikko sit

- nukuit jonkun vieressä? Kenen, missä? viikko sit

Onko sulla elämässäsi yleisesti riittävästi fyysistä läheisyyttä? on

• Haloooo

Mikä sana on sit? Onko se vähän niinkuin shit?

• wanderer95

- halasit jotakuta? Ketä? Missä? Miksi?
      Oliskohan ollut serkkupoikaa valmistujaisjuhlissa pari kuuta sitten. Täytyyhän sitä onnitella!

- suutelit jotakuta? Ketä? Missä? Miksi?
      En ole koskaan suudellut. Ellei lapsuuden poskipusuja lasketa.

- pidit jotakuta kädestä? Ketä? Missä? Miksi?
      En muista. Ehkä joskus lapsena.

- nukuit jonkun vieressä? Kenen, missä?
      Pari kuukautta sitten kotona ollessani pikkuveljeni vieressä. Mieluiten nukun kuitenkin yksin.

• - taisin viimeksi halata yhden yön hoitoa huhtikuussa
      - suutelin, pidin kädestä ja nukuin vieressä sen saman yhden yön hoidon kanssa
      - ei ole riittävästi fyysistä läheisyyttä

• pitää heti korjata: taisin halata duunikaveria duunin kevätretkellä Münchenissä

• Haloooo
        wlfwd kirjoitti:

pitää heti korjata: taisin halata duunikaveria duunin kevätretkellä Münchenissä

Hyvä kun mainitsit tuon Munchenin. Se teki sinusta heti paremman ihmisen.

• KalatkinVedestä
        Haloooo kirjoitti:

Hyvä kun mainitsit tuon Munchenin. Se teki sinusta heti paremman ihmisen.

Sivusta kommentoin, että taidat olla kateellinen paska. Itsekään en ole käynyt Munchenissä, mutta ei tulisi mieleenikään ajatella toisesta tuolla tavalla.

• VedetkinKalasta
        KalatkinVedestä kirjoitti:

Sivusta kommentoin, että taidat olla kateellinen paska. Itsekään en ole käynyt Munchenissä, mutta ei tulisi mieleenikään ajatella toisesta tuolla tavalla.

Sinullapa onkin puhtaat ja terveet arvot. Mitä nyt paskaksi täällä nimittelet ihmisiä. Se tuli kuitenkin kauniiseen mieleesi.

• wgfweg

- Halasin tätiäni n. kuukausi sitten baarissa, humalan hurmioissa.
      - Suutelin yhtä baarihoitoa n. 3v sitten, humalan hurmioissa.
      - Pidin nettitreffinaista kädestä n. 12v sitten, kun treffattiin ja kaikki vaikutti alkuun niin mahtavalta.
      - Nukuin nettinaisen vieressä n. 10v sitten, kun matkustin tämän luokse muutamaksi yöksi.

Joko fyysisen läheisyyden puute on tehnyt minusta kosketuskammoisen, tai sitten olen lievästi autistinen, mutta kaikenlainen läheinen fyysinen kanssakäyminen kammoksuttaa.

• Näinminulla

Halasin työkaveriani baarissa ihan ystävällisyyttäni.
      Hän suuteli minua poskelle samaisessa baarissa,syystä en ole varma.
      Kädestä en ole paljoa pidellyt, minusta on parempi että pitelevät aivan itse kätösensä ilmassa.
      Nukuin viimeksi hyvän ystäväni vieressä omassa sängyssä, mahtava juttu muuten, ei enää nykyisin tätä tapahdu.
      En oikeasti välitä fyysisestä läheisyydestä paitsi silloin jos siihen sisältyy tunnetta, silloin haluan sitä paljon.
      Fyysiset tarpeet ei ole ongelma minulle, mutta rakkautta minä kaipaan että halkeen.
      Tosin sitä on niin vähän tarjolla että se pitäisi vaan unohtaa, mutta miten se tehdään on toinen juttu.

• aikanäyttäämitätapahtuu

Lastani halaan joka päivä. Tällä hetkellä on riittävästi fyysistä läheisyyttä.

• Höhöööööö

Vastaus jokaiseen kysymykseen: Unissani!

• Lonelyman_

- halasit jotakuta? Ketä? Missä? Miksi? Varmaan mummua yli 10 vuotta sitten.

- suutelit jotakuta? Ketä? Missä? Miksi? En koskaan.

- pidit jotakuta kädestä? Ketä? Missä? Miksi? Lapsena.

- nukuit jonkun vieressä? Kenen, missä? Aina yksin.

Onko sulla elämässäsi yleisesti riittävästi fyysistä läheisyyttä? Mitäs luulisit?

• Synkkäyksinäinen

- Joku sukulaistäti joskus halannut.
      - En ole koskaan suudellut.
      - En ole pitänyt kenenkään kädestä romanttisessa mielessä, enkä kävellyt käsikädessä.
      - Lapsena varmaan mökillä sisarusten vieressä.
      "Onko sulla elämässäsi yleisesti riittävästi fyysistä läheisyyttä?"
      Minun hartioitani on hierottu yhteensä kymmenen sekuntia koko elämäni aikana, ja silloin huomasin olevani yliherkkä inhimilliselle kosketukselle. Se tuntui kuin toinen olisi työntänyt kätensä selkäni lävitse suoraan sieluun, ja sellainen läheisyys on minulle kertakaikkiaan aivan liikaa, että siihen pakahtuisi ellen luottaisi toiseen täydellisesti. Siten tiedän kuolevani sinä päivänä, kun yksinäisyyteni lakkaa, koska minua ei vain ole tarkoitettu onnelliseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe