Cryolipo kokemuksia

ElliNelli43

Hei, itse kävin neljän alueen Cryolipohoidossa tämän vuoden Toukokuussa ja toisen kerran kesäkuun lopussa. Paikka oli Espoon Sellon vieressä olevassa tornitalossa. Ei nyt kyllä ihan kirurgisen rasvaimun kaltainen tulos, mutta olen suht tyytyväinen. Jenkat pieneni selvästi ja sain 98cm ympärysmitasta heti alussa pois 4cm ja nyt on mitta 8cm pienempi. Vaikutus voi vielä jatkuakin, mutta uskon, että taitaa olla tässä ellen mene vielä kerran uusimaan. Hintaa tuli minun hoidoille yhteensä noin 900 eikä sairaslomaa ollut, mikä oli minulle se tärkeä juttu. En usko, että tuota kannattaa kokeilla jos on rankasti ylipainoa, mutta pienempään muokkaukseen ihan OK. Toivottavasti tästä on jotain apua...

86

35667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiskat

      Kannattaisiko ihan vaan käydä lenkillä ja katsoa mitä tunkee suuhunsa. Ei maksa mitään. Ällöttää laiskat läskit jotka käy jossain rasvaimuissa, hyi hitto...

      • iteoot12345

        Taidat olla väärällä palstalla huutelemassa...


    • cryo1757

      Heippa. Mä olen menossa myös samaan paikkaan vatsan alueen hoitoon. Ainoa kohta joka häiritsee. Saas nähdä meneekö rahat kankkulan kaivoon. Toivon parasta. Urheilen, mutta vatsaa en saa pois. Kasvot kyllä kapenee ja jalat, mutta vatsan läski pysyy. Ärsyttää kun ei lähde haluamasta paikasta. Rasvaimu no thanks.

      • Anonyymi

        Kokeilkaa jääkylmää suihkua kohtiin joissa on rasvaa. 3 min per alue ja sit saunan lämpöön tai lämmin suihku päälle. Viikossa jos pari kertaa edes tekee tämän saat vesilaskun päälle mahtavia tuloksia ilman turhia laitteita. Myös kevyt urheilu päälle niin wow kuinka hoikaksi pääseekään😍 elkää kuluttako rahoja turhaan makoiluun ja autolla ajamiseen. Kotona on kaikki mitä tarvitsette❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilkaa jääkylmää suihkua kohtiin joissa on rasvaa. 3 min per alue ja sit saunan lämpöön tai lämmin suihku päälle. Viikossa jos pari kertaa edes tekee tämän saat vesilaskun päälle mahtavia tuloksia ilman turhia laitteita. Myös kevyt urheilu päälle niin wow kuinka hoikaksi pääseekään😍 elkää kuluttako rahoja turhaan makoiluun ja autolla ajamiseen. Kotona on kaikki mitä tarvitsette❤️

        Tää oli hauska kommentti!

        Itse olen pieni n. 60kg urheilen säännöllisesti ja syön suht. Terveellisesti. Olen hyvässä kunnossa ja hoikka. Silti tuntuu että vatsa pömpöttää aina ja sitä en saa kiristettyä vaikka vatsalihaksia teen päivittäin/ viikottain. Nyt kokeilin cryo hoitoa vatsan alueelle ja eka kerta takana ja tykästyin. Näen tuloksia pikkuhiljaa ja aion jatkaa hoitoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilkaa jääkylmää suihkua kohtiin joissa on rasvaa. 3 min per alue ja sit saunan lämpöön tai lämmin suihku päälle. Viikossa jos pari kertaa edes tekee tämän saat vesilaskun päälle mahtavia tuloksia ilman turhia laitteita. Myös kevyt urheilu päälle niin wow kuinka hoikaksi pääseekään😍 elkää kuluttako rahoja turhaan makoiluun ja autolla ajamiseen. Kotona on kaikki mitä tarvitsette❤️

        Hyvä kirjoitus 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilkaa jääkylmää suihkua kohtiin joissa on rasvaa. 3 min per alue ja sit saunan lämpöön tai lämmin suihku päälle. Viikossa jos pari kertaa edes tekee tämän saat vesilaskun päälle mahtavia tuloksia ilman turhia laitteita. Myös kevyt urheilu päälle niin wow kuinka hoikaksi pääseekään😍 elkää kuluttako rahoja turhaan makoiluun ja autolla ajamiseen. Kotona on kaikki mitä tarvitsette❤️

        Saisikohan samantyyppisiä tuloksia ,jos pitäisi aivan tavallista jää pussia alueela josta toivoo poistuvan rasvaa 🤔🤔🤔


    • cruossa1869993

      Kävin cryolipossa neljä päivää sitten. Ei mitään käsitystä auttaako hoito. Vettä juon ja toivon,,että parin kk jälkeen voin suositella.

    • jjonkohuuhaata

      Eikö kukaan osaa kertoa tuliko tuloksia oikeasti? Onko huuhaata??

      • Anonyymi

        no on huuhaata ja aloitus on mainos


      • Anonyymi

        Ei se auttaa yhtään, jos rasvasolut ei poistetaan -ei tulee mitään, hujausta kuten Ulterakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no on huuhaata ja aloitus on mainos

        ihan totta, ei tuosta hoidosta ole muuta hyötyä kuin laiha lompakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se auttaa yhtään, jos rasvasolut ei poistetaan -ei tulee mitään, hujausta kuten Ulterakin

        Cryo muuttaa kovan rasvan (joka varastoituu) pehmeäksi rasvaksi (joka pääsee helpommin poistumaan kehosta) joten jos vaan noudatat ohjeita tulee tuloksia!

        Mm.
        -juo ainakin 2 litraa vettä päivässä
        -syö ravintoa joka puhdistaa (sitruuna, hunaja, vihreä tee u name it....)
        - älä syö rasvaisia ruokia! (Mm. Juusto pois, pizza yms yms.)
        -harrasta liikuntaa

        Näin uskon tuloksia syntyvän! Itsellä 1. Kerta takana ja huomaan jo pientä muutosta.
        Kaikki on itsestään kiinni, mihin uskoo ja mitä haluaa.


      • Anonyymi

        Huuhaata, kokeiltu on


    • parastaolisitoimia

      Mulla on aikaa tästä kaksi viikkoa ja ei mitään vaikutuksia (vielä).

    • åarastaolistoimia

      Tuo cryolipo taitaa toimia... Jotain muutosta parempaan...perun edellisen kommenttini.

    • Itseniiloksi

      Minäkin olen käynyt 5 päivää sitten. varasin jo ajan seuraavaan hoitoon ja eri paikkaan. Katsotaan auttaako. Hoito kokonaisuutena aika järkky.. joten uskon että jotain tapahtuu.

      • Anonyymi

        Miks varasit eri paikkaan? Etkö oolu tyytyväinen ekaan paikkaan? Ihan mielenkiinnosta kyselen


    • Itseniiloksi

      Päivitystä..Minulla on nyt 8 päivää cryoliposta. Vatsan alue on alkanut nipistelemään)

    • Itseniiloksi

      ...siis vatsan alue on se ' hoidettu' alue))

    • cryojokaeitoimi

      Mulle tehtiin kuukausi sitten. Tulos plus miinus nolla. Ei siis mitään vaikutusta. Kiva tuntea itsensä näin tyhmäksi, että uskoin hoitoon. Saatan ottaa asian puheeksi klinikan kanssa.

      • MietinVaanEttä

        entä jos se ei olekaan rasvaa, vaan nesteturvotusta?


      • Anonyymi
        MietinVaanEttä kirjoitti:

        entä jos se ei olekaan rasvaa, vaan nesteturvotusta?

        nedte lähtee hei pois. Älkää syökö hiilareita. Viljat peruna ja riisi pois. Muuten on turha toivo. Kestää n 2kk enenkuin rasvasolut kuolee pis.


    • harmittaase

      Sama juttu. Ei mitään apua. Älkää menkö, rahat menee ja rasva pysyy.

    • Itseniiloksi

      En usko sen olovan humpuukia. Akademiklinkissa Tukholmassa myydään myös kyseisiä hoitoja, kovalla hinnalla. Itse ostin Let'sdealin kautta n.80e hinnalla.Suositus 1-3 hoitoa.Minulla takana nyt kaksi hoitoa eri aluille..Eka hoidosta nyt n.18 päivää.Minusta jotan on alkanut tapahtumaan..
      Jäähdytettiin siis -10 asteeseen 40 min ajaksi, jonka jälkeen lämmitettiin iho 41 asteeseen.
      Palailen muutaman viikon päästä.Tarvittaessa uusin)P.s Olen 172cm ja painan n 63 kg mutta mahaa on kahden lapsen jälkeen. Kuntoilen.

      • Anonyymi

        Sii usein tehdän päinvastoin , ensin kuummennetaan aj sitten jäädytetään


    • hepshei

      Moikka. Aika paljon kylmemmäksi jäähdytettiin. Se missä mä kävin nii jäähdytettiin -2 asteeseen "vain". Siinä voi olla se syykin.

    • kryouber

      Olen ymmärtänyt, että liikunnan ja terveen elämäntavan apuna, kun muuten ei rasvasta irti pääse, tämä hoito auttaa siihen. Periaate on ainakin hyvin perusteltu. Ohjeen mukaisesti juonut ja syönyt, ja olen nyt reilu kuukauden jälkeen huomannut, että vanhat farkut ja puku mahtuu päälle. Käyn vielä kolme kertaa, eli katsotaan kolmen kuukauden kuluttua. Minulla on resien yläosa ja jenkkakahvat joista ei meinaa energia poistua käyttöön. en ole muuttanut ruoktattumuksia mitenkään.
      Olen käynyt täällä (www.denova.fi), ja hoito kestää tunnin. Vähän reilu, kun laite kasataan ympärille. Olen edelleen toiveikas.

      • HullunKallista

        Miten teillä ihmiset on vara näihin kuureihin? :O


      • Anonyymi
        HullunKallista kirjoitti:

        Miten teillä ihmiset on vara näihin kuureihin? :O

        Töissä kun käy ja säästää niin kyllä se 900e kertyy alle vuodessa.


      • Anonyymi
        HullunKallista kirjoitti:

        Miten teillä ihmiset on vara näihin kuureihin? :O

        Tupakka viina lehdet ja herkut pois niin kyllä raha riittää


    • kaikillejtn

      Mä suosittelen myös Espoon Sellon vieressä olevaa klinikkaa.

      • Anonyymi

        Mikä klinikan nimi? Espoon vieressä on monta sairaala
        Voiko joku kirjoita klinikan nimi
        Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä klinikan nimi? Espoon vieressä on monta sairaala
        Voiko joku kirjoita klinikan nimi
        Kiitos

        Nordicshape


    • Itseniiloksi

      Päivitystä.Minun ekasta hoidosta on nyt vähän yli neljä viikkoa jolloin hoidettiin vatsan alue. Vatsa on pienentynyt.Minulle suositeltiin että ottaisin hoitoa vain yhden kerran ettei iho ala roikkumaan,( normaalit hoitokerran 1-3).Mutta jotenkin 'puku' on vähän suurempi pienempään vatsaan.
      Toisella kerralla hoidin jalkojen sisäreidet, siitä on tosin vasta kaksi viikkoa,hkä palailee vielä.
      Uskon että hoito on paras nuorella jolloin iho vetäytyy hyvin.Minä 45 v olen kyllä saanut rahalleni haluamaani vastiketta.

    • kerrolisää

      Itseniiloksi: Missä kävit hoidossa?

    • 2cmteho

      Itse koin hoidon siten, että se motivoi tarkkailemaan syömistä ja lisäämään liikuntaa. Aloitin punttisalin ja paino jopa nousi. Vatsa pieneni 2 cm.

      • laihtuminen

        liikunta on hyvää.


    • kokeillavoi

      Ei oo ihmeitä tekevä hoito. Nyt säästän kyllä rohkeasti rasvaimuun. Kuntoilen säännöllisesti, mutta vatsamakkara on kipupiste mulle.

      • Anonyymi

        Jostain syystä englannissa autta tämä hoito apremmin. Olisk syynä ettäpohjioimaissa ollaan liian varovaisia ja ei laietta kunnon viilennystä. englannissa 2kk jälkeen ympärysmitta pieneni 6cm yhden ekrran jälkeen. 2kk kestä kun rascvasolut kuolee. Ei ne nopeammin kuole.


    • hypoxiavaan

      Olen kokeillut hypoxin ja cryon ja hypoxi toimi minulle. Cryo ei.

    • peppuliini

      Minulla taas ei hypox tuonut tuloksia, nyt menossa kokeilemaan Cryota..

    • cbvscryo

      Cryo ei vaikuttanut mitenkään mulle. Nyt olen cambridge kuurilla. Kaksi kokonaista päivää takana ja -800 g. Nesteitä varmasti, mut parempi tulos jo.

    • kkk99900000

      rasvaimu toimii. ei ollenkaan niin kivulias kuin kuvittelin.
      ekalla kerralla jäi ottamatta ylävatsa - se tehtiin toisella kertaa mikä meni ilmaiseksi.

      menisin helposti uudestaan vaikka pitikin pitää sitä puristusvyötä 3 viikkoa.
      lopputulos on todella hyvä.

    • heidima1

      Hei kaikille! Olen nyt ite kans käynyt siellä sellon vieressä olevaa klinikkaa ja olen ottanut 3 kertaa cryolipoa ja nyt on pakko sanoa että WAU! Toimii!! Ensimmäisen cryolipon hoidon jälkeen olin todella skeptinen, kuukausi oli mennyt eikä näkynyt ollenkaan tuloksia mutta silti menin ottamaan joka 6 viikon välein uuden cryolipon hoidon vatsalle siis, ja nyt kun koko cryolipo "prosessi" on käynyt niin on uskomatonta miten paljon vatsani on muuttunut. Olen vihdoinki tyytyväinen omaan kroppaan. (suosittelen ottamaan ennen ja jälkeen kuvia) Monille voi kestää vähän aikaa 1-3 kuukautta ennenkun näkee minkäänlaista tulosta, niin olkaa vaan kärsivällisiä ja juokaa paljon vettä! :)

      • Anonyymi

        vesi on pahasta, kertyy nestettä ja loppuu koko aineenaidunta, matcha tee on parasta laittaa nesteet likeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vesi on pahasta, kertyy nestettä ja loppuu koko aineenaidunta, matcha tee on parasta laittaa nesteet likeelle.

        Vesi poistaa ylimääräistä nestettä, ei kerää. Jos et juo vettä tarpeeksi, elimistö säästä ne vähätkin nesteet, mitä saa ja tulee turvotusta.


    • Ehkätoimiiehkäei

      Ikävä kyllä ei tunnu toimivan ! Mutta toisaalta ei ole mikään vaikea tms., eikä haittavaikutuksia, rahaa vaan vähän menee. Ja voihan se tietty olla, että jonkun tyyppisessä kehossa jotenkin toimiikin. Ehkä::??

      • Rooman

        Sattuuko se jäädytyshoito?


    • elli86hki

      Itse olen testannut Cryo hoitoa 5 kerran verran aikoinaan. En oikein huomannut mitään erikoista. Ehkä iho sileni hiukan.. Olen tehnyt myös Hypoxi hoitosarjan noin vuosi sitten ( 12 kertaa ) ja olen edelleen tyytyväinen Hypoxi tuloksiin. Sain rasvan palamaan juuri siitä kohdasta mikä minua ärsytti ( persus ja reidet). Hypoxi oli minulle hieno tuki oman liikuntajuttuni kanssa! Ei ole oikotietä onneen, vain apuvälineitä :)

    • Mies39-javähänyli

      Kävin Cryolipossa 2 kertaa Leppävaarassa noin vuosi sitten. Silloin 177/86 - nyt 177/73 .
      Olen lisännyt reilusti liikuntaa ja katson tarkemmin mitä suuhun laitan, mutta hoidon avulla sain lähtemään jenkkakahvat ja läskimahan. Itse ainakin voin suositella.

    • vaihdevuodet

      Itselläni samanlainen kokemus, alleista lähti ensimmäisellä hoidolla 2cm olen tosi tyytyväinen. Hoito ei ollut hemmottelua, mutta tulosta tuli. Suosittelen Nordicshape klinikkaa Sellon vieressä, upea henkilökunta.

    • Kyllätoimii

      Kävin lokakuussa Cryolipossa Nordicshape hoitolassa. Minulle tehtiin sisäreisiin hoito. Hoito kyllä tuntui ja huomaan että senttejä on lähtenyt. Suosittelen kyllä kaikilke joilla on pientä rasvakertymää mitä ei saa millään konstilla pois.

    • Uskallankomennä

      Onko täällä noin 50v hoidossa kävijoitä? Onko iho kutistunut samaan tahtiin kuin rasvaa häviää?

    • Kokeilinminäkin

      Olen käynyt Cryolipossa Haikon kartanossa (Porvoossa) ja lähti n. 3 cm vyötäröltä ja paino tippui 2 kg. Tosiaan tämä tapahtui 2 kk:n kuluessa eikä välittömästi hoidon jälkeen. Hoidon jälkeen janotti monta viikkoa eli siten tuli vettäkin juotua ihan luonnollisesti. Kylpyläosastolla kävin ennen hoitoa, sillä kerrottiin, että mustelmia voi hoidosta jäädä. Hoitoalueet punoittivatkin koko päivän ja minulle jäi myös mustelmat reiluksi viikoksi kylkiin. Hoidettavia alueita oli kolme ja koska olen normaalipainoinen, niin sillä rajalla, että sai nämä kahvat kiinni.

      • Anonyymi

        noin juuri kestää 2kk rasvasolujen kuolema. Nopeammin ei mene


    • Cryolipo

      Uskomaton tulos, -10cm vyötäröltä lähtenyt kolmen hoitokerran jälkeen!! Kohta sinäkin voit kävellä rannalla ilman paitaa!! Enää et tarvitse rasvaimua, etkä salilla hikoilua, cryolipo on vastaus etsimääsi. Olen jälleen kiinteä ja tunnen oloni nuoreksi. Älkää tuhlatko aikaanne, varatkaa heti hoito! Kun ihmiset tajuavat tämän, jonot hoitoon voivat olla kuukausien mittaiset!

      Matti 47v

      • cllc

        Hyvä mainos


      • Nolottais_kamalasti

        :D :D :D Kylläpä on todella läpinäkyvää mainontaa! :D :D :D


    • HuuhaaHuhhahhei

      Siis, mää en nyt käsitä. Miten se rasva nyt on niin erityisen herkkää kylmälle, kun sen yksi tehtävistä on myös suojata kylmältä ja antaa lisäenergiaa keholle, kun sitä kuluu kylmässä paljon? :O Ei oikein mene kaaliin tuo luonnon logiikka, jos noin on. ;) Jos heti muutaman kerran kylmässä ilmassa jonkun aikaa olemaan jouduttua rasvasolut kuolisivat parissa kuukaudessa, niin mites sitä sitten pärjäis siitä eteenpäin, loppu talven? :D Ei minun naamasta ainakaan ole pakkasten takia rasvat sulaneet... ;)

      Toisekseen, jos se olisi noin yksinkertaista, niin eihän sitä tarviis käydä kun n. 5 kertaa avannossa uimassa, ja - simsalabim - vyötärö oliskin yhtäkkiä löytynyt! :O :D

      • Anonyymi

        ei se noin mene hyvä systävä. Crysa jäädytetään ainakin -10 asteseen aj tunti ollaan siinä. Mene pä avanton tunniksi niin satt hypoternman ja kuolet.


    • EiKöyhille

      Coolsculptin tehtiin mulle alkuvuonna kahdesti, ei tuloksia.

      • Anonyymi

        riippuu tehoista joita käytety, jos ei tule jälkiä ni teho on liian pieni. Vaihda paikkaa


    • Anonyymi

      Onko uusia hyviä kokemuksia Nordicshapen kryoliposta? Oon menossa sinne jos en peru aikaa aloitettuani googlaamaan coolsculptin-cryolposta, joka paljon uudempi hoitomuoto..ehkä myös toimivampi?!

    • Anonyymi

      En sosittele, heidän laserista jäi arpi poskeen. Eivät ota vastuuta.

    • Anonyymi

      Jos kerta maksaa 900e niin koko satsin hinnalla saa jo vatsan rasvaimun. Siinä koko rasvasolukko otetaan pois eikä siihen enää koskaan tule läskiä. Minulle tehtiin tammikuussa 2019 rasvaimu vatsan alueelle ja se oli kyllä elämäni parhaita päätöksiä. Masu oli ainoa mikä häiritsi kun pömppis ei vaan lähtenyt vaikka muuten olen hoikka. Operaatio ei muuten sattunut ollenkaan. Sain sellaiset lääkkeet, että olo oli päinvastoin oikein mukava ja olisin voinut maata siinä vielä pidempäänkin. Tukiliiviä tietty pitää pitää se 3vk, mutta se on pieni hinta litteästä vatsasta. Menen seuraavaksi imuttamaan pienet jenkkikset ja rasva siirretään pakaroiden sivuilla oleviin kuoppiin että pylly olisi pyöreä. Suosittelen kyllä kaikille. Tulokset ovat ikuisia. Kävin Plastic surgery centerissä helsingissä, mutta heillä on toimipisteitä muuallakin.

      • Anonyymi

        Itse kävin Plastic Surgery Centerissä kaksoisleuan rasvaimussa ennen joulua. Oli kyllä joka sentin väärti, suosittelen jos haluaa kaksarista eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kävin Plastic Surgery Centerissä kaksoisleuan rasvaimussa ennen joulua. Oli kyllä joka sentin väärti, suosittelen jos haluaa kaksarista eroon.

        Äitini kävi tuolla ja joutui vajaan vuoden päästä uusimaan muualla kun eivät suostuneet edes uusinta operaatioon. Leuka ja kaula piti muka tehdä, ja rasvaa oli poistettu kuoppaisesti ja vajaa kolmasosasta leukaa ja kaulaa ei oltu käsitelty ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitini kävi tuolla ja joutui vajaan vuoden päästä uusimaan muualla kun eivät suostuneet edes uusinta operaatioon. Leuka ja kaula piti muka tehdä, ja rasvaa oli poistettu kuoppaisesti ja vajaa kolmasosasta leukaa ja kaulaa ei oltu käsitelty ollenkaan.

        Sama kokemus. Leuan alla näkyvää epätasaisuutta mutta heti alkoi potilaan syyttely.. Plastic Surgery Center oli paikka.


      • Anonyymi

        Ne kuopat ovat minusta parasta. Kertovat, että olet liikkunut.


    • Anonyymi

      Hei, voiko tämmöisistä hoidoista tulla mitään komplikaatioita? Kun googlaa riskit /vaarat, ei tule mitään tuloksia

    • Anonyymi

      En suosittele cryolipoa, olen laiha jolla rasvaa vatsan alueella, ei mitään tulosta, kävin 7vk sitten..

    • Anonyymi

      Ei toimi ei tämä hoito. Voi olla, että jossain maailmalla on tehokkaampia laitteita, mutta ainakaan nämä suomalaiset ei tee mitään. Itseasiassa heti hoidon jälkeen voi olla pari senttiä lisää alueella - mitatkaa. Se tosin on varmaan nestettä / turvotusta. Mutta lopputulos on sama kuin ennen hoitoa , lopulta. Toki jos sanotaan, että voi kestää 3 kk, ennen kuin näkyy jne., niin kuin usein sanovat - niin voihan siinä ajassa tosiaan sitten jo laihtuakin, mutta ei se ole tämän hoidon ansiota. Ikävä kyllä. Olisin mieluusti maksanut enemmänkin, jos vain olisi tehoa.

      • Anonyymi

        ravasolut kuolee 2kk ajan. Englannissa on uskaletaan käyttää tehokkaampiatehoja noissa koneissa.


    • Anonyymi

      Kävin muutama päivä sitten crypolipossa. Lähtltilanteeni on normaalipaino, jostain syystä rasva kertyy silti erityisesti vatsan alueelle ja kokeilen, saisinko tällätavoin vatsan litteaksi. Itse toimenpide oli helppo, muutama mustelma tuli ja alueet oli hiukan arat seuraavana päivänä. Kuitenkaan häiritsemättä arkielämää. Tuloksia ei ole näkynyt. Voin tulla kuukauden-parin päästä päivittelemään miten kävi.

    • Anonyymi

      Nyt on uudempi Clatuu aplha metodi - joka perustuu samaan ideaan - onko tästä kenelläkään kokemuksia? Miten erityisesti esim. kaksoisleuka onko vaikutusta?

    • Anonyymi

      Ei toimii!!!!!, kosmetologin tai sairaanhoitojen hujausta

    • Anonyymi

      Moikka! Kävin Nordicshapessa cryolipossa kerran, otettiin vatsa ja alaselkä jenkkakahvojen vuoksi. Ei mitään vaikutuksia ekasta kerrasta (edes 2 kk jälkeen) joten jätin homman siihen. YleAreenalla on kaksiosainen dokkarisarja näistä hoidoista ja siinä juuri suositellaan sitä samaa laitetta joka tuollakin on käytössä, lähti huimasti senttejä niiltä urheilijamiehiltä jotka sarjassa olivat "koekaniineina" mutta voisiko kyse olla enemmänkin vain siitä, että kuntoilee ja syö terveellisesti, tuo cryolipo vaan vie muutaman ylimääräisen sentin omien terveellisten elintapojen päälle? Harmittaa että meni 500 euroa hukkaan, niille olisi ollut muutakin käyttöä :) Jatkossa tulen olemaan entistä tarkempi siitä, mitä kasvojen/vartalon muokkaushoitoja ostan, paljonko olen valmis ns. menettämään jos ne eivät tehoakaan. Hypoxia kokeilen seuraavaksi, siitä on lähipiirissä positiivisia vaikutuksia, oikeasti toimii!

      Todella mukavaa ja varmasti osaavaa henkilökuntaa, positiivista siitä! Ja kuten sanottua, ei kaikki auta kaikille.

    • Anonyymi

      Hypoxia oli itselleni täysin tehoton. Pituus 167 ja lähtöpaino 65kg. Koska hypoxipäivinä ruokavalio on säädelty melko tiukkaankin, olisi pitänyt olla jo sen ansiosta yli 2kg pudotusta. Tuloskarttaa ei saanut mukaan. Ihan mukava ”hoito”, mutta kallis ja tehoton.

      NordicShape on paikkana tosi kiva ja oon käynyt ihan muussa hoidossa siellä kasvoille. Siitä kiinnostuin myös tästä cryoliposta.

      Henkilökohtaisesti ehkä päädyn ostamaan samalla rahalla laadukkaampaa ruokaa mutta kiinnostais kyllä valtavasti kokeilla!
      Kallis on, mutta Hypoxin jäljiltä en tahtoisi taas että tuntuu rahojen menneen hukkaan...

    • Anonyymi

      Aivan höpö-höpö juttu-turha maksaa

    • Anonyymi

      Mainos puuhetta

    • Anonyymi

      Linda Evangelistalla todettiin PAH-häiriö eli CoolSculpting- hoidot aiheuttivat rasvasolujen lisääntymistä. Hoidot aiheuttivat päinvastaisen reaktion kuin oli tarkoitus.

    • Anonyymi

      Coolsculpting ei toimi, eikä anna pysyvää tulosta. Kannattanee sijoittaa rahat rasvaimuun.

    • Anonyymi

      Mä oon käyny Bulgariassa tässä hoidossa, sika hyviä tuloksia ja maksaa vaa 50€ Esim koko vatsa.

      • Anonyymi

        Enpä ole tarvinut hoitoja vyötärö pienentynyt 15 cm riippuu mitä suuhun laitaa ja pieni liikunta ja lakerilehti kaneli juomaa juonut on jonkin näköinen vaikutus kiihdyttää aineenvaihduntaan ja tepsii


    • hki viime kesä 1 x, 1390e n. suositeltiin toista kertaa, rahat ei riittänyt. 6 aluetta vatsalla, ei mitään tulosta t tyhmä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe